Πρόλογος

3.6K 116 9
                                    

Σημείωση: Ο πρόλογος ξεκινάει στο επεισόδιο Ashes to Ashes και το τελευταίο κεφάλαιο τελειώνει στο ίδιο επεισόδιο, χρονολογικά όμως η ιστορία μου κρατάει περισσότερο. Απλά σκέφτηκα να το αναφέρω ;-)

''Έλα τώρα Τές, μόνο ένα''

''Όχι'' απάντησε η χαριτωμένη μπάργουμαν παίρνοντας το άδειο ποτήρι μακριά. ''Έχεις ήδη πιει πάρα πολλά και είσαι ανήλικος. Θα με βάλεις σε μπελάδες αν μπει κανένας μπάτσος εδώ''

Ο Έρικ της χαμογέλασε πονηρά ''Αν δεν το πεις εσύ δεν θα το πω ούτε εγώ'' Η Τέσα του χαμογέλασε και άρχισε να τακτοποιεί τα ποτήρια πίσω της. Πέρασαν μερικά λεπτά μέχρι να συνηδητοποιήσει ότι τον αγνοούσε. Το αλκοόλ είχε δημιουργήσει μια ευχάριστη ζεστή φούσκα γύρω από το μυαλό του αποκόβοντας τον εν μέρη από την πραγματικότητα. ''Έλα τώρα Τές, μη γίνεσαι σπαστική!'' αναφώνησε ενοχλημένος.

''Όχι'' αποκρίθηκε σταθερά. ''Και μη διανοηθείς να κάνεις φασαρία γιατί θα βάλω να σε πετάξουν έξω''

Το αγόρι ξεφύσηξε με αγανάκτηση. Το ρολόι στην οθόνη του κινητού του έλεγε πως ήταν λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Είχε λιγότερο από είκοσι-τέσσερις ώρες μέχρι την πανσέληνο.

''Το ξέρεις πως αυτά δεν θα σε βοηθήσουν, έτσι;'' είπε η Τέσα σαν να διάβαζε τις σκέψεις του δείχνοντας με το βλέμμα της το άδειο ποτήρι μπροστά του.

''Και εσύ που το ξέρεις αυτό, μάγισσα;'' αντιγύρισε ξινά καθώς μια ριπή παγωμένου αέρα χτύπησε την πλάτη του, σημάδι πως κάποιος είχε μπει ή βγει από το μπαρ. Συνήθως ο Έρικ ήταν αρκετά έξυπνος ώστε να μη τσαντίσει μια μάγισσα, με την πανσέληνο όμως να πλησιάζει το μόνο που ήθελε ήταν να χτυπήσει κάτι. Ή κάποιον. Το δεύτερο ακουγόταν πιο διασκεδαστικό. Το ποτό δεν έδιωχνε ή μείωνε τον πόνο από τα κόκαλα του που θα έσπαγαν και θα διαστρεβλώνονταν ξανά και ξανά καθώς το σώμα του θα έπαιρνε τη μορφή του λύκου, η Τέσα είχε δίκιο σε αυτό. Τουλάχιστον όμως βοηθούσε στο να σταματήσει να το σκέφτεται από πριν.Κι ένας καυγάς θα έκανε την δουλειά. Τα χείλη του κύρτωσαν σε ένα μικρό χαμόγελο καθώς αναλογιζόταν τη πιθανότητα.

Η Τέσα ετοιμάστηκε να απαντήσει κάτι όταν ξαφνικά τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα, εστιάζοντας πίσω από το αγόρι. Το ποτήρι που κρατούσε γλίστρησε από το χέρι της και κατέληξε ένας σωρός από σπασμένα γυαλιά στο πάτωμα, ο θόρυβος από την θραύση χάθηκε μέσα στην μουσική. Υπήρχε φόβος στο βλέμμα της, αλλά τι μπορεί να φοβόταν; Η Τέσα ήταν μια πολύ ισχυρή μάγισσα και ο Έρικ γύρισε απορημένος το κεφάλι του για να δει τι μπορεί να της είχε προκαλέσει μια τέτοια αντίδραση.

The OriginalsWhere stories live. Discover now