-Szeretlek olivia!
-Én is Calum.
-Soha nem hagyjuk el egymást.
-Soha...
-Örökké szeretni foglak, bármi is történjen...
Álom, csak álom. Miért álmodok én ilyet?! Mondjuk szép volt. Bárcsak a valóság lenne. Várjunk mi? Miért fáj ennyire a kezem? Lassan kinyitottam a szemem, de csak fényt láttam. Oké, most vagy meghaltam, vagy túl sok a lámpa. Szerencsére a második volt. Próbáltam felülni, de a kezem iszonyatosan fájt. Körbenéztem, és megláttam Calumot. Mi a... Mit keres itt? Várjunk, én mit keresek itt?
-O..olivia!-hallottam meg Calum meglepődött hangját.
-C..calum-elmosolyodtam, ahogy ő is, aztán megölelt.
-Ugye jól vagy?
-Persze,de mi van?
-Tudod korházba kerültél.
-Azt felfogtam-válaszoltam flegmán.-de miért?
-Nézz a kezedre...-mondta, majd a földet kezdte pásztázni.
-Bazmeg...-mondta meglepődötten, mikor megláttam a kezem, ami tele volt vágás nyomokkal
-Sajnálom
-Mit? Ezt én csináltam magammal. Emlékszem...
Nem válaszolt. Csöndben ültünk egymás mellett, amikor hirtelen megtörte a csendet.
-Miért csináltad?
-Mert, így nem fájt annyira...
-Mi?
-Az élet.-meglepődött ezen a válaszon.
-Miattam?
-Is, talán, nem tudom.
-Értem. Tudod Olivia én mindig csak rád tudtam gondolni, és próbáltam veled beszélni,de nem ment. És nem vagyok valami jó az ilyenekben, de mindennél jobban szertelek-nézett végig a szemembe
-Én is Calum-bekönyesedett a szemem, és magamhoz húztam.
Kibontakozott az ölelésből, és a csak ott ültünk egymással szemben. Közelebb hajolt, annyira, hogy egy centi se maradjon köztünk. Megcsókólt. Jó érzés volt újra telt ajkait enyéimen érezni. Hiányzott, borzasztóan hiányzott.
-Huhuhu!-kiabálta el magát Michael amikor belépett a szobába. Rögtön szétváltunk Calummal.
-Nyugi haver!-csitítgatta Ashton a színeshajút.
Bejöttek, és leültek. Már egy ideje beszélgettünk, amikor megjelent Luke. Azóta nem beszéltem vele. Félénken rámnézett, de én csak elmosolyodtam, és egy aprót biccentettem a fejemmel, hogy jöjjön. Odasétált az ágyam mellé. Megöleltem, aztán ő is leült.
Még beszélgettünk, aztán szólt a nővér, hogy haza kell menniük. Kimentek, én pedig egyedül maradtam. Egyedül a hülye gondolataimmal. Nem tudtam mit csináljak, ezért elővettem a telom. Éppen a Facebookot nézegettem, amikor rezegni kezdett.
Calum:
Szia! Jól vagy?
Én:
Persze! Cal kb 10 perce mentetek el :')
Calum:
Tudom, de hiányzol....
Én:
Te is, de elvileg holnap már haza mehetek :D
Calum:
Úristen de joooooo :O majd elemegyek érted ;)
Én:
Oksy:*
Calum:
Szejetlek manóm <3
Én:
Én is szejetlek<3
Olyanok vagyunk mint régen. Nyálasak és szerelmesek asszem, remélem...
YOU ARE READING
Remember☀Hood [Befejezett]
FanfictionEmlékszem minden egyes percre amit vele töltöttem,mert szerettem őt és még mindig szeretem. Psychocoala ©2015