reject

184 9 0
                                    


"Cantik tak baju ni ? i baru beli semalam bau kedai still melekat lagi tau " Ujar Taylor yang berkelakuan tidak ubah seperti sedang peragakan pakaian blouse maroon atas lutut di atas pentas fesyen .

"Idk " balas Selena malas yang jelas sekali sedang memasang mata pada Zayn yang rancak berborak dengan rakan-rakannya.

"Ishh kau nih you ni bukan nak dengar apa i cakap " Taylor lantas duduk dan menampar bahu Selena lembut .

Bahu Selena terhenjut kerana tingkah rakannya itu.

"You buat apa hah ? sampai tak nampak i yang dah sememangnya gojes ni " Taylor ketawa nakal.

"Did you just intip Zayn ? WOW UNBELIEVEABLE " nyata Taylor selepas dapat menangkap kelakuan Selena yang dari tadi ignoring dia .

Selena cepat-cepat menekup mulut murai Taylor dengan kedua-dua tangannya.

Takut di dengari oleh orang lain .Habis jatuh reputasi dia kalau orang lain tahu dia masih menagih kasih pada Ex dia tu .

"Eww- habislah lipstick i ! " Taylor menolak tangan Selena.

Selena just rolled her eyes as respond.

"Babe listen he's player " Taylor membuat statement sambil ligat menonyoh bibirnya dengan lipstick.

"At least , dia tak layan you " Selena membalas padu .Macam dia tak tahuTaylor antar a girls yang cuba pikat Zayn after tahu diorang dah berpisah.

"Look i just give a try ok , suka-suka je no hard feeling" Taylor jelas sekali terkejut dengan hujahan Selena dan cuba meraih kepercayaan Selena.

Dia tidak mahu persahabatan yang kukuh bertahun lamanya akhirnya goyah disebabkan benda yang remeh sebegini.

Selena just makes a small nod.

Tiba-tiba segumpal kertas 'terbang' tepat di hadapan meja mereka berdua .

Taylor dan Selena membuat muka 'shock' .Entah makhluk mana yang berani membaling 'sampah' kepada mereka .

"Who you think you are "Selena tangkas bangun dan memusingkan badan tanpa mengetahui siapa pemiliknya.

Nada Selena yang agak nyaring tu menarik perhatian segenap penghuni kelas 5A.

Perbualan anggota One D yang tanpa Liam terhenti.Niall yang dari tadi berbual diselangi dengan gelak ketawa kini terdiam kaku.

'Apa Dylan buat kat sini ' soal benak hati Niall.

"who's that boy ?" soal Zayn random pada rakan-rakannya.

"I thought his name is Dylan-" Lou menyahut tapi masih bingung . Dia sebenarnya memang tidak tahu nama penuh Dylan .

"O'Brien?" sambung Zayn.

"Yeah Dylan O'Brien " Lou tersenyum setelah dapat mengingati nama tersebut .

Namun,senyuman yang diukir hilang sekelip mata setelah mengingati perkara yang paling penting .

Rahsia yang Zayn hanya konsikan dengannya .

Macamlah dia boleh lupa hal sebegini rupa .

Zayn dah lama menyuruh Lou untuk tolong carikan lelaki yang bernama Dylan O'Brien .

Yes , Dylan O'Brien bekas rakan baik Zayn di sekolah lama .

Louis memang pernah ingin bertanya kepada Ara beberapa kali . Namun disebabkan sifat pelupa yang menebal perkara itu tak pernah terjadi.

"Its him ? " soal Lou concerned .

"Idk i cant cam dia sebetulnya" Zayn memandang ke arah lelaki yang sememangnya tengah naik berang sememangnya.

Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)Where stories live. Discover now