2.3

516 40 0
                                    

April kedves lány volt. Sokat beszélgettünk. Ha nem tudnám, ki nem nézném belőle, hogy ölt. Miután órák hosszát elbeszélgettünk lefeküdtem aludni. Nem tudom most mi van velem. Letartóztattak, vagy csak előzeteseben vagyok? Fogalmam sincs. Gondolataim vissza kanyarodtak ahoz az emberhez, aki megijedt tőlem. Miért? Ilyen csúnya volnék? Vagy esetleg ismer valahonnan? Inkább a második, mert tudta a nevemet. Majd kiderítem, ha egyszer kijutok innen. Mert kifogok.

||||

Láncok csörgésére keltem. Lassan kinyitottam szemem és felültem az ócska ágyon. Egy rendőr bénázott a kulcsaival.

-Olivia Stephenson! Maga most velem jön!-Mondta és szó szerint kirángatott a cellából. Végig húzott egy hosszú folyosón, majd az utolsó ajtón bementünk. Csak egy asztal és két szék volt a helyiségben. Leültem az egyik székre és vártam. Az őr végig az ajtóban állt, ami kezdett egy kicsit irritálni. Néhány perccel később kinyílt az ajtó, és egy negyvenes éveiben járó pasi lépett be rajta. Becsukta maga után az ajtót, majd gondosan leterítette a kabátját a másik szék támlájára, aztán leült velem szemben.

-Olivia ugye?

-Ja.-válaszoltam flegmán.

-Most feltennék önnek néhány kérdést. -Rám pillantott, de nem válaszoltam semmit, csak rezzéstelen arccal bámultam ki a fejemből.

-Szóval. Maga bankot rabolt.

-Ez nem is kérdés volt.-forgattam szemem.

-Még csak felvezetem.

-Oh bocs!-tettem fel védekezőleg a kezem.

-Na akkor újra. Maga bankot rabolt. Ki küldte?

-Senki. Magamnak akartam a szajrét.

-Egyedül volt?

-Ja.

-Beismeri, hogy bankot rabolt?

-Nem ezzel kezdtük?

-Itt most én kérdezek és maga válaszol! Beismeri?

-Már az elején beismertem bassza meg!

-Rendben. Köszönöm, ennyi volt. Végeztünk.- felállt, levette a kabátját a székről, aztán távozott. Ez volt az a nagy vallatás?! Hol marad, amikor bejön egy izomagy és szétver?! Csalódtam. Azt hittem izgibb lesz.

Miután a faszika kiment a szobából a rendőr mellém lépett és vissza ráncigált. Most egy másik cellába vittek, ahol egyedül voltam. Elhúzta elöttem a rácsot, én pedig felé fordultam.

-Hé... Edward!-gyorsan leolvastam a névjegytábláját.- itt kivel fogok dumcsizni?

-Ohm..nem tudom.

-Gyere csak ide!-mondtam és próbáltam sexyn megnyalni alsó ajkaimat. Nem tudom mennyire sikerült.

-Mi az Baba?-egészen közel hajolt a rácshoz, ezért kaptam az alkalmon, és hevesen lecsaptam ajkaira. Egyből vissza csókolt. Miután meguntam a nagy nyáladzást megfogtam a nyakkendőjét és megrántottam, ezzel elérve, hogy lefejelje a rácsot és össze essen.

-Büdös kurva!-mondta, miközben fejét fogva kiment.

Leültem az ágyra és ismételten gondolataimba mélyültem.

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now