Ara melabuhkan punggungya di sebuah kerusi plastik .Beg sekolah masih lagi di sandangnya .
Dia meletakkan kepala di meja study .
Hari ni hari yang amatlah meletihkan baginya.
Tangannya mencampai cell phone berjenama lenovo.
Muka yang masam kini berubah wajah.
'Dj M' ungkap bibir tanpa disedarinya.
Dia membelek facebook yang menggunakan username sebagai gula-gula kapas .
Malas dia nak letak nama sendiri tak rare baginya .
Dj M Satu-satunya stranger yang sejak dahulu lagi sudi mendengar luahan hatinya .
----------------------------------------------
Dj M-Hye girl
Belum sempat jari-jemari Ara replied dah masuk messages yang kedua pula
Dj M- I miss u a lot babe xx
Ara tersenyum malu sendirian .She rolled her eyes .
Dia kemudiannya membalas .
Ggk- Heyy! lama tak chat ! ;) miss u tooo xoxo
Dj M- soooo how are u
Dia mengamati ayat Dj M .Hatinya tertanya . Dia ingin bertanya tentang Zayn kepada Dj M .Selalunya Dj M mempunyai jawapan . Dia sebagai kaunselor cinta bagi Ara secara tidak langsung.
ggk-fine but hahaha apa awak rasa if your crush suka orang lain
Dia mengetap bibirnya . Entah apalah yang Dj M akan balas .
"Jangan-jangan dia sudah muak dengan kisah percintaan aku yang tidak kesampaian ni "Ara menelan air liur.
Dj M- idk rasa marah ..and..jealous yang membuak
Ara tergelak kecil tak sangka pula hanya ini yang di balas .Senyuman tidak pernah lengkang .
ggk-how to get rid perasaan semua tu ? Like i tak nak perasaan ni.. i just nak dia happy even dia bukan dengan i .
Dj M- lupakan dia . Maybe this is the time .Mungkin awak perlu move on dah.
Ara mengambil nafas yang agak panjang.Dia memejamkan matanya.Hanya bayangan Zayn yang muncul.Air mata mengalir .Dia tangkas menepis air matanya .
Dia tidak ingin hanyut dalam kesedihan lagi .
ggk-i hope i can :')
Ara sedaya upaya membalas .Her heart is still shaking.
Dj M -look girl awak antara gadis yg baik pernah saya 'jumpa' setakat ni lah. Im pretty sure theres a lot of guy yg berebut rebut nak ngan u .
'i hope Dj M is Zayn somehow , he's so memahami aku tak macam Zayn' .Hati Ara merungut sendiri.
ggk- but dia tak.Wait antara ? so ada yang lain la :p
Dia cuba untuk menghidupkan conversation yang agak malap.
dj m-stop be soo stupid sorry for being harsh but u lagi layak dpt someone better. forget about that snobish.Ada ..sorang minah kat kelas saya tapi kitorang tak rapat pun.
ggk-oooo..hahaha btw in reality nobody wanna get out with me instead of my best friend.
Ara lantas teringat pada satu-satunya rakan baiknya ,Dylan.Kebelakangan ni Dylan agak sibuk dengan kelab bola sepaknya.
dj m- but saya nak ^^. kalau saya kenal awak kan kan dah lama saya tackle awak :x.
Her cheeks burned .'Hish Dj M ni suka sangat menyakat' Ara mencebik.
ggk- thats what are u doing now ? :p
dj m - yeah for sure :D
Ara tergelak sendirian.
ggk- u are funny lol
Jari jemari Ara ligat menekan keypad di phonenya .
'Ara Dylan call ni ' jerit ibunya dari tingkat bawah .
''Okay mak , Ara turun ni " balas Ara ringkas.
"Ishh Dylan ni bukan nak call phone aku terus" bebel Ara .
Dia meletakkan begnya di bangku .
Matanya kemudian melihat pada skrin phone kembali .
Baru sahaja dia ingin bersembang sudah ada gangguan .Dia menarik muka masam.
ggk-gtg . seronok sembang dgan awak
Ara menggigit hujung bibirnya .Rasa bersalah pula pada Dj M.
dj m- yup me too bye princess.
Ara kemudiannya menekan butang log out .
'But did he just called me princess ? 'Ara teringat kembali pada Zayn .
Zayn yang pada pertama kalinya memanggilnya princess. She never forget that scene .But now she's return like a stranger to Zayn.Nothing less . Her heart is hurting from day to day .
*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
P/S: SO ARA IS GULA-GULA KAPAS (GGK) OMG OMG . APA KORANG RASA ?
YOU ARE READING
Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)
FanfictionBarbara atau mesra disapa Ara. Mempunyai crush sembunyi-sembunyi. Tahun senior menjadi titik klimaks pada kehidupannya. Cinta tiga segi ? Atau mungkin segi empat sama ? *********************** "Awak..kita satu geng kan nanti untuk group folio add...