Jack and Jack - California
locked away- R city feat Adam Levine
*******
zayn p.o.v
Harry tu dah kenapa? Tak habis -habis nak cakap pasal Ara! Dia tak tahu ke ara tu aku punya.
*terdiam*
Hm... Yes ! we're in relay.. even fake pun . Aku kesah apa !
Segelas air kosong yang digenggam dari tadi akhirnya diteguk gelojoh.
Kehausan yang menhantui diri kini sudah terubat.
Namun hatinya masih sakit, sakit dengan sikap Harry yang sering kali kelihatan ingin mendekati Ara kebelakangan ini.
Hati tetap terus ingin meneruskan monolog.
But ,dia suka ara ke ?Like seriously ? Ahhh , macam mana kalau harry betul-betul sukakan ara ? Sedangkan aku ini hanyalah pergunakan ara untuk avoid selena ?
Tapi betul ke setakat tu je perasaan aku kat dia.
Persoalan demi persoalan terbit bagai cendawan yang tumbuh selepas hujan . Perasaan gusar sering membuatkan Zayn serbatidak tenang .
Aku kena betulkan semua ni . Aku kena semuka dengan Harry . Aku nak tahu apa yang dia nakkan sebenarnya . He wont betray me . I believe him . he's my friend that always there when i m in trouble .Always has a plenty time to listen to my problems .
Dia takkan buat apa apa yang lukakan aku ...
Kepercayaan Zayn kepada Harry mulai goyah setiap detikan masa berlalu.
Idk apa yg aku rasakan sekarang .Tapi harry we need to talk!For real.
***end p.o.v
***********
sekarang waktu cikgu justin di kelas5a.
"ok kelas u buat hal u masing-masing ok " arah sir justin sebaik melangkah ke dalam kelas .Beg bimbit miliknya diletakkan di atas meja dengan cermat. Ada barangan yang mahal mungkin.
Ipad yang besar dikeluarkan dari kocek sweater sir justin. Nampak gayanya daripada keluaran brand yang baru . Almaklumlah ex-model. Banyak harta oi tujuh keturunan pun tak akan habis . Tapi yang pasti masih membujang . Picky gila ! kalau bab-bab bakal isteri . Nak yang perfect manalah nak dapat .
"but why sir why " niall menanya dgn nada seakan menyanyi.Riang sungguh, tak ubah macam kanak-kanak ribena.
Liam turut memandang ke arah Sir Justin menantikan jawapan Sir .Jarang Sir tidak mengajar . Muka pun tak happy macam selalu . Theres must be something !
Habis berkerut dahi Sir Justin saat menyedari kewujudan Niall di kelasnya.Aneh sungguh.
"Niall since when kau kelas ni , bukan kau kena turun kelas ke tahun lepas ?" soal sir justin .
Lou berdekah mendengar pertanyaan Sir Justin , sambil ringan tangan menampar belakang badan niall berkali -kali .
Niall terkedu tak sangka pulak tu reaksi Sir Justin terhadap soalannya sebentar tadi.
"Hahaha i just wanna stay here for awhile sir , my teacher aint come yet " niall cuba menjawab acah selamba padahal dah gugup habis.
"oh ok then kalau masalah nanti kau kena "sir justin warned.
Malas dia nak berkelahi dengan guru kelas Niall yang sememangnya tablemate dia di ofis .Semuanya gara-gara membenarkan niall ada kat kelas 5a padahal pembelajaran kat 5b sedang berlangsung.
YOU ARE READING
Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)
FanfictionBarbara atau mesra disapa Ara. Mempunyai crush sembunyi-sembunyi. Tahun senior menjadi titik klimaks pada kehidupannya. Cinta tiga segi ? Atau mungkin segi empat sama ? *********************** "Awak..kita satu geng kan nanti untuk group folio add...