You Hung The Moon: Part 1

2.2K 75 12
                                    


Στα χίλια χρόνια της ζωής του ο Ελάιζα δεν είχε ξανανιώσει ποτέ τόσο φοβισμένος και ανήμπορος.

''Χέιλι!'' φώναξε τρέχοντας μέσα στα σκοτεινό δάσος.

Είχαν περάσει ώρες και ακόμα δεν είχε βρει κανένα σημάδι της Χέιλι ή τις Χόουπ. Ήταν έξαλλος με την ανιψιά του που είχε μπει μόνη της σε ένα δάσος γεμάτο κυνηγούς και παγίδες, αλλά ήταν ακόμα πιο έξαλλος με τον εαυτό του που δεν είχε κατορθώσει ακόμα να βρει καμία από τις δυό τους. Αν τους είχε συμβεί κάτι; Αν κάποια από τις δυο τους ήταν... Όχι, δεν ήθελε ούτε να σκεφτεί μια τέτοια πιθανότητα.

''Χέιλι! Χόουπ!'' φώναξε ξανά αλλά η μόνη απάντηση που πήρε ήταν η σιωπή.

Είναι καλά, καθησύχασε τον εαυτό του. Μητέρα και κόρη ήταν και οι δυο μαχητές.

Η γνώριμη μεταλλική μυρωδιά εισέβαλε στα ρουθούνια του και ο Αρχικός ελάττωσε την ταχύτητα του. Το βλέμμα του έπεσε πάνω σε μια από την μεταλλικές παγίδες. Τα σιδερένια σαγόνια της ήταν κλειστά και καλυμμένα με φρέσκο αίμα. Ό,τι κι αν είχε πιάσει είχε ξεφύγει αλλά είχε τραυματιστεί σοβαρά, όμως τουλάχιστον δεν υπήρχε κανένα κομμένο πόδι πεταμένο τριγύρω.

Κάτι πλησίαζε από πίσω του. Δεν χρειαζόταν την υπερευαίσθητη ακοή του για να ακούσει τα ξερά φύλλα που θρυμματίζονταν κάτω από ασταθή βήματα ή την βαριά ανάσα.

''Που είναι;'' ακούστηκε μια γνώριμη φωνή.

Ο Ελάιζα γύρισε για να δει τον Τζάκσον. Ήταν γυμνός και βρόμικος, καλυμμένος με λάσπη και αίμα, σε άσχημη κατάσταση. Ο λυκάνθρωπος στεκόταν πίσω από ένα λεπτό δέντρο χρησιμοποιώντας τον κορμό του για να στηριχτεί αλλά και για να καλύψει την γύμνια του. Μια πληγή στο πόδι του αιμορραγούσε πολύ άσχημα. Δεν χρειαζόταν πολύ φαντασία για να μαντέψει ο Ελάιζα πως την απέκτησε.

''Που στο καλό είναι η Χέιλι;''


Χτυπούσε μανιασμένα τον αέρα γύρω της αλλά το χέρι της χτυπούσε πάνω σε κάτι συμπαγές. Η Χέιλι ούρλιαξε θυμωμένα και συνέχισε να χτυπάει το αόρατο φράγμα που την κρατούσε φυλακισμένη.

Βήματα αντήχησαν μέσα στην κρύπτη τραβώντας την προσοχή της. Κράτησε την κουβέρτα πιο σφιχτά πάνω στο σώμα της και ίσιωσε την πλάτη της. Τα μάτια της γυάλιζαν απειλητικά.

''Νταβίνα, βγάλε με από εδώ αλλιώς σου ορκίζομαι ότι θα σε σκοτώσω'' είπε στην νεαρή μάγισσα που μόλις είχε μπει στην κρύπτη κρατώντας στα χέρι της ρούχα και μια σακούλα αιμοδοσίας.

The OriginalsWhere stories live. Discover now