''Kou le vous a te vas se tu...'' έψελνε ο Βίνσεντ καθώς σχημάτιζε έναν μικρό κύκλο από αλάτι πάνω στο πέτρινο τραπέζι στο εσωτερικό του Lycee, μπροστά από το άγαλμα του αγγέλου. Τα κεριά στις γωνίες του τραπεζιού είχαν καεί μέχρι την μέση σχηματίζοντας λευκές λιμνούλες από λιωμένο κερί γύρω τους. Κομμάτια από οστά ζώων ήταν προσεχτικά τοποθετημένα σε δυάδες, τριάδες και τετράδες γύρω από τον κύκλο του αλατιού και μια χούφτα χώμα από το νεκροταφείο, το μέρος όπου ήθελε να επικεντρωθεί το ξόρκι, ήταν σκορπισμένη ανάμεσα τους.
''Πως πάει εδώ;'' ρώτησε η Καμίλ μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο.
Η διακοπή δεν τον πείραξε μιας και είχε ήδη τελειώσει το ξόρκι. ''Είμαστε κρυμμένοι... Για τώρα'' πρόσθεσε αναστενάζοντας σιγανά και σηκώθηκε όρθιος. ''Αλλά μπορώ να αισθανθώ ότι κάποιος σε ψάχνει και μαντεύω πως είναι η Φρέγια Μάικλσον. Υποθέτω πως αυτό συμβαίνει όταν κλέβεις το μοναδικό πράγμα που μπορεί να σκοτώσει την οικογένεια της''
Η δηκτικότητα στην φωνή του δεν πέρασε απαρατήρητη από την νεαρή βρικόλακα που κρατούσε στα χέρια της τον μικρό ιππότη από λευκή βελανιδιά. ''Δεν θα το είχα πάρει αν ο Κλάους δεν είχε κατασχέσει τα σκοτεινά μου αντικείμενα. Οπότε από τεχνικής άποψης είναι δικό του λάθος''
''Για προσπάθησε να τους το εξηγήσεις αυτό'' είπε απότομα. Όσο περνούσε η ώρα τόσο πειθόταν πως όλο αυτό ήταν κακή ιδέα. Δεν έλεγε πως η Καμίλ είχε άδικο και φυσικά δεν πίστευε πως οι Μάικλσον έπρεπε να έχουν στα χέρια τους μαγικά αντικείμενα τέτοιας δύναμης, αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιούσε για να τα πάρει πίσω ήταν λάθος.
''Τα έχω κανονίσει όλα'' αποκρίθηκε η Καμίλ, με υπερβολική σιγουριά. Λειτουργούσε παρορμητικά χωρίς να σκέφτεται τις συνέπειες που θα μπορούσαν να έχουν οι πράξεις της. Έπρεπε να καταλάβει πως όποια κι αν ήταν η σχέση που είχε με τον Κλάους υπήρχε ένα πράγμα που οι Μάικλσον δεν ανεχόντουσαν: Να απειλήσεις την οικογένεια τους. Και αυτό ακριβώς έδειχναν οι πράξεις ''Θα κάνεις ένα ξόρκι περιορισμού που ο Κλάους δεν θα μπορεί να περάσει. Αν θέλει αυτό που είναι δικό του τότε θα μου δώσει πίσω αυτό που είναι δικό μου''
''Αυτά τα σκοτεινά αντικείμενα φτιάχτηκαν από τις μάγισσες της Νέας Ορλεάνης. Τα θέλω πίσω όσο κι εσύ''
''Ωραία'' αποκρίθηκε απλά. ''Τότε διάλεξα τον σωστό συνεργάτη''
''Κάμι, πρέπει να δεις σε τι χάλι έχεις μπλέξει!'' της είπε, υψώνοντας τον τόνο του. Έπρεπε να καταλάβει την σοβαρότητα της κατάστασης. ''Βούτηξες το μοναδικό όπλο που μπορεί να σκοτώσει τους πιο ισχυρούς βρικόλακες του κόσμου. Έχεις έναν στόχο στην πλάτη σου''
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...