^3^

1.4K 107 1
                                    

1 héttel később

Egy hete mindennap megyek a fiúk próbájára, és egyre jobban megszeretem őket. Már érdekes lenne nélkülük egy nap is. Azóta tényleg Luke a legjobb barátom mindenben segítünk egymásnak. Viszont most megint kezdek aggódni, mert ma nem jött suliba és nem is szólt ,hogy nem lesz velem. Órák után szokásomhoz hűén betettem a fülesem és elindultam volna, ha nem hallom ahogy a nevem kiabálják. Hátra fordultam és majdnem kikerekedtek a szemeim amikor megláttam a felém rohanó Calumot. Nagyon meglepődtem hiszen vele beszéltem a legkevesebbet.

-Szia Oli-mondta szuszogva mert kimerült a futástól. Puhány

-Szia Cal-gondoltam ha ő is becéz nekem is szabad.

-Nem baj ha elkísérlek?

-Nem dehogyis.-elindultunk, először csak szép csöndben baktattunk egymás mellett amikor hirtelen megtörte a csendet

-Mi a kedvenc színed?-először csak néztem rá hülyén, mert nem értettem minek kérdez ilyet,de láttam az arcán hogy komolyan gondolja.

-Kék. Miért?

-Csak szeretnélek jobban megismerni-úristen itt nagyon megörültem de próbáltam komoly maradni.

-És ezt úgy akarod elérni hogy megkérdezed a kedvenc színem?-mosolyodtam el

-Igen ,bár mondjuk most ,hogy így belegondolok tényleg hülyeség-nevette ki saját magát

-És neked mi a kedvenc színed?

-Nekem is kék-ooo közös vonás ez tetszik.

-És Olivia-az ő szájából oylan jól hangzik a nevem-nem lenne kedved délután együtt lazulni?-na jo azt hiszem randira hívott mondjuk a ,,lazul'' nem pont úgy hangzik

-De persze hogy van!-vágtam rá egyből, és egy kicsit bele is pirultam, amit Cal is észre vett, mert félmosolyra húzta a száját.

-Oké akkor mondjuk ötkor a parkban jó?

-Aha!-próbáltam komoly lenni,de nem jött össze, úgy mosolyogtam mint egy idióta.

-Akkor majd találkozunk szia Olivia.

-Oksy szia Calum-istenem nem hiszem el Calummal leszek egész délután kettesben!!!! Nem hiszem ,hogy randinak gondolja de mindegy akkor is vele leszek,és basszus mindjárt kiugrik a szívem. Most legszívesebben felhínám a barátnőm ha lenne olyanom. A nővéremet nem akartam zavarni munka közben, ezért inkbb csak magamban örültem.

Otthon nagyban teloztam amikor ránéztem az órámra és már fél öt volt. Úristen elfogok késni!!!! Gyorsan felvettem a szűk farmerom , a sima fekete trikómat kifésültem a hajam és villámgyorsasággal rohantam az ajtóhoz de anya megállított.

-Hova ilyen sietősen?-nézett rám tág szemekkel

-Csak talákozok egy barátommal.

-Lukeval? (nem tudom hogy írjam le helyesen:P)

-Nem-kezdtem egyre idegesebb lenni mert ha most anya elkezd faggatni biztos elkések.

-Akkor kivel?

-Mással de mennem kell mert elkések-adtam egy gyors puszit anyának aztán kirohantam.

Itt egy rövidebb rész :D Remélem azért elnyerte a tetszéseteket:) A helyesírásért bocsi csak nem az erősségem :P

Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now