Elég nyűgösen kelltem reggel. Puszit akartam nyomni barátom arcára, de helyette a párnának adtam. Calum megint nem volt mellettem. Gondoltam a konyhába ügyködik valamin. Nagynehezen kikelltem az ágyból. Gyorsan magamra kaptam a köntösöm, és elindultam a konyha felé. Mikor leértem egy kicsit beszartam. Megláttam a konyhába Calumot és Sarat. Ők nem vettek észre, ezért kicsit hallgatóztam. Tudom csúnya dolog de hát na.
-De ha megbántod saját kezűleg heréllek ki!
-Sose bántanám.- ennyit hallottam, de gondolom már elötte is beszélgettek, mielőtt lejöttem.
-Sziasztok!- léptem be mosolyogva a konyhába.
-Szia!- mondták egyszerre, majd Cal odacsoszogott hozzám, és adott egy csókot.
Sara csinált nekünk kaját, amit gyorsan el is fogyasztottunk. Reggeli után visszamentünk a szobámba. Ledőltem az ágyamra, majd Cal is követte példám.
-Ma próba lesz- mondta rekedtes hangon
-Oksy, akkor elmegyek készülődni.-azzal felálltam, és betértem a fürdőbe. Tettem fel egy enyhe sminket, hajamat kifésültem, majd a szokásos kontyba fogtam. Mikor kiléptem Cal már készen állt az ágy mellett.
-Na kész vagy hercegnő?
-Igen igen, mehetünk.
-Hmm... Ezért megérte várni-nézett végig rajtam
-Perverz-kuncogtam
-De te így szeretsz-mondta és forró csókba húzott.
-Igen így szeretem a perverz kis hercegem.-mondtam mikor elválltunk.
Összekulcsoltuk kezünket, majd elindultunk Lukehoz. Hamar odaértünk, így még csak hárman voltunk. Nemsokára megjöttek a többiek is, és elkezdték a próbát. Sokan azt hinnék, hogy màr mennyire unhatom, hiszen minden nap hallgatom ahogy zenélnek, de ez nem igaz. Minél többet hallgatom őket, annál jobban élvezem.
Egésznap csak próbáltak, és próbáltak. Csak néha volt egy kis szünet. Olyan hét óra körül már mindenki hulla volt. Fáradtan dőtünk le a kanapéra.
-Akkor ma pizsi parti!!- kiáltotta el magát Luky. Gyorsan lefürödtünk, aztán elmentünk a konyhába enni.
Leülltünk kockulni. Megint jó érzés volt négy fiúval játszani. A végére belejöttem, és majdnem mindenkit elvertem, csak Michaelt nem. A mestert lehetetlen elverni. Miután meguntuk a játékot, Luke elindított valami unalmas filmet. Calum ölében aludtam el az egyik fotelben.
Reggel érdekesen nézhettünk. Micahel a kanapén szétterülve, Ashton a földön, gondolom Mikey az este folyamán lelökte. Luke az egyik fotelben ülve aludt, Calum pedig aladtam volt összegyűrve. Eszembe jutott amikor néhány héttel ezelőtt ugyan itt, ugyan ezekkel az emberekkel lustultam.
Felkeltem, és kimentem a konyhába. Csináltam mindenkinek müzlit, aztán visszabaktattam a nappaliba. Felvertem mindenkit, aztán bevonultunk a konyhába enni.
A délelőtt folyamán én hazamentem. Calum elakart kísérni, de nem hagytam neki. Lehet furin hangzik, de nélküle akartam lenni most. Mikor hazaértem csak anya volt otthon.
-Szia kicsim!
-Szia anyu!
-Megint Lukenál aludtál!?
-Igen, bocs hogy nem szóltam.
-Sara mondta, hogy próbára mentetek, gondoltam hogy ott is alszol.
-Aha....oké.
-És nekem nem is mondtad, hogy van barátod. Csak nem Luke?
-Nem nem ő- forgattam meg szemem
-Na akkor ki? Mond már el!
-Jó jó nyugi! Calum az.
-Ooo az a kínai?
-Nem kínai!- néztem szúrós tekintettel anyára
-Jó jó nyugi, csak vicceltem- nevetett
-Nem volt vicces- vágtam durcis képet.
Ebédeltünk, és közben anya közölt velem valamit. Mint mindig most is időben. (szarkazmus)
Itt lenni az új rész. Tudom uncsi lett sorry. És úristen több mint 1k megtekintés :O tudom már mondtam, de meghalok köszi köszi köszi!!! Imádás<3
YOU ARE READING
Remember☀Hood [Befejezett]
FanfictionEmlékszem minden egyes percre amit vele töltöttem,mert szerettem őt és még mindig szeretem. Psychocoala ©2015