Némán álltam. Le voltam sokkolva.
-Na mi van? Elfelejtettél beszélni?
-Azt a kurva élet! -Nem tudtam mást mondani.
-Na na na! Olivia, mióta szokás így beszélni?
Az ágyhoz sétáltam, majd leültem rá. A padlót kezdtem bámulni.
-Hogyan?-néztem fel rá.
-Mit hogyan?
-Hogyan jutottál be?
-Rendőr vagyok. Van kulcsom.
Egy aprót bólintottam, ezzel jelezve, hogy megértettem.
-Hogyan?
-Már megint mit hogyan?-forgatta szemét.
-Hogyan kerültél ide?
-Ide sétáltam?!
-De te meghaltál baszdki!-csaptam egyet idegesen az ágyra, ami egy nagyon reccsent, aztán zokogni kezdtem. Eldőltem az ágyon, felhúztam a térdeimet és csak sírtam.
-Hé, nyugi!-Lépett a rácshoz.
-Mi az, hogy nyugi! Azóta nem sírtam, amióta elvileg meghaltál! De nem! Te meg nem vagy itt, csak képzelődöm!-ütögetni kezdtem fejemet, remélve, hogy felébredek ebből az elcseszett álomból.
-Nem bolondúltál meg Olivia. -Könnyes szemekkel meredtem rá. -Én élek. Ez egészen biztos.
-Nem. Nem. Nem. Csak képzelődök. Megőrülök a bezártságtól. De ha már egyszer itt vagy, kérlek csak hagyj békén. Akkor talán eltűnsz.
-Jó.
Leült. Én is így tettem, majd elfeküdtem az ágyon és elaludtam.
Néhány órával később félve nyitottam ki a szemem. Féltem, hogy még mindig itt van. Vagyis nincs. Mert ő nem létezik.
Mocorgást hallottam. Felültem és félelem járta át a testem. Még mindig ott volt és nézett. Tekintete égette a mellkasom.
-Mit akarsz?-suttogtam magam elé, de meghallotta.
-Semmit.
-Akkor miért vagy itt?
-Nem tudom.
-Mit tudsz akkor? Ha? Hogy megőrültem? Kösz, erre magamtól is rájöttem!
-Én élek Olivia. Gyere csak ide!-mondta, majd felállt és a cella elé lépett.
Kicsit hezitálva, de én is közelebb mentem.
-Nézd!- megfogta a kezem és a mellkasához nyomta.-érzed?
-I..igen.
-Én élek Olivia.
-De Calu...
-Nem! Nincs de!- magához rántott és megcsókolt.
YOU ARE READING
Remember☀Hood [Befejezett]
FanfictionEmlékszem minden egyes percre amit vele töltöttem,mert szerettem őt és még mindig szeretem. Psychocoala ©2015