Luke p.o.v
Dupa ce am plecat de la scola toti am intrat in apartamentul Cassandrei. Ne-am asezat toti pe unde am apucat, eu stand pe fotoliu.
Luke: 'Daca... si ea... are...'
Emily: 'Nu cred! Adica nu a zis nicio vraja cu voce tare sau ma rog in soapta. Nu are cum sa o zica in gand si sa fie atat de puternica incat sa fie si pe moment, nu?'
Calum: 'Nu stiu ce sa cred despre fata asta! Adica ati vazut ieri cum a sarit peste noi si dupa inapoi pe spalier.'
Mick: 'Pai si ce facem? O sa ii facem farse in continoare si vom vedea ce se intampla, sau ii spunem ca e vrajitoare ca sa putem afla?'
Jess: 'Bai, vorbesc cu tata sa imi dea tot ce poate despre ea, adica daca tot lucreaza la FBI de ce sa nu ne folosim de asta?'
Cass: 'Din cate am inteles fata asta e geniala. Nu ti-a raspuns tie la avansuri si nici tie la amenintari. NU s-a speriat ieri ba din contra a sarit inapoi in mijlocul nostru. La ora din cate am inteles de la Anne la prima ora a facut problema foarte repede, deci chiar vreau sa aflu mai mult despre ea. In sfarsit o fata cu capul pe umeri in orasul asta.'
Ce ea ar trebui sa ne tina partea noua, nu ei. Stiu doar cum o cheama Abyghayld Star. Nu stiu de ce dar numele Star mi-a atat de cunoscut. Ma ridic nervos de pe fotoliu si ma duc in bucatarie uitandu-ma pe fereastra si se pare ca cineva tocmai a intrat in blocul noctru. Ies furtunos din apartament si ma aplec pestre balustrada. Se pare ca tipul urca cu liftul pana la etajul 8. Unde sta ea.O fi iubitul ei sau fratele mai mare sau pur si simplu un prieten.
Ash: 'Ce-ai frate?'
Luck: 'Cineva a intrat in bloc si am vrut sa vad ce vrea. Nimic important!'
Calum: 'S-a dus la ultimul etaj?'
Luck: 'Dap!' Spun eu nepasator.
Jess: 'Hei, Tati!' O auzim dintr-o data pe jess langa noi.
Tata J: 'Ce vrei scumpo? ' Auzim si noi ce spune accesta deoarece daduse pe difuzor.
Jess: 'Pai sti... avem o colega noua si vroiam sa aflu mai multe despre ea pentru ca e foarte retrasa si mi se pare o tripa chiar de treaba. Si e prima fata care nu i-a picat in plasa lui Luck si...'
TataJ: 'Cum? Nu i-a picat la picioare lui Luck. Tre sa notam in calendar. Spune-ti cum o cheama.'
Jess: 'Abby Star sau ceva de genu>'
Tata J: 'Cum?' Tipatul lui JJ ne sperie pe toti. De ce a tipat asa cand a auzit numele acestei fete. 'Imi pare rau copii, dar nu va pot ajuta!'
Jess: 'Dar, tata, ai zis ca ma ajuti! Chiar nu poti afla nimic despre ea?'
Tata J: 'Imi pare rau scumpo! Pot doar sa iti zic sa ai grija! Pa!'
Jess: 'Pa!' Spune aceasta bosumflata. 'Vreau sa aflu cat mai multe si cat mai repede despre fata asta! Vreau sa stiu de ce tata a reactionat asa!' Spune ea nervoasa.
Abby p.o.v
Cineva tot batea de vreo 10 minute ca un disperat la usa. O deschid si d-au de un Dylen zambitor si mai vesel de cat l-am vazut vreodata.
Abby: 'Ce ai de dai ca disperatul in usa? Ti-a facut usa ceva si nu stiu eu?'
Dylen: 'Nu! Doar am dat cu capul in ea uitandu-ma peste niste rapoarte care presupun ca te intereseaza.'
Abby: 'Atunci intra!'
Dylen: 'Am gasit niste chesti foarte interesante, care presupun ca te intereseaza mai mult de cat pe mine.' Ii iau repede foile din mana si ma trantesc pe un fotoliu. Erau o groaza de date aici. 'Ai avut dreptate cu codul si am aflat ca asa se numeste de fapt. Habar nu am cum de ti-ai dat seama sa facem asa, daca noi deabia acum o saptamana am gasit jurnalul mamei tale.'
Abby: 'Mi-l poti lasa pana maine?'
Dylen: 'Sigur! Vrei sa aprofundezi?'
Abby: 'Da!'
Dylen: 'Am aflat ca initial au fost defapt doua astfel de cercuri care lucrau impreuna. Primul era format din 8 fete si al doilea era format din 8 baieti. Toti erau din Sydney si cam toti aveau aceias adresa. Mi s-a parut ciudat, pana am gasit cum ii chema. I-a ghici cine erau capetele in ambele grupuri?'
Abby: 'Diana Moon si Rayen Star.'
Dylen: 'Exact! Si ce e si m-ai dragut Stephano nu facea parte din niciun grup!'
Abby: 'Asta inseamna ca un grup puternic este alcatuit din doar 8 persoane? Si daca e asa de ce intr-o parte erau numai fete si intr-o parte numai baieti?'
Dylen: 'Abby, eu te las trebuie sa ajung undeva!'
Abby: 'Cursa? As veni si eu, dar am de citit in seara asta! Stai sa cobor pana jos!'
Dylen: 'Nu am nevoie sa imi arati tu unde e iesirea! Ma descurc si singur, asa ca te pupici. '
Abby: 'Pa, Dylen!' Ii spun cand iese pe usa.
Incui usa si imi dau drumul la muzica in camera mea. Ma fac comoda in mijlocul patului si deabia astept sa aflu cat mai multe despre acest grup.
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
In imagine apare Emily.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...