Másnap durva fejfájással ébredtem. Körülnéztem és nem tudtam hol vagyok. Semmi sem maradt meg a tegnap estéből. Fogalmam sem volt hol vagyok. Ráadásul pucéron!! Gyorsan felkapkodtam a ruháimat, aztán kimentem a szobából.
A konyhában meglepetés fogadott. Calum ott főzöcskézett a konyhába egy szál alsógatyába.
-Oh! Szia Olivia!- mondta miközben rámpillantott
-Szia! Hát te aztán nem vagy szégyenlős!
-Nem, hiszen tegnap mindent láttál- rámkacsintott
-Akkor mi tegnap
-Igen-nem hagyta, hogy elmondjam a kérdésem, egyből válaszolt egy büszke mosollyal az arcán
-Oh a francba!- azt hittem magamban mondtam, de úgy tünik nem
-Mi az? Még nem akartad?- nézett rám kétségbe esetten
-De csak az a baj, hogy nem emlékszem- mondta, és lebigyesztettem ajkam.
-Oh nyugi én igen- megint megjelent az a perverz mosoly.
Calum valami isteni palacsintát csinált. Reggeli után ő is felöltözött.(kár még néztem volna :P)
-Amúgy anyának azt mondtam ma átjöttök. Panaszkodott, hogy nem tudja kikkel vagyok egész nap.
-Oké, de akkor szóljunk a többieknek is.-mindenkit felhívtunk. Fél órával később már mindannyian Calum kocsijába ültünk, és házam felé tartottunk.
-Szia anya!- üvöltöttem el magam, amint beléptem az ajtón.
-Szia kicsim!- hallottam anyát a konyhából. Bementünk a konyhába és mindenkit bemutattam.
-Ashton, Michael, Calum, és Luke-végig mutogattam barátaimon.
-Sziasztok, én Anabell vagyok, Olivia anyukája.-mindenki kezett fogott anyuval, és bemutatkoztak még egyszer. Úgy döntöttem anyának még nem mondom el ezt a Calumos ügyet. Majd egyszer talán kesőbb.
-Na, de mi akkor mennénk is.- mondtam kicsit halkabban.
-Mennyettek csak, érezzétek jól magatokat! Sziasztok!
-Oksy szia!
Újra beppattantunk Cal kocsijába, de most Mikey elfoglalta az első ülést, ezért én mehettem a két barom közé. Az enyhe kifejezés, hogy összenyomtak. Mikor végre oda értünk Lukehoz, már mindenem el volt zsibbadva.
Nem kezdtek el egyből próbálni, még leültünk beszélgetni. Luke kiment egy picit, aztán visszatért öt bögre kakaóval.
-Enyém a teknősös!-kiabált Ash
-Enyém a csíkos!-üvöltött Michael
-Enyém a pingvines!-mondta Luke
-Stip-stop a pöttyös- szállt be Calum is. Nem értettem, úgy mondták mintha legalább is az életük múlna rajta, hogy miből isznak. Mindenki elvette a neki megfelelő bögrét. Én vettem el utoljára, mert engem nem érdekelt miböl iszok.
Miután mindenki megitta italját, neki álltak a próbának. ,,Előadtak'' egy új számot, ami nagyon tetszett. Calum végig engem fürkészett, de én se vettem le róla tekintetem.
Miután végeztek, mindenki ment a saját dolgára. Én kimentem inni egy pohár vizet. Épp a púlt előtt álltam, amikor két kezet éreztem derekamon. Hátrafordultam, és Cal perverz mosolyával találtam magam szemben. Ajkait hozzá nyomta enyéimhez.
-Fúj! Meg ne egyétek egymást!-mondta a nappaliban videójátékozó Michael.
Itt egy új rész! Tudom uncsi lett bocika!
Ma elkezdtem az új ,,könyvem'' aminek Mrs. Pikachu a címe. Kicsit más jellegű mint ez a sztori.
És köszönöm a megtekintéseket és a voteokat! Imádás!!
YOU ARE READING
Remember☀Hood [Befejezett]
FanfictionEmlékszem minden egyes percre amit vele töltöttem,mert szerettem őt és még mindig szeretem. Psychocoala ©2015