Out of the Easy: Part 1

1K 70 13
                                    


''Που είναι ο Κλάους;'' ρώτησε η Χέιλι. Εκείνη και ο Μαρσέλ είχαν ακολουθήσει τον Ελάιζα και την Φρέγια στην σοφίτα του καθεδρικού του Σέντ Λούις, όπου η μάγισσα ετοιμαζόταν να κάνει το τέταρτο ξόρκι εντοπισμού για εκείνη τη νύχτα Η Χέιλι δεν ήξερε τι της φαινόταν πιο απίστευτο: Που οι Στρίξ είχαν καταφέρει να πιάσουν την Ρεμπέκα ή που ο Κλάους ήταν άφαντος, αδιαφορώντας για την τύχη της αδελφής του;

Η Φρέγια αναστέναξε κουρασμένα. ''Όταν του είπα για την Ρεμπέκα είπε πως θα ψάξει για στοιχεία''

''Ξέχνα τον Νικλάους'' είπε ο Ελάιζα. Πήρε ένα μαχαίρι και έκανε μια βαθιά χαρακιά στην παλάμη του, αφήνοντας το αίμα του να τρέξει μέσα σε ένα μεγάλο μπρούτζινο μπολ. Πήρε ένα μαντίλι και το κράτησε πάνω στην πληγή για να μην λερώσει το μανίκι του σακακιού του μέχρι να επουλωθεί και έδωσε το μπολ στην Φρέγια. ''Θα την βρεις''

Ο Μαρσέλ κοίταξε νευρικά την μάγισσα. ''Σίγουρα έχεις αρκετά υλικά για ένα ξόρκι εντοπισμού παγκόσμιας εμβέλειας;'' Δεν ήταν ότι αμφισβητούσε τις δυνάμεις της, αλλά είχαν ήδη προσπαθήσει τέσσερις φορές να εντοπίσουν την Ρεμπέκα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

''Είναι οικογένεια μου'' είπε αποφασιστικά η Φρέγια. ''Δεν θα την χάσω''

Συγκεντρώθηκε στο τραπέζι μπροστά της, όπου ένας μεγάλος αρχαίος χάρτης ήταν απλωμένος καταλαμβάνοντας σχεδόν όλη την επιφάνεια του, με μια ντουζίνα αναμμένα λευκά κεριά τριγύρω και το μπολ με το αίμα του Ελάιζα. Θα ήταν ένας πολύ ισχυρός σύνδεσμος με την Ρεμπέκα αφού ήταν αδελφός της, και το αίμα ενός Αρχικού θα ενίσχυε το ξόρκι της.

Η Φρέγια έπιασε το μπολ και έριξε το αίμα του στο κέντρο του χάρτη, πάνω στο κομμάτι που έδειχνε την Αφρική.

''Le six ce strul no cruv. Le six ce strul no cruv''

Έδωσε το άδειο μπολ στον Ελάιζα για να το βάλει στην άκρη και περίμενε.

Αντί το αίμα να συγκεντρωθεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο δείχνοντας τους την τοποθεσία που βρισκόταν η Ρεμπέκα απλώθηκε σε μια ενιαία κηλίδα σε ολόκληρο τον χάρτη.

''Ανάθεμα'' έβρισε σιγανά η μάγισσα.

''Ξόρκια εντοπισμού και κουραφέξαλα'' μουρμούρισε η Χέιλι ενώ ο Μαρσέλ βημάτιζε νευρικά δίπλα της.

''Υποθέτω πως την έχουν κρύψει με μαγεία'' συμπέρανε η Φρέγια κοιτάζοντας ακόμα το αποτυχημένο ξόρκι της. ''Δεν περίμενα ένα τόσο δυνατό ξόρκι''

The OriginalsWhere stories live. Discover now