Ep. 18+19 every rose has its thorn

11.3K 476 42
                                    

[אוקיי אז לפני שאני מתחילה פרק נוסף, אני חשה צורך לציין שכל הסיפורים על הצבא, המקרים בהם לוגן נזכר כביכול ויזכר במהלך הסיפור, הם סיפורים שקרו לאחי הגדול במבצע האחרון בצוק איתן בעזה. הם לא מהראש שלי, כמובן שהשמות לא אותם השמות אבל המקרים כן, הם קרו לחברים של אחי והוא חווה שם את כל זה...וגם הסיפור במהלך הפרק הזה שלוגן יספר, זה קרה לחבר טוב של אחי והוא היה איתו באותם הרגעים... פשוט חשבתי שזה חשוב לציין, ואני יותר משמחה לחלוק אותם... אני מקווה שתהנו מהפרק! ]

נק׳ מבט אלכס:
״מה קורה? למה הוא אמר שמישהו עם מדים מחכה לך?״ שאלתי את לוגן כשהוא יצא מחדר המקלחת לאחר ששטף את פניו וצחצח שיניים, בעודי יושבת על קצה המיטה.
״זה חבר״ הוא אמר בחוסר סבלנות תוך כדי שהוא לובש חולצת וי לבנה. קמתי מהמיטה והזדקפתי במקומי, רוקעת ברגלי בחוסר סבלנות, מחכה להסבר.
הוא התאנח וניגש אליי, אוחז בכתפיי ומתכופף מעט בכדי ללכוד את מבטי במבטו.
״הוא שירת ביחידה שלי, עברנו גם את הטירונות ביחד ומאז אנחנו חברים. ביקשתי ממנו שיביא לי מדים ללוויה מכיוון שלא הבאתי אותם איתי״
״הו...״ הנהנתי. הוא נשק בראשי ושוב הצטמררתי.
״תתארגני בינתיים, אני יורד אליו״ הוא אמר בחיוך ויצא מן החדר.
ווידאתי שאין אף אחד במסדרון של הקומה מכיוון שאני עם חזיה ומכנס קצר ורצתי לחדרי שנמצא ממול לחדרו של לוגן עם הבגדים שלי בידיי.
זרקתי אותם לכביסה ונכנסתי להתקלח, חושבת על ליל אמש ועל כמה מקסים הוא היה... זה מדהים כמה בן אדם יכול להיראות קשוח כלפי כולם, חסון וחזק אך מבפנים כל כך חם ועדין ואוהב. אני מרגישה בת מזל שזכיתי לראות את הצד הזה שבלוגן... אני מתחילה לחשוב שהוא הדבר הטוב ביותר שקרה לי. אני לא מאמינה שהוא ויתר על סקס כדי שארגיש בנוח... זה מעשה שעבורי, יש לו המון משמעות. המילים שאמר עדיין מהדהדות בראשי, הוא אמר שלא נעשה כלום שאני לא רוצה ושלא איכפת לו... אני מוצאת את עצמי משווה אותו לפיטר, פיטר היה מתעצבן, קם, בועט במיטה ומקלל.
אני לא הכרתי משהו טוב יותר כשהייתי איתו וחשבתי שהוא הדבר הכי טוב שאוכל לקבל... ומסתבר שיש הרבה יותר טוב.

Take Me AnywhereWhere stories live. Discover now