Κεφάλαιο 4

3K 83 4
                                    

Ήταν μια από τις πιο ηλίθιες ιδέες που είχε ποτέ ο Έρικ. Διόρθωση: ήταν η πιο ηλίθια ιδέα που είχε ποτέ στη ζωή του. Προς υπεράσπιση του, η υπόσχεση της απελευθέρωσης από την πανσέληνο ήταν κάτι που κανένας λυκάνθρωπος δεν θα μπορούσε να αγνοήσει. Όμως το να το σκάσει με την κόρη του Νικλάους Μάικλσον ήταν στην καλύτερη περίπτωση τρελό, με μια δόση τάσης αυτοκτονίας. Αν τα μισά από όσα λέγονταν για εκείνον ήταν αλήθεια τότε την είχε βάψει άσχημα.  

Αλλά γιατί το είχαν σκάσει; Από τι έτρεχε η Χόουπ; Κοίταξε την κοπέλα που είχε αποκοιμηθεί δίπλα του. Κουλουριασμένη στην άκρη του καθίσματος του συνοδηγού, με τις καστανές της μπούκλες να πέφτουν στο πρόσωπο της, δεν θύμιζε το μικρό αυθάδικο υβρίδιο που πριν από λίγες ώρες είχε βάλει φωτιά στο μυαλό του (με την κακή έννοια). Έδειχνε μικρή και αθώα. 

Αν ήξερε έστω και λίγο το καλό του έπρεπε να την πετάξει έξω από το αυτοκίνητο και να προσποιηθεί πως τίποτα από όλα αυτά δεν συνέβη. 

Γιατί δεν μπορούσε να το κάνει; 

Αυτές οι σκέψεις τριγύριζαν στο μυαλό του το μεγαλύτερος μέρος της μέρας. Κοντά στο μεσημέρι ένας ενοχλητικός πόνος είχε εγκατασταθεί στο πίσω μέρος των ματιών του αναγκάζοντας τον να οδηγεί πιο αργά και ένας κόμπος μεγάλωνε στο στομάχι του. Το σώμα του αντιδρούσε στην επερχόμενη μεταμόρφωση, θυμίζοντας του πως έπρεπε να βρει ένα ασφαλές μέρος για τη νύχτα. Το Άλτζιερς και οι βάλτοι στη Νέα Ορλεάνη ήταν καλά σημεία, ήσυχα και με λίγες πιθανότητες να πέσεις πάνω σε ανθρώπους. Τώρα, η πιο κοντινή επιλογή ήταν τα δάση της Νότιας Καρολίνας. Είχε πάει εκεί μια-δυο φορές όμως συνήθως τα απέφευγε επειδή ήταν εδάφη που δεν γνώριζε κι αυτό δεν του άρεσε. Ήθελε να ξέρει το περιβάλλον γύρω του, κάθε μονοπάτι, ρυάκι και ξέφωτο ώστε να οργανώνει το κυνήγι του και όχι να προσπαθεί αποπροσανατολισμένος να βρει τον δρόμο του. Αφού όμως δεν είχε χρόνο να γυρίσει πίσω, έβαλε πορεία για το δυτικό άκρο της Νότιας Καρολίνας όπου βρίσκοντας δυο από τα τέσσερα δάση της πολιτείας.

Μέχρι το απόγευμα ο κόμπος στο στομάχι του είχε εξελιχθεί σε μια δυνατή ναυτία. Πάρκαρε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο μέσα στο δάσος και έσβησε τη μηχανή. Το να περπατήσει το επόμενο πρωί γυμνός μέχρι την εθνική οδό δεν του φαινόταν δελεαστική ιδέα. Πήρε τα κλειδιά και τα έκρυψε κάτω από μια στήβα ρούχα που φύλαγε στο πορτ-μπαγαζ για περιπτώσεις σαν και αυτή. Σιγά μην άφηνε μόνο του το αμάξι του με μια κοπέλα και τα κλειδιά στη μίζα. Έβγαλε το μαύρο σακάκι του και πήγε να το αφήσει μαζί με τα υπόλοιπα ρούχα. Ήταν το αγαπημένο του και δεν ήθελε να το καταστρέψει.

The OriginalsWhere stories live. Discover now