^14^

1.1K 67 5
                                    

Megvan az 500 megtekintés!! Ezért hoztam egy kicsit,, izgalmasabb" részt. Mivel eddig még nem írtam ilyet, nézzétek el hogy ilyen rotyi lett. És még egyszer köszönöm!! Jó olvasást!! Imádás!!

Néhány perccel később már egy ház előtt álltunk. Calum előszedte kulcsait, úgy hogy gondolom ez az ő háza. Bementünk, kölülnéztem,de senkit sem láttam. Csak ketten vagyunk.
-Ez itt az én birodalmam.-mondta, mikor beléptünk egy szobába. A fal hasonló kék volt, mint az én szobámban, talán egy kicsit sötétebb. Az ágyon, és a földön szétdobálva a ruhák. Mondjuk nem is vártam mást.
-Ja a kupiért bocsi, csak lusta voltam összepakolni.
-Aha, értem. A szüleid hol vannak?-néztem rá kérdően. Nem is értem miért kérdeztem meg.
-Valami üzleti úton Luke szüleivel.-válaszul csak bolintottam egyet.-úgy hogy egyedül vagyunk. Bármit csinálhatunk-mondta egy elég perverz mosollyal az arcán.
-Oké, akkor filmezzünk.-mondtam,és láttam ahogy az a mosoly eltűnik az arcáról. Szerintem más választ várt. ;)

Benyomtunk valami uncsi filmet, én be is aludtam rajta.
-Olivia!-Calum hangjára kelltem, és felnéztem, mert hát az ölében aludtam.
-Igen?-mondtam kicsit kómás fejjel.
-Vége a filmnek, és menni kéne próbára.
-Ja oké- felppantattam ölèből, és már indultunk is Lukyhoz. Amikor oda értünk, már mindenki ott volt. Ashton hangolt, Luke a teloját nyomkodta, Michaelt pedig először nem láttam, de aztán hirtelen kiugrott elénk.

-Megjött a szerelmes pár!-üvöltötte el magát, aztán tovább ette csokiját. Előszőr nem értettem miért mondta ránk, hogy szerelmes pár, hiszen ő nem is tudja, de aztán lepillantottam, és kezünk össze volt kulcsolva.

-Na mi van, elhúzódott a dugás?- kérdezte Ash neveteve.

-Igen, nem is akart felkelni a kanapéról.-mondta Cal, majd rám kacsintott.

-Ja mert aludtam. Túl unalmas voltál Hood, úgy hogy inkább pihentem.-vágtam vissza neki.

-Na jó, de kezdjük a próbát, még mielött családi dráma lesz itt.-mondta Luke kuncogva. Mint mindig, most is nagyon jók voltak a fiúk. Lehuppantam a babzsákfotelbe, és csak hallgattam a számaikat. Miután végeztek, elindultunk Calummal.

-Nincs kedved nálam aludni?-nézett rám,és megint megjelent az a perverz mosoly.

-De Hoody!

-Jo, de amiért most azt mondtad rám, hogy Hoody elviszlek valahova.

-Oooo szóval nem szereted, hogy Hoody?

-Nem, de gyere. Itt is vagyunk.-mondta, és beráncigált egy épületbe. Ahogy beléptünk megcsappot a pia szag. Igen képes volt elvinni egy bárba.

-Mit akarsz te velemi itt?

-Táncolni-mondta, és már a táncparketten is voltunk.

Egy órája csak táncolunk, és hát az alkohol, meghozta a hatását. Ritmusra mozgattam a csípőm Calum előtt, aki szintén ivott egy párat. Mikor már nem bírta továb forró csókba húzott. Miután levegő hiány miatt elváltunk, csak néztünk egymásra, aztán egyszerre elindultunk a kijárat felé. Cal házáig meg sem álltunk. Bementünk, ledoptam a táskám, majd két kezet éreztem a csípőmön. Hátra fordultam, és találkoztam azokkal a gyönyörű barna szemekkel. Újra egymásnak estünk, le sem válltunk egymás ajkairól. Lábaimat körbefontam derekán, és Calum egyből elindult szobája felé.

Mikor beértünk, letett ágyára, és fölém kerekedett. Testem minden egyes részét csókokkal hintette be. Erre én csak egy apró morgással válaszoltam. Miután végzett, lehuztam pólóját, és elém tárult izmos felsőteste. Vette az adást, ő is gyorsan kihámozott ruhámból. Szép lassan lekerült rólunk minden ruhadarab. Végül már ott faltuk egymás ajkait minden ruha nélkül.

-Készen állsz?- kédezte mélyen szemenbe nézve.

-Igen! Akarlak Hoody!

Hirtelen belémhatolt, előszőr kirázott a hideg, de aztán megszoktam méretét, ami hát jó nagy volt. Szép lassan mozgott bennem, de kérésemre begyorsított. Az egész házat nyögéseim töltötték be. Amikor már érezte, hogy közel a vég, belasított, fölémhajolt, és megcsókolt. Amikor elmentem elkiáltottam magam, hogy Hoody. Még lökött rajtam párat, és ő is a csúcsra jutott. Lihegve rogyott le mellém az ágyba.

Néhány percbe beletelt, mire légzésünk újra normális lett. Fejemet ráhajottam melkasára, és elkezdte simogatni a hajam. Gyorsan el aludtunk. Olyan jó érzés volt karjai között aludni. Azt hiszem szerelmes vagyok.


Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now