^6^

1.4K 93 0
                                    

Túlságosan is elaludtam. 11kor keltem fel. Ez még nem is lenne baj, ha nem szerda lenne. Nem is értem miért nem keltett fel senki. Nagyon ki voltam borulva. Úgy döntöttem akkor ma már nem megyek be a suliba. Úgy is kell egy kis pihenés. Felöltöztem, aztán megrohamoztam a hűtőt. Borzasztóan éhes voltam, amit nem is csodálok, hiszen már több mint 15 órája nem ettem, és hát az esti ,,kaland'' után eléggé kimerültem. Szinte mindent megettem amit találtam. Napom további részében filmmaratont tartottam. Megnéztem vagy öt borzasztóan nyálas filmet. Nem értettem magam, hiszen sose néztem ilyen filmeket, mert utáltam őket, de most ehhez volt hangulatom.

Este hétkörül hazajött mindenki. Muszáj családi vacsorát tartani, mert nagyjából hetente egyszer van ilyen, hogy az egész család együtt van. Nem nagyon ettem, mert hát ebédre felzabáltam az egész hűtőt. Vacsi után felmentem a szobámba és olvastam. Elég késő lehetett amikor valamit halottam az ablakom alól. Kinyomtam a zenét (mert ez egyértelmű, ha olvasol zenét kell hallgatni) Szépen lassan odamentem az ablakomhoz, de nem láttam semmit. Visszatértem előző állapotomba, amikor megint zajokat hallottam az ablaktól, mintha kövekkel dobálnák. Odacsoszogtam és a szemem kétszeresére nőtt amikor megláttam a szakadó esőben, az ablakom alatt Calumot.

-Te meg mit csinálsz itt ilyenkor? -kérdeztem hangosan suttogva

-Megnéztem jól vagy-e. Mert hát nem voltál suliba.

-És ez téged miért érdekel?

-Hát nem tudom. Csak mert érdekel-mondta tarkóját vakargatva

-Oké, de nem akarsz bejönni? Nehogy megfázz.

-Bemehetek.-ezzel felkínozta magát az ablakon, és hát persze amilyen béna úgy esett be hozzám. Én csak kinevettem.

-Igen? Olivia Stephenson hogy gondolod hogy kinevetsz?-mondta, de nagyon látszott rajta, hogy alig bírja nevetés nélkül.

-Hát elég balfasz vagy

-Azért másztam be hozzád hogy kinevess?

-Nem. De amúgy miért is jöttél?

-Hát nem voltál suliba és aggódtam érted.-istenem de cuki aggódott értem

-Aha hát oké

-És miért nem voltál suliba?

-Elaludtam elég rendesen és senki se keltett fel- mondtam szemeimet forgatva.

-Azt hittem már hogy miattam nem jössz.

-Mért mi bajom lenne veled?

-Hát hogy cikinek tartod amit tegnap, vagyis ma csináltam.- Kerülte tekintetem. Szégyelte magát, csak nem tudom miért.

-Dehogy tartom-éreztem hogy elpirulok.

-Most ez komoly? Mert hát te olyan szép vagy...

-Komoly Cals- mosolyodtam el mire ő is mosolygott. Ott ültünk csöndben amikor hirtelen megszólalt.

-Azt hiszem megyek, nem akarok zavarni.

-Nem zavarsz, de oké- kitornázott az ablakomon, aztán még vissza pillantott.

-Szia Olivia!-intett egyet

-Szia Calum!-végig néztem ahogy szép lassan eltűnik. Azt hiszem ma se fogok sokat aludni. Még meghalhattam egy számot, aztán lefeküdtem aludni. Másnap telom rezgésére keltem.

Calum:

Jóreggelt Olivia, gondoltam írok nehogy megint elaludj :P

Én:

Neked is Cal. Köszi most fent vagyok :)

Calum:

Akkor nincs kedved együtt menni?

Én:

De mehetünk :)

Calum:

Oké akkor majd megyek eléd ;)

Gyorsan összekészülődtem, felvettem egy fekete farmert, és egy koponyás pólót. Lementem ahol Sara már nagyban ügyködött valami reggelin. Elém tolt egy tányér gofrit. Mindet befaltam gyorsan, aztán indultam is volna, ha a nővérem el nem kezd kérdezősködni.

-Hogy hogy ilyen hamar mész?

-Mindig ilyenkor szoktam.

-Ugyan Olivia te is tudod hogy nem -húzta fel egyik szemöldökét.

-De, de most már megyek szia.-kirontottam az ajtón. Még vártam egy kicsit a ház előtt amikor megláttam Calumot közeledni. Amikor meglátott elmosolyodott. Odaért hozzám és megölelt, aztán elindultunk a suliba együtt.

Bocsi hogy ilyen uncsi lett, csak elég fárasztó napom volt és csak most jutottam géphez. Remélem azért tetszik :) És köszönöm a 85 megtekintést!!!!! Imádás van!!!!

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now