Ο γελοίος είχε επιστρέψει στο Rousseau's κρατώντας ένα μάτσο από δολάρια των πενήντα το οποίο άφησε μπροστά σε μια πολύ έκπληκτη Κλερ και καμιά εικοσαριά θαμώνες που κοίταζαν το εξωπραγματικά γενναιόδωρο φιλοδώρημα με γουρλωμένα μάτια. Αρχικά η Καμίλ σχεδίαζε να τραφεί από αυτόν και μετά να ψάξει κάποιον άλλο τρόπο να περάσει το βράδυ της αλλά η ιδέα ότι αυτός θα ήταν ο πρώτος άνθρωπος από τον οποίο θα έπινε δεν της φαινόταν ιδιαίτερα ελκυστική.
Βγήκε στο σοκάκι πίσω από το μπαρ, όπου ένα νεαρό ζευγάρι φιλιόταν κολλημένο στον τούβλινο τοίχο. Έπιασε τον νεαρό και τον τράβηξε μακριά από την κοπέλα που άφησε ένα ξαφνιασμένο επιφώνημα.
''Μη κουνηθείς και μην βγάλεις ήχο'' τον ψυχανάγκασε. Στράφηκε προς την κοπέλα, μια μικροκαμωμένη κοκκινομάλλα με χαριτωμένες πλεξούδες, και την κοίταξε κατάματα. ''Κανείς δεν μπορεί να σε βοηθήσει. Κατάλαβες;''
''Νέοι, υγιείς...'' ακούστηκε η φωνή του Κλάους πίσω της που βάδιζε νωχελικά προς το μέρος τους. ''Λίγο απλοϊκοί, αλλά όχι άσχημα''
Με ένα απότομο τίναγμα του κεφαλιού της βύθισε τα δόντια της στον λαιμό της κοπέλας.
''Άκου τον χτύπο της καρδιάς'' την πρότρεψε το Αρχικό Υβρίδιο. Παρά την ανέκφραστη, απαθή στάση της κοπέλας, η καρδιά της χτυπούσε σαν τρελή από τον φόβο. ''Θα σου πει πότε να σταματήσεις''
Να σταματήσει; Γιατί; Κατάπιε λαίμαργα το ζεστό αίμα που γέμιζε το στόμα της. Ήταν πολύ πεινασμένη και το φρέσκο αίμα ήταν δέκα φορές καλύτερο από τις σακούλες αιμοδοσίας.
''Κάμι'' είπε ο Κλάους, ακούγοντας τον σφυγμό της κοπέλας να πέφτει επικίνδυνα και την Καμίλ να μη δείχνει καμία πρόθεση να σταματήσει.
Τον αγνόησε και συνέχισε να πίνει.
''Καμίλ!'' Όρμησε μπροστά και την άρπαξε τραβώντας την μακριά από την κοκκινομάλλα, μπαίνοντας ανάμεσα σε εκείνη και το ζευγάρι.
''Συγνώμη, εσύ, απ' όλους τους ανθρώπους, θα μου κάνεις μάθημα περί αυτοσυγκράτησης;'' γέλασε και σκούπισε μια σταγόνα αίμα που είχε τρέξει από τα χείλη στο πιγούνι της.
Ο Κλάους της έριξε ένα βλέμμα θυμού, ενόχλησης, και ανησυχίας για την πρόσφατη αλλαγή στην συμπεριφορά της. Γύρισε και κοίταξε τους δυο ανθρώπους. ''Φύγετε τώρα'' τους ψυχανάγκασε. ''Ξεχάστε το πρόσωπο μου, και της γλωσσούς ξανθιάς φίλης μου''
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...