Ep. 20 It's only you

10.8K 426 29
                                    

*פרק זה מכיל תכנים מיניים.

נק׳ מבט אלכס:
הפניתי את גבי והתרחקתי מהר ככל האפשר.
מי היא? מי זאת האישה הזאת שגרמה ללוגן לפעור את עיניו בצורה כזאת ולהידרך למשמע קולה? היא כנראה מיוחדת...
אהבה ישנה? סטוץ מהעבר? אלוהים, אני מקווה שלא. היה אסור לי לפתח רגשות אליו, פשוט אסור. ובעודי צועדת צעדים גדולים ומהירים גופי נתקל בחוזקה בגוף קשה, התכוננתי לחבטה באדמה אך מגע חזק אחז בידי ומנע ממני את הנפילה.
״את ממש צריכה להסתכל לאן את הולכת״ אמר ג׳ייסון כשהוא ישר את גופי.
״סליחה״ מלמלתי בביישנות מרימה את מבטי לעיני השקד שלו.
״זה בסדר... אפשר לשאול אותך משהו אלכס?״ התחלנו ללכת זה לצד זו לכיוון הרכב השחור והארוך שלו.
״אמהמ״ הנהנתי בהסכמה.
״למה באת לכאן...ללוויה..? את לא מכירה את הבחורים שמתו...״
״באתי לתמוך בו..״ מלמלתי והעפתי מבט לכיוונו של לוגן. הוא עדיין מדבר עם הבחורה ההיא, אפילו לא הבחין שנעלמתי.
מבטי נתקע על הבעת הפנים המתרגשת שלו, הוא מתוח ומתרגש לידה... ולעזאזל כמה שזה הציק לי!
״הו... והוא נטש אותך לטובתה? ״ אמר ג׳ייסון, הפניתי את מבטי במהירות אל פניו שחצי חיוך עלה עליהן, חצי חיוך שהרגיז אותי אפילו יותר.
״מה אתה מחייך בדיוק?! אנחנו לא חברים אני והוא...או משהו כזה״ אמרתי בעצבנות.
״לא?״ שאל ג׳ייסון והבחנתי בתדהמה על פניו.
״לא״ עניתי החלטית.
״אז מה אתם?״ הוא שאל והוריד את כובע המרינס מראשו.
״בטח לא מה שהם...״ מלמלתי מעיפה מבט נוסף אל הזוג המחויך שלא מפסיק לדבר ולצחוק ולהתקרב.
״כן.. זה בטוח!״ אמר ג׳ייסון כאילו הוא יודע משהו שאני לא ואני מיד סובבתי את פניי אל פניו במהירות ונעצרתי במקומי, ובתגובה לכך ג׳ייסון נעצר במקומו במבט שואל.
״אתה מכיר את הבחורה הזאת שמדברת עם לוגן?!״ שאלתי כמעט קובעת עובדה שהוא אכן מכיר.
״אם אני מכיר....״ הוא פלט גיחוך מלגלג ״מותק, אני איתו מהטירונות. הבחורה הזאת הייתה בין האנשים החשובים בחייו של לוגן״
ושוב פעם. הסכין הזאת. הסכין הארוכה והחדה הזאת. הפעם היא מסתובבת לכיוון השני וחודרת קצת יותר עמוק.

״מי זאת?״ שאלתי, מפחדת מהתשובה הצפויה.
״היא כל מה שנשאר לו ממנה...״ מלמל ג׳ייסון בצער.
״מה?״ שאלתי אבודה. ג׳ייסון ניער את ראשו כאילו התעורר מחלום בהקיץ.
״זה... זה לא הסיפור שלי לספר. תשאלי אותו״ הוא אמר.
לעזאזל! נחרתי נחרת בוז. אני אפילו לא רוצה להסתכל עליו! אני לא רוצה לדבר איתו! אני לא רוצה לשמוע אותו!
אבל שיט, אני חייבת לדעת מי זאת הבחורה הזאת שמסובבת את לוגן על האצבע הקטנה שלה ככה וגורמת לי לאבד עשתונות.
לאחר מבט חטוף נוסף בזוג הבטתי בג׳ייסון שוב שהיה נראה משועשע מהבעות פניי העצבניות. גלגלתי את עיניי.
״בוא נלך מפה״ אמרתי. הוא הנהן בראשו.
נכנסתי לרכב ושמעתי את ג׳ייסון קורא ללוגן. העפתי מבט בשעון שברכב, השעה אחת בצהריים.
אני פשוט רוצה להגיע לחדר, להתקלח ולישון.
מחר אנחנו נעזוב את המקום הזה... הוא במילא כבר לא כל כך מוצא חן בעיניי.

Take Me AnywhereWhere stories live. Discover now