Dead Angels: Part 2

454 67 5
                                    


Ο Ελάιζα πέταξε την Άγια πάνω στο πλέγμα του κλουβιού. Η βρικόλακας όρμηξε εξοργισμένη με αστραπιαία ταχύτητα προς το μέρος του Αρχικού αλλά ο Ελάιζα απέφυγε με ευκολία το χτύπημα, και όλα όσα ακολούθησαν μετά από αυτό. Ο θυμός της Άγια φούντωνε περισσότερο με κάθε απόκρουση του, ενώ ο Ελάιζα δεν είχε καν ιδρώσει όση ώρα πάλευαν.

Οι δυο βρικόλακες χωρίστηκαν και στάθηκαν ο ένας απέναντι στον άλλο κάνοντας κύκλους μέσα στο κλουβί, σαν δυο λιοντάρια που πάλευαν και περίμεναν να δουν ποιος θα κάνει την πρώτη κίνηση.

''Τελείωσες;'' την ρώτησε ο Ελάιζα, με ένα χλευαστικό χαμόγελο να απλώνεται στο πρόσωπο του.

''Θέλεις να παραδοθώ;'' Λες και αυτό ήταν ποτέ δυνατόν. ''Για μια ακόμα φορά σου αποδεικνύω ότι μπορώ να αποφασίσω μόνη μου''

Τινάχτηκε μπροστά, με το πόδι της να σηκώνεται στον αέρα για να χτυπήσει το στομάχι του, αλλά πριν το καταλάβει το χέρι του Ελάιζα βρέθηκε γύρω από τον λαιμό της. Οι Στριξ που τους παρακολουθούσαν έξω από το κλουβί τσιτώθηκαν. Η Άγια βρέθηκε στον αέρα και ο Ελάιζα ψιθύρισε στο αυτί της: ''Ας μην το κάνουμε πιο δυσάρεστο απ' ότι είναι''

Αν έσφιγγε λίγο ακόμα το κεφάλι της θα ξεκολλούσε από τους ώμους της. ''Μετά από τόσο καιρό...'' είπε ξέπνοα. ''Πως πίστεψες ότι θα σε ακολουθήσουμε;''

Με μια απότομη κίνηση τον έσπρωξε μακριά και απελευθερώθηκε από την λαβή του. Τον κλότσησε ξανά αλλά ο Ελάιζα έπιασε το πόδι της σταματώντας το χτύπημα, και η Άγια βρέθηκε πεσμένη στο πάτωμα. Ο Αρχικός έκανε δυο αργά βήματα προς το μέρος της και σταμάτησε στα μισά της διαδρομής πριν στρέψει τη προσοχή του στους Στριξ γύρω τους. ''Όλοι σας έχετε ορκιστεί πίστη σε ένα ερπετό'' τους είπε θυμωμένα, με το βλέμμα του να πηγαίνει από τον έναν στον άλλο, επικριτικό και σκληρό. ''Που άρπαξε τον έλεγχο αυτής της αδελφότητας μόνο και μόνο για να παρατείνει την τυραννία του''

''Άρπαξε τον έλεγχο;'' βρυχήθηκε εξαγριωμένη η Άγια και χτύπησε το χέρι της στο πάτωμα. ''Έτσι ξαναγράφεις την ιστορία; Έτρεξες σαν δειλός'' γρύλισε και σηκώθηκε όρθια, με τα σκληρά μαύρα μάτια της καρφωμένα στα καστανά δικά του. ''Άφησες τα μέλη της Στριξ να σφαγιαστούν από τον τρελό πατέρα σου.

''Δεν είχα επιλογή''

''Όλοι έχουμε επιλογή!'' τον κατηγόρησε και άρχισαν ξανά να κάνουν κύκλους μέσα στο κλουβί. ''Και εκείνη τη μέρα είδα τους Στριξ να σφάζονται κατά δεκάδες''

The OriginalsWhere stories live. Discover now