- Nu știi? Repetă brunetul, suspicios.
Tânăra se limitează doar la o mișcare scurtă a capului. Cuvintele nu mai voiau să-i părăsească gura. Ținea minte ziua în care aflase că e însărcinată. Fusese cea mai fericită zi din viața ei! Dar și cea mai tristă! Se dusese de grabă la doctor pentru a afla paternitatea copilului. Nu știa de ce făcuse asta! Pentru că nu avea să renunțe la copil nici dacă era fiul nenorocitului de David!
- Mi-au spus că testul ADN poate fi periculos pentru periculos pentru copil și că ar fi mai bine să aștept. Îngaimă ea cu jumătate de gură. Au reușit doar să-mi spună cu aproximație ziua în care a fost conceput. Din păcate, există o marjă de eroare de 72 de ore...
- Și în ce zi au zis că a fost conceput?!
- De anul nou.
- Deci e al meu? Întrebă pierzându-și ultima fărâmă de răbdare.
- Nu știu... Repetă blonda, plângând.
- Cum dracu nu știi? Țipă, ridicându-se brusc de pe scaun și dărâmându-l zgomotos. Ce ai făcut? Te-ai culcat cu mine, apoi cum l-ai văzut pe ăla, te-ai culcat și cu el?!
- Nu! Țipă ea, dezgustată.
- Atunci cum a fost? Întrebă, prinzând-o de umeri.
Ea îi prinde mâinile și i le îndepărtează de pe trupul ei, îngrozită de amintirile ce-i inundau acum mintea.
- N-am vrut! Țipă ea, iar pentru o secundă păru să nu mai respire. Nu voia să-i spună asta.
- Adică? Întrebă Hunter, încruntându-se.
- Voiam să spun că da, m-am culcat cu amândoi. Se rectifică tânăra, stângaci.
- Te-a violat? Zise, prinzând-o de maxilar și obligând-o să-l privească.
- Nu.
Bărbatul se așeză în genunchi în fața ei și își rezemă capul de al său, privind-o fix în ochi. Corpul ei tremura groaznic.
- Elizabeth, zi-mi adevărul!
- Nu m-a violat! Nu m-a violat! Nu m-a violat! Repetă, parcă voind să se convingă pe sine.
Acesta o prinde în brațe și îi așează capul pe pieptul său, ținând-o strâns.
- O să-l omor! Mârâi el. De ce dracu n-ai plecat de lângă el? De câte ori a făcut asta?
- O dată. Răspunse ea, după o pauză lungă.
- Nu minți!
- Jur, a fost o singură dată, dar a fost suficient cât să mă facă să mă întreb al cui e copilul...
- Și de ce ai rămas lângă el? Spuse, dezlipindu-și trupul de al ei.
- Pentru că i-ar fi făcut rău unei persoane pe care o iubesc din tot sufletul... Răspunse, încercând să-l ia din nou în brațe.
El se ridică în picioare, hotărât să pună distanță între ei. Mai era un subiect care îl măcina, însă blonda trecuse prin prea multe emoții pentru o zi, pentru a-i mai face încă un reproș...
- Haide! Mănâncă ceva și du-te să te odinești!
- Hunter, vorbesc serios! Nu știi de ce poate fi capabil David. Lasă-mă să mă întorc! Îl roagă ea.
Brunetul ridică o sprânceană și zâmbește ușor în colțul gurii.
- Nici David nu știe de ce sunt eu capabil! Tu oricum nu pleci de aici până nu aflu dacă copilul acela e al meu!
CITEȘTI
Vânătorul
RomansaL-a cunoscut în momentul în care niciunul nu îndrăznea să mai ceară nimic de la soartă. Timpul nu trecuse peste ei, ci împotriva lor. Dar atunci când erau împreună, timpul nu părea să mai meargă. Lumea și trecutul nu mai conta. În ochii ei, el era c...