Capitolul 20: Ajunul

251 18 0
                                    

Abby p.o.v

Ma trezesc atat de bine dispus pentru ca un anumit blond ma strangea in brate si ma pupa din cinci in cinci minute.

Abby: 'Neata!' Spun eu prelungind fiecare silaba si ingropandu-mi fata in pieptul lui.

Luke: 'Neata, pisoias!' Spune el si eu zambesc ca o idioata scapata de la ospiciu.

Abby: 'Ce faci azi?' Il intreb de data asta ridicandu-mi privirea la el.

Luke: 'Mergem sa impodobim bradul la ai mei!' Imi spune pupandu-ma pe frunte. 'Si mai am de rezolvat ceva in oras.

Abby: 'Ok!'

Luke: 'Facem clatite?' Cand am auzit am facut ochii mari si am fugit in bucatarie.

A ajuns si el in bucatareie si am scos ce ne  trebuie. 

Luke: 'Acum, domnisoara Polonic, te declar ajutor de bucatar.'

Abby: 'Ok, domnule bucatar Cratita!' Spun eu si i-au un ou spargandu-l de marginea.

Luke pune niste faina si din greseala sare pe mine. Dupa acest mic incident incepe sa rada ca un magar.

Abby: 'Deci asa vrei sa jucam?! Bine!' Spun eu si ii sparg un ou in cap.

El isi deschide gura socat si eu incep sa rad ca proasta. Astfel primind inca o mana de faina. Si razboiul pentru cucerirea bucatariei a incput.

***

Dupa o jumatate de ora in care am folosit ingrendientele pe noi am inceput sa curatam. Dupa care ne-am schimbat, Luke ducandu-se sa isi rezolve problema si eu lenevinde pe canapea.

Luke p.o.v

Ma duc prima data la o florarie de unde cumpar un ditamai buchetu de trandafiri. Urmatoarea oprire o fac la un alt magazin pentru a gasi o cutie in care sa impachetez cadoul si am plecat acasa. Am urcat in vechiul meu apartament si am pus cumparaturile de aseara in cutia care cred ca e aproape cat pitica mea. Am luat cutia cu cadoul si buchetul de flori. Am coborat din nou la masina si am reusit sa pun cadoul in masina. Am ajuns cu cadoul la Britt si am batut la usa. Aceasta nu a intarziat sa apara, deschizandu-mi usa imediat.

 Aceasta nu a intarziat sa apara, deschizandu-mi usa imediat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Luke: 'Buna Britt. Te superi daca am adus cadourile de acum?'

Britt: 'Stai linistit!' Spune ea si ma ajuta cu toate. 'Ma intreb pentru cine e cadoul ala mare!' Spune ea, eu doar zambind. 'Dupa raspunsul tau cred ca este pentru Abby, nu?'

Luke: 'Da! Merci!' Ii spun eu zambind. 

Britt: 'Daca ai de gand sa lasi florile in cutia pentru acdou pana maine se vor fii ofilite!' Zice cand vede ca vreau sa pun florile in cutie.

Luke: 'Si ce pot sa fac?'

Britt: 'Daca vrei le pot pune in vaza si maine inainte sa veniti le asez eu in cutie. Dar trebuie sa imi arati ce i-ai luat!'

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum