''Ο Τρίσταν Ντε Μαρτέλ καθοδήγησε αυτή την οργάνωση για αιώνες'' Η Άγια στεκόταν όρθια στην κορυφή του τραπεζιού που είχε στηθεί στην έπαυλη Νταβίγια, ντυμένη με μια μαύρη τουαλέτα που ταίριαζε στο επίσημο ύφος του δείπνου. Κοίταξε τα υψηλόβαθμα μέλη των Στριξ που καταλάμβαναν τις θέσεις του τραπεζιού. Μετά τα τελευταία γεγονότα η οργάνωση τους είχε μείνει ακέφαλη και δεν μπορούσαν να επιτρέψουν να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση αν ήθελαν να διασφαλίσουν την δύναμη και το κύρος τους. ''Ήταν ένας ριζικός στοχαστής, ένας αποφασιστηκός ηγέτης, και για κάθε έναν από εμάς εδώ απόψε, μέντορας και φίλος. Ήταν με μια λέξη αναντικατάστατος''
Ο Μαρσέλ σήκωσε το ποτήρι με την σαμπάνια του ''Στον Τρίσταν Ντε Μαρτέλ''
Η Άγια του έριξε ένα καχύποπτο βλέμμα. Δεν είχε αποφασίσει ακόμα τι ρόλο είχε παίξει στην πτώση του ηγέτη τους, αλλά αυτός ήταν άλλος ένας σκοπός του αποψινού δείπνου.
Οι υπόλοιποι ακολούθησαν το παράδειγμα του και σήκωσαν τα ποτήρια τους.
''Αν και έχουμε θρηνήσει την απώλεια του, δεν θα επιτρέψουμε αυτή η ήττα να παρεμποδίσει τον σκοπό μας'' συνέχισε η Άγια. ''Θα σταθούμε ενωμένοι ενώπιον αυτής της τραγωδίας...'' Μια νεαρή γυναίκα ντυμένη στα μαύρα μπήκε στο δωμάτιο. Η μαύρη κουκούλα του μανδύα της ήταν σηκωμένη αλλά δεν έκρυβε το πρόσωπο της. ''Με ένα μυαλό, και μια καρδιά. Γι' αυτό ζήτησα από την μάγισσα μας, την Αριάν, να προβεί σε αξιολόγηση''
Η κοπέλα στάθηκε δίπλα στην βρικόλακα και χαμήλωσε την κουκούλα της, αφήνοντας τα πλατινένια μαλλιά της ελεύθερα. Έδειχνε μικρή, όχι παραπάνω από είκοσι με είκοσι-δύο, αλλά ίσως έφταιγε και το ύψος της που δεν ξεπερνούσε το μέτριο και φαινόταν ακόμα πιο μικροκαμωμένη δίπλα στην ψηλή φιγούρα της Άγιας. Το δέρμα της ήταν χλωμό σαν το φεγγαρόφωτο και τα γαλάζια μάτια της κοιτούσαν εξεταστικά τους πάντες μέσα στο δωμάτιο.
''Πες μου Αριάν, όταν κοίταξες μέσα στις καρδιές τους τι είδες;'' την ρώτησε, με το βλέμμα της καρφωμένο πάνω στον Μαρσελ, περιμένοντας να δει κάποιο σημάδι νευρικότητας. ''Ήταν αφοσίωση, ή κάτι άλλο;''
Η ξανθιά μάγισσα στράφηκε προς τους παρευρισκόμενους. ''Μπροστά από τον καθένα σας βρίσκεται μια κάρτα'' Τα μάτια όλων χαμήλωσαν στα πορσελάνινα σερβίτσια που στρωμένα μπροστά τους. Μια αναποδογυρισμένη κάρτα ταρό ήταν τοποθετημένη στο κέντρο κάθε πιάτου.''Μια μαντεψιά του αληθινού εαυτού σας. Αν οι προθέσεις σας είναι αγνές δεν θα πρέπει να φοβάστε για αυτό που θα δείξει''
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...