Heart Shaped Box: Part 2

286 67 5
                                    


Ο Κλάους προχωρούσε μέσα στο δάσος ψάχνοντας για κάποιο ίχνος της Ορόρας. Το μόνο στοιχείο που μαρτυρούσε ότι είχαν περάσει άνθρωποι από εκείνο το σημείο ήταν ένας πρόχειρα φτιαγμένος φράχτης από σύρμα που στεκόταν μίζερα ανάμεσα στα δέντρα με μια σκουριασμένη μεταλλική πινακίδα που προειδοποιούσε τους περαστικούς ότι αυτό το κομμάτι του δάσους ήταν προστατευόμενη περιοχή.

''Καλά κάνεις και κρύβεσαι'' φώναξε στα δέντρα, ξέροντας πως η κοκκινομάλλα βρισκόταν κάπου κοντά και τον παρακολουθούσε. ''Αυτό που θα σου κάνω θα επαναπροσδιορίσει την λέξη σαδιστικό''

Η Ορόρα εμφανίστηκε από το πουθενά. Χωρίς καν να βλεφαρίσει, σήκωσε το όπλο της και πυροβόλησε. Ένας καυτός πόνος απλώθηκε στο αριστερό ώμο του Κλάους και η δύναμη της σφαίρας τον έκανε να πισωπατήσει και να πέσει πάνω στον φράχτη κοιτάζοντας σοκαρισμένος την πληγή.

''Ήταν ένας πολύ όμορφα σκαλισμένος ιππότης'' του είπε η Ορόρα καθώς προχωρούσε προς το μέρος του, με το όπλο έτοιμο στο χέρι της. Και ο Κλάους ήξερε πως αυτή τη φορά η λευκή βελανιδιά θα είχε ως στόχο την καρδιά του. Αλλά η Ορόρα λάτρευε υπερβολικά το δράμα για να τον αποτελειώσει προτού να έχει την ευκαιρία να δώσει την μικρή της ερμηνεία. ''Μπορούσα να διακρίνω την προσπάθεια που κατέβαλες. Και μιας και εκτιμάς τόσο πολύ το σκάκι...'' Έκανε μια μικρή παύση και τα πράσινα, γεμάτα μίσος, μάτια της καρφώθηκαν στα γαλανά δικά του. ''Η Βασίλισσα νικάει τον Βασιλιά''

Ο Κλάους άρπαξε την σκουριασμένη πινακίδα από τον φράχτη και την πέταξε προς το μέρος της. Το μέταλλο καρφώθηκε στη μέση της, τόσο βαθυά που αν ήταν ένας κοινός άνθρωπος θα την είχε κόψει στα δυο, και η βρικόλακας έπεσε στα γόνατα βογκώντας. Ο Κλάους εκμεταλλεύτηκε την στιγμή για να φύγει με αστραπιαία ταχύτητα από το σημείο.

Η Ορόρα σηκώθηκε ξανά όρθια και έπιασε την πινακίδα και με τα δυο της χέρια τραβώντας την έξω από την σάρκα της με ένα μουγκρητό. Οι κομμένοι μύες άρχισαν αμέσως να επουλώνονται και η κοκκινομάλλα πέταξε το καλυμμένο με αίμα μέταλλο στο έδαφος, δείχνοντας περισσότερο θυμωμένη παρά οτιδήποτε άλλο. Σήκωσε ψηλά το όπλο ψάχνοντας για τον στόχο της αλλά το υβρίδιο είχε εξαφανιστεί.


Η Καμίλ προσπάθησε να χτυπήσει την Χέιλι στο πρόσωπο αλλά το υβρίδιο ήταν πιο γρήγορο. Έπιασε το χέρι της σταματώντας το χτύπημα και την κλότσησε στο πόδι με αποτέλεσμα η Καμίλ να χάσει την ισορροπία της και να πέσει πάνω στο πλέγμα του κλουβιού.

The OriginalsWhere stories live. Discover now