2.2

549 50 0
                                    

Értelmetlenül vergődtem a saját gondolataimban, miközben egyre csak jöttek az emberek és én ezzel lejjeb és lejjebb jutottam a tömegben. Arra tértem magahoz, hogy a bilincs zárja kattan a hátam mögött és kínzó szorítást érzek csuklómon. Meg akartam fordulni, de még mielőtt megtehettem volna kirángattak a tömegből, majd az egész épületből és bevágtak egy rendőrautó hátuljába. Nem próbálkoztam, mert felesleges lett volna. Elkaptak. Kész, ennyi, vége.

Beindították a motort és már mentünk is a kapitányság felé. Hát nem éppen a legkellemesebb negyedórámon mentem keresztül. A csuklóm már szinte véresre dörzsölődött. Szerintem egy kicsit jobban meghúzták, mint kellett volna. És közben végig fejemet törtem, hogy még is ki lehetett az az ember, és honnan ismert, és miért ismert.

Csak akkor esett le, hogy mi is történt velem, amikor egy hirtelen fékezéssel megállt a kocsi. Kicsit előre höklöttem, és sikeresen lefejeltem a rácsot ami elválasztott az elöttem ülő faszkalapoktól. Megráztam a fejem és kirángattak az autóból. Sietősen lépkedve haladtunk a bejárat felé, és közben vagy hatszor rálépett a lábamra az egyik, amelyik hátulról "kísért".

Ameddig ott beszélgettek engem hozzá bilincselteg egy pad szerűséghez, amire aztán leültem és vártam.

Nem tudom mennyi idő telhetett el, de kesőbb jött egy izmos férfi, és berángatott egy redvás cellába. A falak szürkék voltak. Az egyik sarokban volt egy emeleteságy, ami úgy nézett ki, mint ami két perc múlva összecsuklik, a másik sarokban pedig egy wc és egy mosdó, amiket nem éppen mondtam volna tisztának. Belöktek a rácsok mögé, amiket egyből be is csuktak.

-Jó mulatást!- mondta az őr, majd megforgatta a kulcsokat a kezében és távozott.

-Cső!- Hirtelen hátra kaptam a fejem és megláttam az ágy felső részén egy lányt.

-Szia...

-Új vagy itt, ugye?- mondta miközben folyamatosan rágta ragóját.

-Ja. És te?- oda sétáltam az ágyhoz és leültem az alsó részére.
-Hát nem vagyok itt valami rég, de azért nem is most jöttem. Három hónapja halasztják a tárgyalásom.

-Értem..és miért kerültél ide?

-Megöltem az anyám. Irritált a csaj.- semmi bűntudat, vagy megbánás nem volt a hangjában- És te miért vagy itt?

-Bankot raboltam.

-Akkor azért nem kapsz sokat! Egyébként- leugrott az ágyról és felém fordult.- April vagyok!- nyújtotta felém kezét.

-Olivia.

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now