Capitolul 35

22.7K 1.4K 195
                                    


Femeia îşi privi cu exasperare soţul. Știa că nu are nicio intenție să-i spună cine era fufa aceea pe care o admirase fără pic de rușine. Din contră! O privea amuzat, cum încerca să-l ucidă cu privirea.

Îi plăcea să o vadă geloasă! În ochii lui, gelozia o facea și mai frumoasă, dacă asta ar fi fost posibil. Dunga aceea mică între sprâncene, îi părea foarte sexi. Şi buzele ei bosumflate... Păreau numai bune de sărutat! Și el era mai mult decât tentat să o facă!

Își ridică privirea către cealaltă femeie ce se uita la el cu neruşinare, lingându-se pe buze şi făcându-i cu ochiul. Oricât i-ar fi plăcut să o facă geloasă pe Elizabeth, gesturile „senzuale" ale brunetei îi făceau greață. Și cel de lângă ea! El era și mai rău! Privea fascinat către soția lui, implorându-l, parcă, să-i dea un pumn în gură.

- Bine, tu ai vrut-o! Ţi-o zbor din restaurantul ăsta de fiţe! Răbufni blonda, nervoasă.

- Termină cu crizele! Spuse în șoaptă, uimit, că Liz chiar voia să-și ducă planul la bun sfârșit.

O luă de braţ şi o scoase afară din restaurant. O trase după el până la maşină, unde ea reuşi să îşi recupereze mâna din ghiarele lui.

- Ba mă crizez cât vreau! Tu te holbezi la aia şi tot eu sunt vinovată?! Ţipă, fluturându-și mâinile prin aer. Ești soțul meu!

- Geloasă, Elizabeth? Zâmbi acesta drăceşte, privindu-i fața furibundă.

- Am de ce să fiu geloasă, Hunter?

- Nu.

- Cum nu?! Ţipă ea din nou, lovindu-l cu geanta în piept. Te holbai la ea ca... ca...

- Cum, iubito?

- Aşa cum nu m-ai privit pe mine niciodată!

- Şi ce ai văzut tu în privirea aia?

- Nu ştiu... Erai ca un animal! Era ceva ciudat în privirea ta... Pasiune, nu ştiu! Nu mă întreba! Răspunse rănită.

- Eşti nebună, mă jur!

Deşi îi plăcea să o vadă geloasă, îl aducea în pragul nebunei şi storcea toată răbdarea din el. Cum putea să creadă asta?

- Te întreb pentru ultima dată! Cine e aia?

- Bine! E o tipă cu care am făcut sex. Nu eram virgin când m-ai luat, știi asta, nu? N-am mai văzut-o de ceva timp şi m-am mirat să o văd! Mai ales la braț cu ăla

- Nici când l-ai găsit pe Graham cu capul în ţâţele mele n-ai reacționat aşa! Ţipă Elizabeth, deschizând portiera şi întrând în maşină.

Hunter porni nervos după ea şi întră şi el în maşină.

- Nu pierzi nicio ocazie să îți amintești de asta! Țipă la rândul lui, nervos pe faptul că amintirea aceea conta atât de mult pentru ea.

Îşi băgă mâna în părul ei şi o trase spre el. Îi captură gura într-un sărut ce o năucea. Era la fel e pasional, de carnal, de plin de viaţă a data trecută. Când era nervos era alt om, şi începea să îi adore această parte a lui, doar că de data aceasta nici ea nu avea o stare diferită! Avea să iasă scântei!

Îi prinse părul brunet în mâinile ei, trăgând cu putere pentru a adânci sărutul. Nu o mai interesa nimic! Nici că erau într-o parcare, nici că acum câteva minute se certau la cuţite! Nici faptul că nu era pregătită pentru actul sexual nu o alarma! Doar îl dorea pe acel

bărbat incredibil de sexi ce îi devora gura ca pe un ospăţ.

Mângâierile lui erau dure și pline de patimă. Dar doar ele puteau să-i stingă dorința aceea pe care o simțea în piept. Îl mușcă de buze, mârâind ca un copil răsfățat să îmbrățișeze. Distanța dintre ei era prea mare, din punctul ei de vedere. Avea nevoie să o ia în brațe și să-i dovedească că ea era singura lui femeie!

VânătorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum