Hey:)

505 27 3
                                    

Hát igen, ide is elérkeztünk. A teljes végéhez ennek a történetnek. De most már tényleg vége, nem úgy, mint a múltkor. 

Őszintén nem vagyok oda a happyendekért, és kiakartam nyírni mindenkit, de rábeszéltek a boldog végre. Mert ez az :') 

Szóval ezzel a nyomi kis bejegyzéssel csak azt akarom elmondani, hogy köszönöm mindenkinek, aki olvasta ezt a történetet, és voteolt és kommentelt, még a hónapos kihagyás utan is. Ez volt az első sztorim, és ez után írhatom oda legelőször, hogy "befejezett".

Tényleg köszönöm mindenkinek<3

És csak, hogy nehogy nélkülem maradjatok leírom a többi publikus történetem.

Away; Michaeles fanfic, ami egy kicsit misztikus? talán ez a megfelelő szó. Na de itt is szüneteltem, de most majd neki állok a másosdik évadnak:)

Stronger; Ashton fanfic. Egy összetört fiúról szól, aki apja nyomdokaiba lép, de ezt egy bizonyos lány nem szeretné, és ebből lesznek bonyodalmak. Itt is majd mostanság kezdődik a második évad.

Sweet kills; Luke ff és mint a cím is mutatja gyilkolászás is van benne, de nem ez a fő téma. Nem is tudom miért ez a címe, de lényegtelen:'). Ez lesz a következő történet, amit befejezek.

Lost touch; ez az a történet, amivel egyáltalán nem vagy megelégedve, de már nem sokára vége ennek is. Egyébként Calum és Dylan ff. És van egy kis bromance beütése.

So close; Calum ff. Ez olyan üzengetős sztori. Amikor valaki ráír valakire, meg bekövet, meg ilyesmi. Kicsit perverzebb hangulatú néha.

Save me!; Ez a legfrisebb művem. Jungkook (BTS) fanfic. Egy kétségbe esett lányról, és a "megmentőjéről" szól. Ez is misztikus egy kicsit.

És a 5SOS Pillanatok; erről nincs mit mondanom :') a szarságjaim kerülnek oda leírásra.

Remélem mindenkinek tetszett a történet, és mégegyszer köszönöm <3

písz end láv

psychoxx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now