Ο Κλάους πέταξε άχαρα τον Τρίσταν σε μια από τις δερμάτινες πολυθρόνες του γραφείου. ''Όταν η Ορόρα ξυπνήσει θα την πείσεις να επιστρέψει την αδελφή μου'' του είπε ήρεμα αλλά ο Τρίσταν ήταν αρκετά έξυπνος για να καταλάβει την απειλή που κρυβόταν μέσα στην φωνή του.
''Δεν είναι και τόσο απλό. Η Ορόρα έκανε ξεκάθαρο πως ελέγχει η ίδια την μοίρα της. Οπότε σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και το να έχει την Δημιουργό της''
Ο Κλάους τον άκουγε βηματίζοντας οργισμένα μέσα στο δωμάτιο. Στο μυαλό του ήρθε μια ανάμνηση πριν από χρόνια, όταν η σχέση του με τον Ελάιζα είχε φτάσει στα άκρα και του είχε πει ψέματα πως είχε πετάξει τα αδέλφια τους στην θάλασσα. Και να που τώρα η αδελφή του βρισκόταν στον πάτο της θάλασσας. Ειρωνεία. Ίσως το κάρμα υπήρχε πράγματι και είχε αποφασίσει να τον εκδικηθεί.
Γύρισε και κοίταξε τον Τρίσταν με μάτια που πετούσαν φλόγες. ''Νομίζω πως θα είναι πιο πρόθυμη αν την αναγκάσω να βλέπω καθώς θα σου ξεριζώνω τα άκρα ένα-ένα από το σώμα σου''
''Μπορείς να με βασανίσεις...'' αποκρίθηκε σχεδόν αδιάφορα ο Τρίσταν σταυρώνοντας τα χέρια του και κοιτώντας προς το μέρος του γραφείου σαν να έβλεπε κάτι ενδιαφέρων προτού η προσοχή του επιστρέψει στον Κλάους. ''...αλλά ακόμα κι αν η αδελφή μου επιστρέψει την δική σου, η επιστροφή της Ρεμπέκας θα αμαυρωνόταν από τους Στριξ που θα έπεφταν πάνω στην πόλη σαν ακρίδες, σκοτώνοντας όποιον βρεθεί στο δρόμο τους''
Σοβαρά αυτή η αξιοθρήνητη κατσαρίδα τον απειλούσε; Ήταν ο Νικλάους Μάικλσον, το Αρχικό Υβρίδιο και το πιο πανίσχυρο πλάσμα σε αυτόν τον πλανήτη. Πίστευε πως η γελοία συμμορία του από καλοντυμένους ανόητους μπορούσε να του κάνει κάτι περισσότερο από το να τον εκνευρίσει;
''Η βία είναι αναπόφευκτη τότε'' απάντησε και του χαμογέλασε ψεύτικα. ''Λοιπόν, εγώ πάντως προσπάθησα''
Πήγε προς το μέρος του, έτοιμος να διαπιστώσει αν θα είχε το ίδιο θάρρος όταν θα του ξερίζωνε τα χέρια, αλλά ο Τρίσταν σηκώθηκε όρθιος και σήκωσε το χέρι του για να τον σταματήσει.
''Σκέψου, Νικλάους. Όλες αυτές οι απειλές, τα άσκοπα κρούσματα βίας, για να αποφύγουμε τα χειρότερα αυτής της προφητείας. Υπάρχει καλύτερη λύση''
Ο Κλάους τον κοίταξε ψυχρά. Δεν ήξερε καν γιατί καθόταν και τον άκουγε. Μέτρησε από μέσα του αντίστροφα μέχρι το δέκα. Αν δεν του έλεγε κάτι ενδιαφέρων μέχρι να φτάσει στο ένα θα του ξερίζωνε την γλώσσα για να μη χρειαστεί να ξανακούσει την φωνή του.
YOU ARE READING
The Originals
FanfictionΗ Φρέγια κάνει ένα ξόρκι στην Χόουπ ώστε να μεγαλώσει για να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό την απέναντι στην Ντάλια, το νεαρό υβρίδιο όμως έχει άλλα σχέδια. Ο Έρικ πίστευε ότι το μεγαλύτερο του πρόβλημα ήταν η επερχόμενη πανσέληνος. Όταν όμως εμφ...