Ep. 3 Romeo & Juliett

10.1K 507 38
                                    

נק׳ מבט אלכס:
הוא באמת יפה. קייט צדקה. עיניים כחולות שנוצצות גם באור העמום של הבר, השיזוף המבריק של עורו, שיערו מסופר אבל נראה בצבע שטני.
הוא סקר אותי עם עיניו, אדי חייך אליי חיוך רחב וקם לחבק אותי מיד אחרי שנשק לקייט.
״אלכס, תכירי, זה לוגן״ אמרה קייט בחיוך מרוצה.
לוגן קם ממקומו, סידר את חולצתו והושיט את ידו.
״לוגן״ הוא חזר על שמו והציג את עצמו בקול בס עמוק. קול גברי במיוחד שגרם לצמרמורת לעלות בגופי.
״אלכס״ אמרתי ולחצתי את ידו.
כולם התיישבו.
הייתה שתיקה מביכה, ואיך לא, קייט היא זו ששברה אותה.
״אז לוגן, אתה יודע שאלכס לומדת ספרות. היא בדיוק סיימה
את התואר הראשון שלה, אתה מתעניין בספרות?״ שאלה קייט
לוגן השיב בחיוך צחור עם גומות עמוקות בלחייו ״האמת שכן. למעשה אני מאוד אוהב ספרות. במיוחד את כל המחזות של  שייקספיר הוא גאון בעיניי.״  הוא אמר ושוב הרגשתי את תחושת הצמרמורת למשמע קולו.
״תמיד שאומרים שייקספיר, אני נזכרת ברומיאו ויוליה״ אמרה קייט.
״זאת אחת היצירות הכי גדולות שלו והכי מפורסמות, אני אישית מאוד אוהב את המחזה ׳המלט׳ ״ אמר לוגן.
״אנחנו עוד לא התחלנו ללמוד על המלט, נתחיל רק בסמסטר הבא אחרי החופשה. אבל רומיאו ויוליה בהחלט סיפור שאני מעריכה.״ אמרתי.
״אולי מבחינה ספרותית כן, אבל אני חושב שהסיפור הוא די טיפשי״ אמר לוגן.
״טיפשי?!״ שאלתי כלא מבינה. זאת יצירה של שייקספיר, איך הוא יכול להגיד שהיא טיפשית? הרומן הזה ריגש אותי כל כך ואהבתי לקרוא כל מילה במחזה.
״כן... טיפשי. למות כי מישהו שאתה אוהב מת, זה טיפשי. ואל תשכחי שהכל היה אי הבנה והיא בכלל לא מתה. הוא הרג את עצמו לשווא. זה טיפשי בעיניי״ הוא אמר בביטחון.
״זה לא טיפשי בכלל. אם כבר, זה אצילי, וזה רומנטי״ אמרתי בהרמת גבה.
״העלילה מוערכת יתר על המידה״ לוגן אמר בתנועת ביטול שקצת הרגיזה אותי ״תחשבי על זה, הכל היה אי הבנה אחת גדולה״ הוא הזדקף במקומו.
״נכון, באופן מסוים. אבל הכל נבע משנאה ואהבה, ההקרבה שלהם זה לזו. זה אצילי וזה צריך להיות מוערך. ״
אדי וקייט הביטו עלינו כאילו הם צופים במשחק פינג-פונג.
״תביני כמה טיפשי זה, יוליה לקחה סם שיגרום לסימני החיים שלה להיעלם למשך 48 שעות, למרות שלמעשה היא תישאר בחיים. השליח שהיה אמור להודיע לרומיאו על התוכנית, שיוליה לא באמת מתה לא הספיק להגיע אליו. רומיאו ראה את הגופה של יוליה כביכול, והחליט מסיבה כלשהית שלא מובנת לי, שאין טעם לחיים שלו אם היא לא נמצאת בהם ונטל מרעל שקנה לפני כן. כשיוליה התעוררה וראתה מה הוא עשה לעצמו היא נעצה פגיון בלב שלה.״ אמר לוגן וחרץ מבט בעיניי.
הייתה שתיקה למשך שניות ארוכות.
״זה באמת נשמע טיפשי״ פלט אדי, ולוגן חייך חיוך מעושה, מה שהרתיח אותי יותר.
״זה נשמע רומנטי״ אמרה קייט במבט חולמני.
״זה באמת רומנטי״ טון הדיבור שלי הסגיר את כעסי.
״זה רומן טרגי״ אמר לוגן. ואני תוהה, מאיפה הוא יודע כל כך הרבה... ״אם רומיאו לא היה נוהג בטיפשות -כמו שאהבה גרמה לו- , שניהם היו חיים באושר ועושר״ אמר לוגן בקול ציני.
״הוא חשב שאהובתו מתה, אף פעם לא היית מאוהב לוגן?!״ אמרתי בישירות. ומיד הרגשתי מובכת, וכך גם לוגן. ראיתי את עישוני עיניו מתרחבים והוא שתק, מהדק את לסתו.
קולה הצוהל של המלצרית קטע את השתיקה ונושא השיחה  השתנה לאוכל ומסעדות . ובמהלכה לוגן רק הנהן ואני חייכתי מידי פעם להראות שאני בעניינים, למרות שמחשבותיי נדדו להן לעובדה שלוגן קרא שייקספיר.

Take Me AnywhereWhere stories live. Discover now