Crossover/Moon On The Bayou

138 65 0
                                    

CROSSOVER είναι όταν δυο ιστορίες ή οι χαρακτήρες τους φτάνουν σε ένα σημείο που ενώνονται.

Το επεισόδιο 14 της τρίτης σεζόν του The Originals, A Streetcar Named Desire, είναι crossover του επεισοδίου 14 της έβδομης σεζόν του The Vampire Diaries, Moonlight On The Bayou. Και επειδή μπορεί να υπάρχει κάποιος που δεν βλέπει το TVD (όπως εγώ) γράφω αυτή τη σημείωση για να σας δείξω λίγο τι συνέβη στο αντίστοιχο επεισόδιο του TVD, επειδή υπάρχουν κάποιες σκηνές με τον Κλάους που δεν τις είδαμε στο ΤΟ.

Ο Στέφαν προσπαθεί να ξεφύγει από την Ρέινα Κρουζ, μια κυνηγό βρικολάκων που έχει ένα μαγικό σπαθί στο οποίο παγιδεύει τις ψυχές των βρικολάκων που σκοτώνει. Όταν ένας βρικόλακας σημαδευτεί από το σπαθί της τότε η Ρείνα δεν θα σταματήσει μέχρι να τον βρει και να τον σκοτώσει. (συγνώμη αν κάνω κάποιο λάθος αλλά όπως είπα δεν βλέπω το TVD)

Ο Στεφαν πηγαίνει στο μπαρ του Σέντ Τζέιμς, επειδή το ξόρκι που είχε κάνει η Ζόζεφιν στην δεύτερη σεζόν εμποδίζει να γίνουν μάγια εκεί, με την ελπίδα ότι θα εμποδίσει το σήμα από το σημάδι που του έκανε το σπαθί της Ρέινας και θα μπορέσει να κρυφτεί εκεί. Ο Κλάους τον βρίσκει και οι δυο βρικόλακες μιλάνε για λίγο. Το σημάδι του Στέφαν αρχίζει να αιμορραγεί. Ο Κλάους καταλαβαίνει τι σημαίνει και εξοργίζεται, καθώς η Ρέινα είχε γεννηθεί στη Νέα Ορλεάνη και είχε σκοτώσει μερικούς από τους καλύτερους άντρες του. Θυμωμένος που ο Στέφαν την οδήγησε στην πόλη του και κοντά στην οικογένεια του τον διώχνει λέγοντας πως αν δεν φύγει θα τον σκοτώσει.

Ο Στέφαν φεύγει βιαστικά και ξεχνάει το κινητό του στο μπαρ. Η Κάρολαιν τον παίρνει τηλέφωνο αλλά της απαντάει ο Κλάους και μετά από μια σύντομη συζήτηση της υπόσχεται πως θα φροντίσει πως ο Στέφαν θα είναι ασφαλής.

Λίγο πιο έξω από τη Νέα Ορλεάνη η Ρέινα βρίσκει τον Στέφαν και του επιτίθεται. Ο Κλάους επεμβαίνει και την σκοτώνει προσωρινά (επειδή η Ρέινα έχει την ικανότητα να γυρίζει στη ζωή) Καθώς βρίσκονται κοντά σε περιοχή λυκανθρώπων και έχει πανσέληνο, ο Κλάους παίρνει τον Στέφαν και γυρίζουν μαζί στη Νέα Ορλεάνη για να βρουν την Φρέγια με την ελπίδα ότι μπορεί να τον βοηθήσει με το σημάδι.

The OriginalsWhere stories live. Discover now