2 μέρες πριν...
Πίσω στην έπαυλη των Μάικλσον ο Μαρσέλ ακούμπησε με το δάχτυλο του τον ώμο του Κλάους λες και ήθελε να δει αν θα ξυπνούσε. Τίποτα δεν συνέβη. Ο Κλάους και η Ντάλια παρέμειναν βυθισμένοι στον ύπνο τους. Ο Ελαιζα και ο Μαρσέλ τους είχαν μεταφέρει από το Παλ Ρίβερ πίσω στο σπίτι και τους είχαν αφήσει πάνω στο ακριβό χαλί.
''Ο Νικ είναι παρανοϊκός'' είπε η Ρεμπέκα βηματίζοντας νευρικά πάνω- κάτω ''Αλήθεια θα ξεθάψουμε τη μητέρα μας, θα την κάψουμε μέχρι να γίνει στάχτη, θα την αντικαταστήσουμε με την στάχτη του Κολ και θα ξεγελάσουμε την Νταβίνα να χρησιμοποιήσει την μοναδική της ευκαιρία να αναστήσει κάποιον; Για να μην αναφέρω ότι χάνουμε την ευκαιρία να σώσουμε τον Κολ- αν η Νταβίνα δεν μας ξεντεριάσει'' Τους κοίταξε σαν να περίμενε να συνειδητοποιήσουν πόσο τρελό ήταν αυτό το σχέδιο.
''Ή σκάβουμε έναν βαθύ λάκκο και θάβουμε και τα δυο προβλήματα μας'' αντιγύρισε ο Ελάιζα κοιτάζοντας την Ντάλια και τον Κλάους.
''Λέω να διαλέξουμε μια πιο μόνιμη λύση'' πρότεινε η Φρέγια κοιτάζοντας με αποστροφή την Ντάλια. Οργή άστραφτε στα γαλάζια της μάτια και περνούσε στον τόνο της φωνής της. ''Να βρούμε το παλούκι της μελιάς και να σκοτώσουμε τον Κλάους. Μαζί του θα πεθάνει και η Ντάλια''
''Ναι, αλλά μαζί θα πεθάνω εγώ και όσοι βρικόλακες άλλαξε ο Κλάους'' αντιγύρισε χλευαστικά ο Μαρσέλ.
''Δεν έχουμε επιλογή, πρέπει να τελειώσουμε αυτό που ξεκίνησε ο Κλάους'' επενέβει ο Ελάιζα. ''Εγώ και η Ρεμπέκα θα πάμε στο σπίτι στη φυτεία και θα κανονίσουμε τις στάχτες τις Έσθερ'' Στράφηκε προς την Φρέγια και τον Μαρσέλ. ''Εσείς ψάξτε για τις στάχτες του Κόλ'' Τώρα η προσοχή του ήταν αποκλειστικά στραμμένη στην αδελφή του. ''Πρόσεχε την ανιψιά μας'' είπε και ξεκίνησε με την Ρεμπέκα να τον ακολουθεί, ρίχνοντας μια αβέβαιη ματιά πίσω της.
Το φέρετρο προσγειώθηκε στο έδαφος με έναν γδούπο. Ο Ελάιζα κάρφωσε το φτυάρι που είχε χρησιμοποιήσει για να το ξεθάψει δίπλα του στο έδαφος.
''Τι ωραία που είναι'' είπε σαρκαστικά η Ρεμπέκα περπατώντας προς τον αδελφό της με ένα κόκκινο δοχείο γεμάτο βενζίνη στο χέρι. ''Καθαρός αέρας, τα πουλιά τραγουδάνε στα δέντρα... η τέλεια μέρα για να ξεθάψουμε το πτώμα της αγαπημένης μανούλας''
''Η τέλεια μέρα για να φέρουμε εις πέραν το σχέδιο ενός τρελού'' είπε ο Ελάιζα παίρνοντας την βενζίνη από το χέρι της αδελφής του. Άνοιξε το τάπωμα και άρχισε να περιλούζει το φέρετρο της μητέρας τους με το εύφλεκτο υγρό.
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...