^1^

2.4K 117 4
                                    

Ilyen sem volt még. Nekem Olivia Stephensonnak lett egy barátja.

El mesélem hogy is történt.
Mint minden unalmas hétköznap, elindulok haza a suliból és benyomom a kedvenc számom.Nagyba zenét hallgatok amikor valami érdekeset látok meg az út másik oldalán. Luke (az osztály leghelyesebb fiúja aki régen nekem is tetszett,de már lemondtam róla) ott enyelgett Hannahval a suli ribancával. Néztem őket két percig de nem bírtam tovább. Nem tudom mi vezérelt, de odamentem és elráncigáltam Lukot. Elég érdekesen nézett rám majd megszólalt.
-Most ezt miért kellet?-kérdezte felháborodottan.
-Szerintem nem kéne vele beszélned. Ő a suli ribanca már mindnekinek megvolt.
-És ezt te mondod?Majd pont érdekel,hogy egy ilyen kis semmi kurva mit mond nekem.-Amint kimondta vissza sietett Hannahoz és folytatták.

Nem bírtam tovább nézni úgy hogy inkább vissza tettem a fülesem és mentem tovább. Nem értettem miért mondta rám,hogy kurva?Lehet hogy ez ciki de még egy pasim se volt. Pontosan azért mert mindenki ilyen gyökér mint a kis Luky.
Mikor hazáértem szerencsére senki sem volt otthon.Felrohantam a szobámba és nem tudom miért de sírtam. Ez eleg érdekes volt, ugyanis legutoljára akkor sírtam amikor apám elhagyott minket 7 éve. Pontosan azt sem tudtam miért sírok,de sírtam. Azt hiszem most jött össze az a sok fájdalom, bántás,piszkálódás amit az elmúlt években kaptam. Miután vagy három órát bömböltem kezdtem megnyugodni.

Gyorsan lefürödtem majd elmentem aludni. Hajnali háromkor a telefonom csörgésére ébredtem. Nem tudtam ki lehet ilyenkor, sőt ki lehet hiszen engem senki sem szokott hívni. Ismeretlen számot írt ki és felvettem majd egyből beleszóltak.
-Szia luke vagyok bocs a délutániért és igazad volt Hannah egy ribanc.-mondta meggyötört hangon.
-Miért mi történt?-kérdeztem kíváncsian.
-Hát izé nem tudom megbízhatok-e benned. Szerinted barátok vagyunk?
-Csak ha szerinted is-mondtam nagy meglepődéssel.
-Hát szerintem természetesen azok vagyunk -mondta kicsit feldobottan.
-Na akkor elmondod?
-Jaa persze.Szóval miután elmentél csókolóztunk és azt mondta szeret. Felmentünk a lakására, de amint beléptem rosszul lettem. -Itt megakadt és azt hiszem egy könnycsepp is legördült arcán.
-Miért mi volt?-kérdeztem komolyan.
-Mindenhol fehérneműk, használt óvszerek.-tartott egy kis szünetet aztán folytatta -Aztán megcsörrent a teloja. Úgy vette fel hogy szia szivi. Itt már gyanús volt nekem aztán ami utána jött. -Egyre elhalobb hangon beszélt. -Lerázta a pasit azzal hogy tegnap volt nála. Legyen elég nekik egy hétre és csak utána jöhet dupla pénzért. Ezután megkérdeztem ki volt az. Azt mondta egy "munkatársa" nem is tudtam hogy dolgozik. Meg mertem kérdezni hol dolgozik de csak annyit mondott, hogy ott ahol te is fogsz mindjárt. Nem értettem, csak arra lettem figyelmes hogy előttem áll fehérneműben és pénzt kér.-megint megakadt
-És mit csináltál?
-Semmit csak fogtam magam és elrohantam. -Miután ezt kimondta zokogásban tört ki.
-Én tényleg szeretem. -Mondta könnyeivel küszködve. Én csak ültem csöndben, majd nekem is elkezdtek folyni a könnyeim. Nem tudtam mit mondjak.
-És most itt vagyok. Az egyetlen barátomnak mesélem a szánalmas éltetem. -El sem hiszem azt mondta barátok vagyunk.
-Nem vagy szánalmas kicsit sem.
-Dehogyis nem. Nézz rám.
-És mit nézzek,hogy az összes csaj döglik utánad??
-Az összes? Szóval te is?-kuncogott
-Az összes csaj engem kivéve-mondtam én is kuncogva
-Persze ne is tagadd!
-Takarodj Hemmings! -Nevettem fel elég hangosan.
-Köszi hogy felvidítottál. Köszi hogy a barátom vagy szia Ol. -Meg se várta hogy válaszoljak csak kinyomta.
Meglepődötten néztem ki a fejemből vagy öt percig. Arra észméltem fel hogy a nővérem benyitott.
-Miért nem alszol? Mi ez a kuncogás?
-Semmi csak álmodtam. -Mondtam még mindig vigyorogva.
-A teleoddal a kezedbe? Na mond csak kivel beszéltél?
-Mondom hogy senkivel!
-Jó persze na mindegy most már hagyd abba a csevegést a senkivel. -Azzal kilépett a szobából.

Gyorsan elmentettem Luke számát,aztán visszafeküdtem, de nem tudtam aludni. Azon gondolkoztam miért engem hívott? Miért ilyen későn? Miért mondta hogy én vagyok az egyetlen barátja? Csak kavarogtag a kérdések a fejemben amíg el nem nyomott az álom.

Bocsika a helyesírási hibákért csak telorol nem könnyű. Ja és lehet egy kicsit szarul van fogalmazva csak még kezdő vagyok.

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now