Another World

132 9 0
                                    

***
Ara P. o. v

"Ara sini jap! " panggil Taylor saat aku melalui kawasan ladies.
Aku hanya memasuki tanpa mengesyaki apa-apa.

Terkejut melihat Selena juga memandang aku dengan penuh benci saat pintu ditutup.

"Korang nak apa? " soal aku terus malas mahu berdalik. No time aku untuk spesies macam tu. Paling tak pun nak cakap pasal Zayn.

"Hey perempuan dah berapa kali aku bagi amaran kat kau supaya tinggalkan Zayn ha! " tangan Selena laju menarik rambut aku.

Aku terkejut dengan tindakan berani mati dia. Meroyan apa minah ni.

"lepaslah... "aku meronta-ronta .

"Zayn kau ambik Dylan pun kau nak banyak cantik " kata Taylor turut menarik rambut aku.

Aku menolak Taylor sehingga dia melanggar dinding.

"How dare you " Selena ingin menampar tapi aku berjaya menghalang.

"korang buat apa ni? " soal demi yang baru keluar dari salah satu tandas di situ.

"Kau diam kalau tak kau kena sekali belasah kang " ugut Taylor menarik Demi keluar.

Taylor masuk semula berapa minit kemudian.

Aku menarik sedalam mungkin sebelum melepaskannya.

'i need to protect myself' ingat aku pada diri sendiri.

Even i may been hurt but ateast i still help myself.

Entah apalah Selena dan Taylor akan lakukan pada aku.

end p. o. v

****

"Dylan... dylan... "jerit Demi tergesa ke meja Dylan.

"kenapa Demi? " soal Dylan cemas.

"Ara..." kata Demi tercungap-cungap.

"kenapa dengan Ara? " Dylan bertambah cemas. Dia yang dahulunya senang-lenang duduk kini berdiri .

"Selena dengan Taylor dia buli Ara dalam bilik air perempuan " akhirnya Demi dapat menghabiskan ayatnya.

Niall yang jelas terkejut dengan perkhabaran itu. Tak tahu pula Selena seteruk sampai tahap itu.

Dylan terus berlari keluar bilik darjah .

Habis semua ayat kesat dihemburkan ketika berlari untuk mencari Ara.

"Ara! " jerkah Dylan menolak pintu bilik air perempuan yang sememangnya sudah separuh terbuka pada asalnya.

Gila. Ye, Dylan O'Brien memang gila. Buat pakai ikut otak dia je.

Saat pintu terbuka luas dilihat tubuh Ara sudah tidak bermaya tapi masih dipukul Selena dan Taylor.

Dylan meluru masuh merangkul badan Ara yang tidak bermaya.

"What the hell are you " Selena terkejut dengan kewujudan Dylan yang meluru masuk.

Selena menghalang Dylan yang sudah di pintu untuk membawa Ara keluar dalam posisi memapah.

Dylan meletakkan Ara yang masih tidak bermaya itu ketepi. Dylan berang dengan perbuatan Selena yang dari tadi menumbuk tangannya walaupun tak sakit mana tapi still menjengkelkan.

"Kau dah kenapa perempuan? " soal Dylan menarik rambut Selena lalu menyampak dia keluar.

Tak sangka juga Dylan yang Selena akan tercampak begitu jauh.

Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)Where stories live. Discover now