Rumor Oh Rumor

172 10 0
                                    

Zayn P.O.V

Sekarang kelas Bm Cikgu Justin . Bro, serious gua cakap lu. Bosan yang amat .Dia tak abih-abih cerita sejarah silam yang dia pernah jadi model dulu.Bangga beno aku tengok.

Satu gumpalan kertas yang entah datang dari mana hinggap kat kepala aku . Mak aih sape pulak yang kuang ajar baling baling sampah pulak ni.Ingat aku nih tong sampah bergerak tak berbayar ape.Aku memandang desk mate aku,Liam . Memang dah kategori tido mati budak ni.

Aku kemudian memusingkan badan ke belakang. Harry tersengih-sengih macam kerang busuk.Haish budak ni nak kena ni. Belum sempat aku nak baling ke arahnya aku tengok Harry menunjuk-nunjukkan ke arah Louis. Tak salah lagi, memang Si toyol lou punya kerja lah ni.

"Kau nak apa ?" soal aku kepada Louis.Aku Cuba untuk perlahankan suara.Tak mahu tertangkap dengan Cikgu Justin nanti yang sedang mengajar di hadapan.

"Kau tak dengar ke?"soal Lou tiba-tiba.

"Dengar apa ?" tanya aku.Bengang betul aku dengan dia ni..aku tanya dia..dia tanya aku balik.

"Alaaa gosip terbaru" Louis mengangkat keningnya .Aku melihat teliti kening dia . Ishh dia ni buat kening ke apa . Rapi semacam je.

"Ahh malas nak layan.."balas aku sewenangnya.

"Gosip? asal aku taktau pn" harry membuat muka blurnya.

"macam mana kau nak tau, sibuk menghadap buku je"sindir Lou.

"Aku nak dapatkan first dalam kelas laa, mom aku cakap kalau dapat first kali ni dia nak hadiahkan lamborghini." ulas Harry tersenyum hingga menyerlahkan kedua lesung pipitnya.

Lou jaw dropped.

"tu la zayn pasal kau ngan Ara..korang couple eh? asal tak kasi tau aku pn " Lou membuat muka perli.

"taklah kitorang just..." belum sempat aku explained tiba-tiba...

"WHAT !" jerit Liam yang sepatutnya tidur. Habis kedengaran satu kelas suara dia tu.

As result , kitorang berempat di denda berdiri luar kelas. Big thanks to our Liam .

**********************************************************************************************************************************************************************************************************

DO COMMENT AND VOTE PLS ITS REALLY MEANT A LOT

P/S : SO WHAT DO YOU THINK ? I'LL DO SOME SURVEY ABOUT THEM TO MAKE IT LOOK MUCH REAL.I LOVE LISTEN TO ONE DIRECTION SONGS . WELL THEY ARE TALENTED NO DOUBT . 


Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)Where stories live. Discover now