^9^

1.1K 79 3
                                    

Ezt azért nem kellet volna mondania Ashnek. Azt hittem nem fecsegi ki, tévedtem.

Nagyjából 5 percig mindenki csak ült és nézett ki a fejéből, gondolkodott. Ez mindenkinek kínos volt, de legjobban nekem és Calnek. Ránéztem, de ő csak a földet pásztázta, de vörös lett a feje elég rendesen.

-Éhes vagyok! Együnk pizzát!- kezdett el nyávogni Luke.

-Oké, majd én rendelek, mert ti ahhoz túl bénák vagytok-igazából tényleg azok, azt se tudják milyen pizzát szeretnek. Gyorsan előhalásztam a telom, és már hívtam is a pizzázót.

Amíg a kajára vártunk, még beszélgettünk. Szerencsére nem jött szóba az előbbi kínos eset. Végig egy tekintetet éreztem magamon. Fel pillantottam és találkoztam azokkal a gyönyörű barna szemekkel. Amikor Cal meglátta, hogy ránézek elmosolyodott. Én is így tettem. Már egy ideje bámuljuk egymást, amikor megszólal a csengő. Luke és én mentünk ajtót nyitni. Majdnem elestem, de Luky még időben elkapott, aztán elkezdtem röhögni saját magamon, hogy milyen balfasz vagyok. A szőkeség rám pillantott, és ő is elkezdett nevetni, de még mindig fogott. Így nevetve egymásba karolva nyitottunk ajtót, de maikor megláttuk ki áll ott mindkettőnkről lefolyt a mosoly.

-Szia Luke! Ő ki?-mutogatott rám Hannah igen az a Hannah.

-A legjobb barátom-mondta Luky, majd rám mosolygott.

-Úgyvan-szólaltam meg én is.

-Aha értem. Itt van a szaros pizzátok-mondta majd a kezünkbe dobta a négy dobozt. Gyorsan kifizettük, aztán Hannah még akart valamit mondani, de Luke rácsapta az ajtót. Ott álltunk az ajtó előtt egymás mellett lesokkolva, azatán egymásra néztünk, és kitört belőlünk a nevetés, hogy ez milyen kínos volt, hiszen végülis Hannahnak a suli ribancának köszönhetjük a barátságunkat. Ha ő aznap nem bántja meg Lukeot akkor Luky nem hív fel az éjszaka közepén, és nem kezdünk el beszélni. Úgy hogy ez egy elég érdekes kapcsolat, egy ribancnak köszönhetjük az életre szóló barátságunkat.

Gyorsan bevittük a kaját, és elkezdtünk zabálni, de mint a disznók. Amikor mindenki jóllakott, elfeküdtünk. Pontosabban Luke kidőlt a fotelba, Michael a konyha pultra feküdt fel, Ashton elfoglalta a kanapét, ezért Calumnak és nekem csak a földön jutott hely. Ott fetrengtünk egy ideig, aztán rápillantottam órámra, ami már éjfelet mutatott. Igen mert mi vagyunk a legegészségesebb emberek, képesek vagyunk éjfélkor még pizzát zabálni.

-Azt hiszem én megyek, már elég késő van-álltam fel és a fiúkra pillantottam.

-Nem Olivia nem fogsz este itt még mászkálni.- mondta Luke (eskü mint az oviba)

-Az hát, a végén még megerőszakol egy mókus- hozta megint az értelmességét Mikey.

-Ma szépen itt alszol nálam ahogy ti is.-mondta Luke és körbe mutogatott mindenkire.

-Oké- egyezett bele mindenki. Mert én is normális vagyok, az egész estét négy kanos fiúval fogom eltölteni. Gratulálok magamnak. De igazából nem bántam, hiszen nekem már csak ők maradtak, és csak most kezdődik az este....

Itt egy új rész, kicsit uncsi lett :P remélem tetszik. Ma még hozom a tizedik részt, amit kicsit hosszabra tervezek :)  


Remember☀Hood [Befejezett]Where stories live. Discover now