Nehéz léptekkel közeledtem az ajtóhoz. Luke kétségbe esetten rámnézett, de én csak bólintottam egy aprót. Kinyitotta az ajtót, és bementünk. Calum még nem volt ott. Egy kicsit megkönnyebűltem. Mindenkit megöleltem köszöntésül, aztán leültem szokásos helyemre. Néhány percell később megjekent Cal is. Rámmosolygott, de én csak undorral néztem rá. Összeráncolta szemöldökét. Meg akart szólalni, de Ashton megelőzte.
-Na megjött Calum is! Akkor kezdjük a próbát.- mindenki beállt, és elkezdtek zenélni. Most Lukeot néztem. Egyszerűen nem tudtam Calumra nézni. Undorodtam tőle.
Próba után odamentem a fiúkhoz, és megöleltem őket. Egy kezet éreztem csuklómon.
-Olivia gyere, beszélnünk kell- súgta Cal a fülembe. Őszintén semmi kedvem sem volt vele beszélni, de nem volt választásom, ugyan is magával rántott. Bementünk a konyhába. Körbenéztem, és eszembe jutottak az emlékek. Ahogy Calummal csókolóztunk, ahogy Mikey "beszólt". Én még mindig szeretem Calumot. Nem vagyok normális tudom. Megcsalt, ráadásul egy ribanccal, de én ettől még ugyan úgy szeretem.
-Mi bajod van velem?-nézett rám dühösen.
-Oo hogy még is mi? Az, hogy amint elmegyek mész a kis kurvákhoz!- üvöltöztem. Lehet nem kellet volna, mert erre mindenki bejött a konyhába.
-Te meg mi a faszomról beszélsz?
-Arról, hogy hazamentem, és képzeld milyen képet kaptam! Hannahval éppen nyálcserét végeztek!- nem bírtam tovább, könnyeim útnak eredtek.
-Tegnap Michaelnél aludtam. Még is mikor lettem volna Hannahval? És még is miért lennék mással, ha téged szeretlek.- válaszul csak szorosan megöleltem. Mikor elengedtük egymást, tekintetünk találkozott.
-Én is szeretlek Calum.
-Khm... Akkor még is honnan van a kép?- érdeklődött Michael.
-Nem tudom. Tegnap este küldte Hannah
-Megmutatod?- kérdezte Ashton
-Hát az nem fog menni. Dühömben a falhoz vágtam a telom, és eltört.
-Aha értem.
-Megkeressük ki volt, és hogyan csinálta.- mondta Cal, még mindig engem nézve.
-Oké, de most együnk valamit, mert éhen halok!- nyávogott Luke. Nem is ő lenne.
Összedoptam néhány szendvicset, aztán kivittem a fiúkhoz. Gyorsan elfogyott az összes. Még hülyültünk egy kicsit, aztán mindenki haza indult. Calum azt mondta elkísér. Így is tett. Ekindultunk a házamhoz.
-Te tényleg azt hitted, hogy megcsallak?
-Tudod Cal mivel nem is vagyunk együtt, nehéz lett volna megcsalnod.
-De hát mi nem vagyunk együtt?
-Hát nem kértél.
-Ebben az esetben-megállított, és maga felé fordított. Tekintetünk megint találkozott.-Olivia lennél a sexrabszolgám, vagyis a barátnőm?
-Igen, de csak a második.-kuncogtam
-Na ne már! Véletlen mondtam csak!
-Ja persze-kezdtem ek nevetni
-De ha szeretnél nyugodtan lehetsz az is.
-Azt majd még meglátjuk- rákacsintottam. Tovább mentünk. Ujjainkat összefonva sétàltunk a sötét utcákon.
-Nem jössz be?- néztem, most már barátomra amikor a kapuhoz értünk.
-De!- késő volt, ezért szép csöndben próbáltunk feljutni a szobámba, de ez nem sikerült. Kicsit megbotlottam, és elekezdtem nevetni. Erre persze anya felkelt, és kijött.
-Szia..sztok-meglepődött fejet vágott amikor meglátta Calumot. Gyorsan elengedtük egymás kezét és mi is köszöntünk.
-Ööö anya itt aludhat Calum?- néztem kiskutya pofával.
-Persze, csak ne hangoskodjatok, holnap korán megyek.
-Oké köszi szia- nyomtam egy puszit arcára, aztán Calumot megragadva mentem a szobám felé.
-Mitcsiáljunk?- néztem Calra
-Nem tudom. Mit szeretnél?
-Szeintem én elmegyek fürdeni.
-Jó, de akkor én is csatlakozom- megint megjelent az a perverz mosoly az arcán. Bementünk a fürdőbe, levetkőztünk, aztán beültünk a meleg vízbe. Neki dőltem Calum melkasának, és becsuktam a szeme. Már majdnem elaludtam, amikor megszólalt.
-Olivia alszol?
-Nem.- kiszálltunk a kádból, és bedőltem az ágyba. Nem sokkal később Calum is csatlakozott egy szál alsógatyába. Fejemet melkasára hajtottam, ő pedig szorosan átölelt.
Itten lenni az új rész. Tudom kicsit késtem bocika!! Ha lehet, írjatok egy kis vélemyényt erről a sztoriról itt kommentbe, vagy privátba. Nagyon sokat jelentene.
Calumnak új haja van!! Mi a fuck??
A másik könyvembe is hozom a részeket. Akinek van kedve belenézhetne, az is ff csak most Michaelel. Mrs. Pikachu
OMG!! Megvan az új szerelmem!!! Meghallgattam a Sounds Good Feels Goodot, és egyből szerelmes lettem. Kaptam egy kisebb fangirl rohamot is XD imádás <3
YOU ARE READING
Remember☀Hood [Befejezett]
FanfictionEmlékszem minden egyes percre amit vele töltöttem,mert szerettem őt és még mindig szeretem. Psychocoala ©2015