Κεφάλαιο 2

3.1K 94 2
                                    

''Η κόρη του Νικλάους Μάικλσον;'' επανέλαβε δύσπιστα ο Έρικ για πέμπτη φορά καθώς έβγαινε στην κεντρική οδό.

Το κορίτσι είχε γείρει νυσταγμένα το κεφάλι της στο παράθυρο του συνοδηγού με το βλέμμα της καρφωμένο στον σκοτεινό δρόμο έξω. ''Ναι''

''Του Αρχικού; Του υβριδίου; Αυτού του Νικλάους Μάικλσον;''

Στριφογύρισε ενοχλημένη τα γαλανά μάτια της. ''Δεν τα πιάνεις και πολύ γρήγορα, έτσι;''

''Για ηλίθιους ψάχνεις; Όλοι οι λύκοι στην Βόρεια Αμερική ξέρουν για αυτό το ''μαγικό μωρό'' του Αρχικού Υβρίδιου και της λυκανθρώπου των Ημισελήνων, αλλά αυτό ήταν πριν από μήνες'' Έκανε ότι της έριχνε μια εξεταστική ματιά από πάνω μέχρι κάτω. ''Εσύ φαίνεσαι μεγαλύτερη'' είπε κοροϊδευτικά.

''Μαγεία'' αποκρίθηκε λες και ήταν η πιο προφανής εξήγηση και αυτός ήταν ανόητος που δεν το είχε σκεφτεί.

Αυτό είναι γελοίο, σκέφτηκε δυσανασχετώντας. Το να πέσει πάνω στην κόρη του πιο ισχυρού πλάσματος στον κόσμο μέσα σε ένα τυχαίο μπαρ της Λουιζιάνα ήταν πέρα για πέρα γελοίο. Τρελό. Και μόνο το γεγονός ότι μια έφηβη ισχυριζόταν ότι ήταν κάποια που θα έπρεπε να είναι μερικών μηνών ήταν απόδειξη πως η κοπέλα ήταν ψεύτρα ή τρελή. Μάλλον το δεύτερο.

Όμως υπήρχε κάτι πάνω της. Την είχε δει να κάνει μαγικά αλλά δεν την ένιωθε σαν μάγισσα. Ένιωθε πως ήταν κάτι...περισσότερο.

''Πρέπει να μου κάνεις πλάκα'' μουρμούρισε στον εαυτό του και στράφηκε προς την κοπέλα που φαινόταν έτοιμη να κοιμηθεί. ''Και τι θέλεις από εμένα;''

''Σου είπα, την βοήθεια σου''

''Γιατί τη δική μου;''

''Επειδή είσαι ο πρώτος λύκος που βρήκα''

''Και εγώ τι θα κερδίσω;'' Προσπέρασε δυο μικρά αυτοκίνητα πατώντας το γκάζι και ξαναμπήκε στην λωρίδα.

''Δύναμη. Πρέπει να τα επαναλαμβάνω όλα δυο φορές μαζί σου;'' Ανακάθισε στο κάθισμα της. ''Είναι ενοχλητικό''

''Είσαι μέσα στο αμάξι μου οπότε μίλα καλύτερα αλλιώς θα σε πετάξω έξω'' Μισόκλεισε ενοχλημένος τα μάτια του καθώς ένα φορτηγό φωτισμένο σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο ερχόταν από την αντίθετη λωρίδα. ''Το μόνο που είδα ήταν ανεύρυσμα'' είπε γυρίζοντας για να την κοιτάξει. ''Αυτό μπορεί να το κάνει και η πιο άσχετη μάγισσα. Τι δύναμη μπορείς να μου προσφέρεις;''

The OriginalsWhere stories live. Discover now