נק׳ מבט לוגן:
אני מביט בבחורה ששוכבת לצידי, ראשה מונח על חזי, ידה עוטפת את מותניי והרגל שלה נחה בין רגליי, מכוסה בשמיכה לבנה ונושמת באיטיות נראית כמו מלאך.
אני מעביר את אצבעותיי בין שיערותיה הבלונדיניות ומלטף את גבה. לא מאמין שאני בסיטואציה הזאת, כאן ועכשיו.
היא יפה כל כך, כל מילימטר בגוף שלה מושך אותי, כל כך טהורה, ואני לא יודע מה עשיתי בחיים שלי שזכיתי להכיר אותה, אבל בטח עשיתי משהו ממש טוב אם זה מה שקרה.
בכל יום שעובר אני מפחד יותר... אני לא יודע מה יקרה כשכל המסע הזה יסתיים, מה יקרה בינינו. אני לא יודע מתי נהייתי מסוג האנשים האלה שמתכננים את העתיד וחוששים לגביו אבל לעזאזל, בגללה זה כל מה שאני חושב עליו! על מה יקרה לה, מה יקרה לנו...
אני אומנם לא מכיר אותה הרבה זמן אבל אני כבר מרגיש שאני רוצה לשמור עליה מכל משמר, ואני יודע שאם מישהו יניח עליה יד ויפגע בה, בחיי שאני לא אשלוט בעצמי.
עיניה נפקחו כמו שני פרפרים שעכשיו בוקעים ויוצאים לאוויר, צבע ירקרק ואפרפר בקע מהן, צבע לא מוגדר, ששובה אותי בכל פעם מחדש.
״היי אתה..״ היא מלמלה בחיוך קטן לעברי .
״היי יפה״ נשקתי לה נשיקה קטנה על שפתיה הבשרניות שאני לא שובע מהן ״איך את מרגישה?״ שאלתי.
״אני בסדר״ עיניה טיילו בחדר ונחו על נקודה בתקרה בזמן שהיא נאנחת.
״משהו מציק לך..״ מלמלתי בחשש, קובע ולא שואל. אני מקווה שלא פגעתי בה אתמול..
״זה פשוט... אתמול היה מושלם... אבל עכשיו כשהחושים שלי חזרו לעצמם אני שוב תוהה מי זאת האישה הזאת שהייתה איתך בבית הקברות״ היא הביטה בעיניי שוב, ממתינה לתשובה שאני כל כך חושש לתת לה.
״זאת...זאת זואי.״
״היא מישהי שאהבת פעם? אקסית? סטוץ? מישהי שעדיין יש לך רגשות אליה? כי אם כן.. אני מפנה את הדרך...״
״אלוהים, אלכס״ פלטתי והיא שתקה, מביטה בי במבט מצפה. ״זה מה שאת חושבת?״
״ובכן... כן.. מה עוד אני יכולה לחשוב?״ נאנחתי, יודע שהיא צודקת. היא באמת לא יכלה לחשוב אחרת ואני מודה שמהצד זה באמת היה נראה חשוד.
״אני יודע מה את חושבת... זה לא ככה... בואי נקום, נצא לסיבוב באגם ואני אספר לך״ נשקתי בראשה והיא הנהנה בהסכמה.
לבשתי חולצת וי לבנה ומעליה זרקתי קפוצ׳ון חום ומכנס ג׳ינס קצר וכהה עד הברכיים עם כפכפים - לא ההופעה הכי מוצלחת שלי אבל אנחנו במקום די נידח.
היא לבשה טיץ ארוך בצבע שחור שמבליט את הישבן שלה שאני כל כך אוהב, וז׳קט כחול ופשוט.
הנחתי את ידי על כתפיה וירדנו למטבח.
״בוקר טוב לזוג היונים״ קרא קייל ושנינו חייכנו לעברו, לא מגיבים על ההערה חסרת הטאקט שלו.
״בוקר טוב קייל״ היא אמרה ונשקה על לחיו, צפיתי בה הולכת לכיוון הקומקום ומכינה לה קפה מחייך לי חצי חיוך כשאירועי אמש צפים במוחי. היא שלי עכשיו, היא שלי.... ואני שלה מהרגע הראשון שראיתי אותה, מהרגע שהיא נכנסה לבר ההוא באותו הלילה והציגה את עצמה בפניי... כבר אז נפלתי.
״אחי... אתה בוהה״ אמר קייל ואני ניערתי את ראשי ומחקתי את החיוך המטופש מפניי. ״ואני לא יכול להאשים אותך״ הוא הוסיף בצחקוק וסוקר את אלכס בעיניו, התעלמתי ממנו לגמרי כשהיא פנתה אליי עם גופה וישרה את מבטה ישר לעיניי, יש לה את התכונה הזאת שאני צריך, היא פשוט יודעת להרגיע במבט אחד. כמו ש....היא ידעה לעשות.
״נצא?״ היא מלמלה. הנהנתי בראשי ויצאנו לכיוון האגם.
YOU ARE READING
Take Me Anywhere
Romanceהיא- מסיימת תואר ספרות בקולג׳, חייה מתוכננים בקפידה, היא חכמה, רצינית, חרוצה, קרה, קפדנית, מתוכננת, עקשנית, דעתנית, עומדת על שלה, לא מחלקת חיוכים בחינם מכיוון שכבר נכוותה מהאהבה השורפת. הוא- חייל, קצין בצבא ומפקד חוליה לשעבר, שהשתחרר לחופשה ארוכה מ...