Beautiful Mistake: Part 2

1.1K 71 21
                                    


Σημείωση: Τα επόμενα κεφάλαια ίσως αργήσουν λίγο επειδή πρέπει να κάνω κάποια σεμινάρια για την δουλειά και δεν θα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά θα προσπαθήσω να ανεβάσω το επόμενο όσο πιο γρήγορα μπορώ ;-).


Η Καμίλ έριχνε ανήσυχες ματιές προς τον Γουίλ που καθόταν σε μια από τις καρέκλες της τραπεζαρίας, με το τραυματισμένο πόδι του να ακουμπάει πάνω σε μια ακριβή σαμπανιέρα ώστε το αίμα να μαζεύεται στον κουβά. Κάθε ίχνος χρώματος είχε χαθεί από το πρόσωπο του και το δέρμα του καλυπτόταν από μια λεπτή στρώση ιδρώτα.

Ο Λούσιεν σήκωσε το κινητό του και απομακρύνθηκε από το σαλόνι μουρμουρίζοντας σιγανά. ''Δεν βρέθηκε ακόμα. Το κυνήγι συνεχίζεται...''

Η Καμίλ περίμενε να τον δει να χάνεται μέσα στην κρεβατοκάμαρα. Πήρε μια από τις λευκές κούτες πετώντας στην άκρη το καπάκι και την ακούμπησε πάνω στο τραπέζι.

''Πως είσαι;'' ρώτησε τον Γουίλ βγάζοντας έξω ένα μικρό δερμάτινο σημειωματάριο.

''Αιμορραγώ μέσα σε έναν κουβά...'' απάντησε με σβησμένη φωνή ο ντεντέκτιβ. ''... επειδή ο βρικόλακας που μας απήγαγε δεν θέλει να λερώσει το χαλί του, οπότε... Τέλεια''

Τουλάχιστον διατηρούσε το χιούμορ του, σκέφτηκε η Καμίλ. Και είχε αρχίσει να αποδέχεται την ύπαρξη των βρικολάκων. Αυτό όμως ήταν αναμενόμενο. Ως ντεντεκτιβ είχε μάθει να βασίζεται στα στοιχεία για να ανακαλύπτει την αλήθεια, και είχε ήδη δει αρκετά για να πιστέψει στην ύπαρξη των υπερφυσικών.

''Εγώ σε έμπλεξα σε αυτό'' του είπε και παράτησε την κούτα με τα σκοτεινά αντικείμενα. Πήγε βιαστικά στο τραπέζι και πήρε μια λευκή πετσέτα. Την δίπλωσε στα δυο και την στριφογύρισε για να φτιάξει έναν αιμοστατικό επίδεσμο. Πάλι καλά που είχε πάρει εκείνα τα μαθήματα πρώτων βοηθειών όταν σπούδαζε. ''Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να σταματήσω την αιμορραγία''

'' Μην αγχώνεσε. Είμαι επίμονος. Θα είχα μπλεχτεί σε αυτό ακόμα και χωρίς εσένα''

Αμφέβαλε για αυτό. Έκανε τον γύρω του τραπεζιού για να πλησιάσει τον Κίννε'ι' και να επιθεωρήσει την πληγή που σίγουρα ήταν πολύ άσχημα αν και δεν είχε περάσει και τόση ώρα. Όμως πριν έχει την ευκαιρία να το κάνει ο Γουίλ άρπαξε ένα μαχαίρι από το τραπέζι και το σήκωσε ψηλά για να την εμποδίσει να πλησιάσει.

Η Καμίλ πήρε μια κοφτή σοκαρισμένη ανάσα και έκανε ένα βήμα προς τα πίσω.

''Έχω ένα προαίσθημα πως δεν πρέπει να πλησιάσεις άλλο'' είπε σαστισμένος ο Γουίλ και άφησε κάτω το μαχαίρι μόλις η Καμίλ έκανε μερικά ακόμα βήματα μακριά του. ''Κι άλλα κόλπα του Δράκουλα''

The OriginalsWhere stories live. Discover now