Για έναν λυκάνθρωπο, το να συναντήσεις έναν βρικόλακα ήταν άσχημο. Όχι επειδή υπήρχε κάποια συγκεκριμένη έχθρα ανάμεσα στα δυο είδη, ο Έρικ δεν είχε ιδέα πως είχε ξεκινήσει αυτή η ιστορία, αλλά επειδή και οι δυο ήταν θηρευτές και οι κυνηγοί δεν ήθελαν άλλους κυνηγούς στην περιοχή τους. Το να πέσεις πάνω σε έναν θυμωμένο βρικόλακα ήταν κακό, γιατί τότε η συμπλοκή ήταν αναπόφευκτη και σίγουρα θα επέφερε σοβαρή ζημιά και για τις δυο πλευρές. Το να βρεθείς όμως μπροστά σε έναν εξοργισμένο Αρχικό επειδή σε βρήκε μαζί με την κόρη του... ε, τότε κι επισήμως τα πράγματα δεν μπορούσαν να γίνουν χειρότερα.
''Πως είναι δυνατόν;'' είπε σαστισμένος ο Κλάους.
''Γιατί δεν ρωτάς την θεία Φρέγια;'' αντιγύρισε ξινά η Χόουπ. ''Ή θα μπορούσες να είχες δει μόνος σου αν δεν ήσουν μαχαιρωμένος''
Ο ξανθός βρικόλακας άρχισε σιγά-σιγά να συνέρχεται από το σοκ. Το βλέμμα του στράφηκε στον Έρικ. ''Τι δουλειά έχεις με έναν λυκάνθρωπο;'' το έκανε να ακουστεί σαν βρισιά, ειρωνεία αν σκεφτεί κανείς πως ήταν μισός λύκος. Από την άλλη, είχε καταραστεί μια ολόκληρη αγέλη οπότε ο Έρικ δεν περίμενε να δει κανένα ιδιαίτερο σεβασμό για το είδος.
''Δεν νομίζω πως είσαι σε θέση να κρίνεις τις παρέες μου, πατέρα. Εσύ συνεργάστηκες με εκείνη τη μάγισσα. Εσύ την βοήθησες να καταραστεί τους λύκους. Έτσι δεν κατέληξες με ένα μαχαίρι στο στήθος; Κρίμα που ξύπνησες!'' του φώναξε.
Επιτέλους, ο αρχαίος βρικόλακας φάνηκε να καταλαβαίνει πως για κάποιο λόγο η κόρη του ήταν έξαλλη μαζί του, και κατά πάσα πιθανότητα ήξερε ακριβώς γιατί, ωστόσο δεν το έδειξε.
''Το καταλαβαίνω πως είσαι οργισμένη'' της είπε πιο μαλακά. ''Το γονίδιο του λύκου σε κάνει να νιώθεις θυμό και είναι απόλυτα φυσιολογικό''
''Το γονίδιο του λύκου δεν έχει καμία σχέση με το ότι μου στέρησες την μητέρα μου!'' ούρλιαξε εκείνη. Τα τζάμια των παραθύρων άρχισαν να χτυπάνε βίαια από ξαφνικές ριπές αέρα.
''Προσπάθησε να σε πάρει μακριά'' είπε ο Κλάους σφίγγοντας τα δόντια του.
''Κι έτσι την πήρες εσύ από εμένα;'' Ο Έρικ ένιωσε το έδαφος κάτω από τα πόδια του να τρέμει ελαφρώς, λες και η γη μοιραζόταν τον θυμό της Χόουπ. ''Αντί να απολογηθείς και να προσπαθήσεις να διορθώσεις το λάθος σου απλά προβάλεις δικαιολογίες για τις πράξεις σου''
''Δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα''
Το έδαφος άρχισε να τρέμει έντονα, μόνο που δεν ήταν σεισμός αυτό που το προκαλούσε. Ο Έρικ έκανε ένα ασταθή βήμα προς τα δυο υβρίδια. ''Χόουπ, ηρέμισε'' της είπε.
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...