^7^

1.1K 85 3
                                    

Az út nagyjából csöndben telt. Azt viszont nem tudtam nem észre venni, hogy Calum pólója kicsit feszül, éppen eléggé ahhoz, hogy izmos felső teste vonalait lássam, ami hát eléggé tetszett. Mondjuk úgy, nem tudtam róla levenni a szemem,ami neki is feltűnt.
-Miért nézel egyfolytában? Ennyire tetszem?-kérdezte, majd vetett felém egy perverz mosolyt.
-Csak foltos a pólód -bögtem ki egyszerűen. Szerencsére tényleg foltos volt a pólója, mert amúgy nem láttam, csak hirtelen ez jutott eszembe. Olivia logika :D
-És miért nézed a pólóm? -Próbált zavarba hozni,de nem sikerült neki.
-Mért nem nézhetem a pólód? -Húztam fel szemöldököm.
-De -megint csend lett. Kínos csend ami nagyon zavart.

Odaértünk a sulihoz, ezért elköszöntem Caltöl, mert ő másik osztályba járt. Azonnal megrohamozott Luke.
-Hali Oli!
-Szia Luky!
-Hogy hogy Calummal jöttél suliba? Ennyire joba letettek?
-Úgy látszik igen.
-Kérlek ne hagyj el érte! Maradj az én legjobb barátom! -Viccelődött velem
-Nyugodj meg, mindig te leszel a legjobb Luke -megöleltem, aztán bementünk a terembe. Az órák gyorsan elszálltak. Indultam volna haza, de úgy látszik sosem lehetek egyedül.
-Szia Olivia!
-Szia Calum!
-Elkísérhetlek?
-Persze. -Elindultunk, most az egész utat végig beszéltük, szinte minden szóba jött. Annyit nevettem rajta, elmesélte ma miket gyökérkedett a suliba. Néha megint odapillantottam felsőtestére, de most jobban érdekeltek a szemei. Olyan szépen csillogtak azok a barna bociszemei. Amikor találkozott tekintetünk akaratlanul is elmosolyodtam. Házunk elé érve el akartam köszönni, de nem hagyott, még valamit akart mondani.

-Szóval Ol van egy lány aki nagyon tetszik. -Itt belül összetörtem, hogy csak barátok lehetünk, de ez van beletörődtem.

-Igen és mitcsináljak vele?

-Nem tudom, hogy én is tetszem-e neki és ezt szeretném valahogy kideríteni.

-Hát szerintem hívd el egy randira, aztán meglátjuk mit mond. -Mosolyodtam el halványan.

-Oké,köszi a tanácsot szia Olivia!

-Szívesen szia Calum!-bementem a házba, és abban a pillanatban elkezdett rezegni a telom.

Calum:

Szia Olivia nincs kedved eljönni valahova? -Úristen most ez az amire gondolok? Randira akar hívni? Én vagyok az a lány? Nagy gondolkodásomból telom rezgése zökkentett ki.

Calum:

Bocs Ol nem is tudom hogy gondoltam.

Én:

Miért kérsz bocsánatot?

Calum:

Hát hogy így letámadtalak :/

Én:

Jaj Cal hát persze hogy elmegyek veled. Veled bármikor :)

Calum:

Most ez komoly? Ugye nem csak szivatsz?

Én:

A lehető legkomolyabb.

Calum:

Köszi Olivia! :D nyolcra megyek érted. Legyél csinos ;)

Én:

Oké meg lesz. De te is ;)

Alig bírom elhinni. Két hete még egyedül gubassztottam a sarokban, most meg van egy barátom akit semmiért sem hagynék el, és most készülök az első randimra Calummal. Ennél jobb nem is lehetne.

Bocsi hogy ilyen rotyi rész lett, csak hulla fáradt vagyok egész délután tanultam :P remélem azért nem lett annyira borzasztóan uncsi. És köszönöm megtekintéseket!! Még egy hete se kezdtem el ezt az úgy mond írást, de már túl léptük a 100 megtekintést köszönöm és imádlak titeket. Nem tudom mit szerettek a szar írásomban.

Ui. Calum olyan jól néz ki azokkal borostákkal. Meg tudnánk zabálni



Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now