Ep. 6 voice

9.8K 477 14
                                    

נק׳ מבט אלכס:
אחרי המקלחת החמה וההתארגנויות, הבטתי שוב פעם במראה, בוחנת את השמלה, שמלה בצבע בז׳ מנצנצת ונעלי עקב אדומות. לא השקעתי באיפור, אודם אדום ומסקרה הספיקו לי. את שיערי החלק מתחתי לקוקו גבוה וריססתי שני ריסוסים אחרונים מהבושם לפני שאני יורדת.
ג׳יין ולוגן כבר מחכים לי בכניסה.

נק׳ מבט לוגן:
״אז הפיטר הזה... מי זה?״ שאלתי את ג׳יין מסוקרן לגבי חייה של אלכס. אלכס הגיבה די מוזר למשמע השם שלו, יכולתי להישבע שחשבתי שהיא תיחנק.
״זה האקס שלה״ ענתה ג׳יין בלי יותר מידי פרטים. הבנתי שהיא לא מעוניינת לפרט, ואני לא דוחף את האף שלי למקומות שלא רוצים אותו אז פשוט שתקתי, מעיף מבט בשעון היד שלי...
״היא מתכוונת להגיע היום?״ שאלתי בחוסר סבלנות. ג׳יין צחקקה.
״אני מקווה״ היא אמרה בעוד שאנחנו יושבים במדרגות הסמוכות לדלת. ג׳יין נחמדה מאוד, אני די מחבב אותה, נראה שהיא אוהבת את הבן שלה ואת אבא שלה והיא מטפלת בהם במסירות רבה. היא אפילו מטפלת באורחים שלה... מעניין אם מישהו מטפל בה ככה...
״זזנו?״ נשמע קולה של אלכס מאחור. ריח מתוק וטוב התפשט באוויר, הסטתי את מבטי לכיוונה.
וואו.
כל סנטימטר בגוף שלה מושך אותי, אני חייב להודות, אף פעם לא הרגשתי משיכה כל כך גדולה למישהי כמו שאליה... היא עושה לי את זה ברמות מטורפות. זה לא טוב.
אם אני יוצא איתה למסע הזה, אני חייב לשלוט בעצמי ולדכא את היצר הזה, אחרת הכל סתם יהיה מביך... מזל שאני טוב בזה.
היא ירדה במדרגות ואני נעמדתי, היא נעמדה ביני לבין ג׳יין, והריח הזה... הריח הזה שלה...הוא גומר אותי! הבטתי על השפתיים האדומות והמבריקות שלה. חושניות ומזמינות...
היא הסיטה את מבטה אליי ומיד העברתי את מבטי ונתקלתי בעיניה הירוקות.
״את מוכנה?״ שאלתי. היא הנהנה .
התקדמנו כמה רחובות עד שהגענו לרחוב הומה, יש כאן כמה מסעדות וברים.
נכנסנו אל המסבאה, מקום נחמד, די מרווח עם די הרבה אנשים.
״לוגן! אלכס!״ ג׳יין קראה לנו, מנסה לגבור עם קולה מעל המוזיקה. ״בואו! אני אכיר לכם כמה אנשים״ אני ואלכס הלכנו אחריה. ״זה רוג׳ר, הוא הברמן, כמו שאתם רואים, וידיד מאוד טוב שלי״ היא הציגה אותו ״רוג׳ר זאת אלכס, חברה טובה שלי מהקולג׳ וזה לוגן, ידיד שלה״ היא פנתה לברמן שרירי במיוחד, הוא לבש חולצה שחורה צמודה וג׳ינס כהה. הוא כהה עור בעל שיער שחור. הוא חייך חיוך רחב ונופף לנו לשלום.
״נעים להכיר, חברים של ג׳יין הם חברים שלי! תתכבדו! שלושה שוטים עליי!״ הוא אמר ומיד מזג לנו, צחקנו והודנו לו.
אלכס התיישבה על כסא הבר ואני לידה, ומצידה השני ג׳יין.
ג׳יין הרימה כוס ומיד אחריה אלכס. שתיהן הביטו בי, מחכות שאעשה זאת גם. החלטתי שאחרי התקרית הקודמת עם השתייה, שבגללה שיחררו אותי מהסבב הבא בעיראק, עדיף שלא אשתה.
״לא תודה״ אמרתי. אלכס עיקמה פרצוף.
״למה לא?!״ היא שאלה.
״אני חושב שכדאי שמישהו מאיתנו ישאר פיקח!״ צעקתי בכדי לגבור על המוזיקה. זה תירוץ די טוב אני מניח..
״אתה כל כך סבתא!״ היא צעקה ואני גיחכתי. אלכס וג׳יין הצמידו כוסות וקול נקישת הזכוכית נשמע ומיד הן שתו את תכולת השוט. אלכס התנדבה גם לשתות את השוט השלישי שהיה מיועד עבורי, אך מאחר ואני לא שותה, היא שתתה.
״זה ברוס, ברוס תכיר, אלה לוגן ואלכס. הם מקולורדו״ ציינה ג׳יין לבחור רזה ונמוך. שיערו היה מחומצן, הוא לבש חולצה ורודה בוהקת מידי ומכנסיים שחורים. יש לו פירסינג באף ובאוזן וגם בגבה. אלכס לחצה את ידו והוא נישק את ידה.
״מדמואזל״ הוא אמר בחיוך ממזרי והרטיט את גבותיו. התאפקתי לא לצחוק והיא צחקקה לה.
אלכס לא מחלקת הרבה חיוכים, את זה הבנתי...
אבל כשהיא מראה אחד, בחיי שהוא יכול לכבוש עולמות.
״הבר הזה שייך לו, ויש לו עוד כמה ברים ובתי קזינו״ ציינה ג׳יין.
״נכון, נכון, ג׳יין ואני גדלנו בית ליד בית. לכן אני מפנק אתכם בשלושה שוטים נוספים עליי״ הוא אמר. הבנות צחקו ומחאו כפיים ואני גלגלתי עיניים. ג׳יין שתתה שוט ואלכס את השניים האחרים.
״זאת ג׳ורג׳יה״ הציגה ג׳ייני בחורה בעלת שיער שחור עד הכתפיים בעלת עיניים בהירות ועור בהיר מאוד.
״אלכס״ הציגה את עצמה אלכס ולחצה את ידה.
״אני לוגן״ אמרתי והיא לחצה את ידי בעדינות.
אלכס שתתה שוט נוסף וטעמה משני קוקטיילים שהיו נראים חריפים במיוחד.
״אני חושבת שאני אלך לרקוד!״ אלכס הודיעה וקפצה מן הכסא.
״תהני״ אמרתי. היא גררה איתה את ג׳יין והן נכנסו לרחבת הריקודים.
השתדלתי לא לאבד אותן בעיניי אבל לעזאזל המקום הזה צפוף!
״אתה חבר שלה?״ נשמע קול עבה מאחוריי. זה היה הברמן.
״של מי?״ שאלתי.
״של הבלונדינית עם העיניים המטריפות״ הוא אמר.
״למה?״ שאלתי. משום מה לא רציתי לענות כל כך מהר לשאלתו... אני בטוח שהוא שם עין עליה. ואני בטוח שהוא לא מהבחורים שמתעניינים בבחורה אחרי שהם מזיינים אותה, ויש לי הרגשה שאלכס לא מהבחורות שילכו עם מישהו שהכירו במועדון או בבר. אבל היא שתויה... אז צריך לשמור עליה.
״למה? כי היא פאקינג כוסית! תראה אותה איזה סקסית...״ הוא אמר וניגב כוס ריקה שהייתה בידו בעוד שהוא נשען על הבר. הבטתי בו מבט מאיים ללא מילים כמו אחד מהמבטים שאני נותן לטירון שמנסה להתחכם איתי בצבא.
״אוי פאק.. היא חברה שלך? אם כן אני עוזב״ הוא אמר והרים את ידיו כחף מפשע.
״תירגע היא לא חברה שלי״ השבתי. החיוך שעלה על פניו לא היה מוצא חן בעיניי כלל ״אבל אתה לא תיגע בה, לפחות לא כשהיא שתויה״ אמרתי משלב את ידיי, שוב עם מבט מאיים.
הוא הנהן בראשו וחזר לעיסוקיו. וכשהחזרתי את מבטי לרחבת הריקודים ראיתי את ג׳יין מתקדמת לעברי, ללא אלכס.
״איפה אלכס?״ שאלתי.
״אין לי מושג! איבדתי אותה, חשבתי שהיא כאן איתך!״ היא אמרה.
״שיט״ קמתי ממקומי והתחלתי לחפש את אלכס בין האנשים הרוקדים. אפילו סובבתי בטעות כמה בנות בעלות שיער בולנדיני שנראו כמוה מאחור ונאלצתי להתנצל.
״היי... לוגן?״ נשמע קול מאחוריי. זאת הייתה ג׳ורג׳יה.
״ג׳ורג׳יה, ראית את אלכס?!״ שאלתי .
״אממ... לא, אבל חשבתי אולי אני ואתה יכולים לצאת החוצה ו... אתה יודע..להכיר... לעומק״ היא אמרה במבט חושני.
ברצינות? את כזאת זולה?
״אמ.. לא, סליחה. אני צריך למצוא את אלכס״ הזזתי אותה מדרכי והמשכתי בחיפושים. לעזאזל אלכס.. איפה את?!

Take Me AnywhereWhere stories live. Discover now