Luke P.O.V
Au trecut doua luni de cand spitalul mi-a devenit o adoua casa. Abby este intr-o stare buna. Medici spun ca se recupereaza, dar nu stiu daca se va mai trezi. Asta depinde de ea. Gasca vine si ma trimite acasa sa fac un dus, sa ma schimb si sa merg la scoala pentru a termina anul! Asta e tot ce fac. Aceeasi rutina in fiecare zi!
Imi fac dusul si ma schimb cu o pereche de blugi schini negri si un maieu alb. Ma asez la masa sa mananc ceva, dar imi suna telefonul. Vad ca ma suna Calum asa ca raspund.
Luke: 'Ce vrei?'
Calum: 'Trebuie sa vii la spital. Acum!' Spune repede.
Luke: 'Ce s-a intamplat?' Spun speriat.
Calum: 'Doar vino!' Spune el. Ma incalt intr-o fractiune de secunda, i-au chile de la masina si ies pe usa.
Ajung in cinci minute la spital, unde Calum ma asteapta. Parchez repede si ies din masina ca un fulger. Trec pe langa el si urc scarile doua cat doua ne mai avand rabdare sa vad daca ma urmeaza sau nu. Ajung in fata salonului si o vad pe ea. De data asta nu mai este conectata la aparate si intru in panica.
Calum: 'Au deconectat-o azi de dimineata dupa ce ai plecat. Imi pare rau frate!' Spune trist, punandu-si mana pe umarul meu cand ajunge in salon.
Luke: 'De ce dracu' nu mai chemat mai devreme!' Spun nervos. Ma duc langa patul ei si ii iau mana in mainile mele incepand sa plang. 'Abby, te rog, te rog! Am nevoie de tine!' Spun eu incepand sa plang.
Autor P.O.V
In timp ce Luke plange la capul iubitei sale, sperand la o minune, Abby nu stie ce sa faca. De o luna de cand e in coma, fata se afla pe aceeasi pajiste pe care a mai fost de 3 ori, dar de data aceasta si-a pierdut speranta. Pajistea pe care se afla nu mai este atat de stralucitoare ca in celelalte 3 dati. De data aceasta este un tinut pustiu gol cu o vegetatie pe moarte. Ea se afla sub scheletul unui copac ne putand sa miste nici macar un deget. In fata ei se afla o chitara cu corzile rupte, poze in care se afla persoanele dragi, o motocicleta veche care in mod sigur nu mai porneste, fiind si ruginita, se afla tot ce fata a iubit si tot ce a facut-o sa sufere pana in acest moment. Si in loc sa faca ceva, ea sta ca o statuie. Si-a pierdut speranta. Stie ca se afla pentru a 4 oara in acest loc familiar si nu mai spera sa se reintoarca. I s-a spus de atatea ori sa aiba grija ca daca mai ajunge o singura data in acest loc nu va mai reusi sa isi revina, icat acum nici ea nu mai crede ca se poate intoarce. A pierdut lupta fara ca macar sa incerce sa lupte deoarece si-a pierdut speranta si fara speranta nu poti sa faci nimic.
Dar cineva se aseaza in fata ei indepartand toate lucrurile care o faceau pe micuta sa sufere si tot ce a iubit. O fata frumos bloda, cu niste ochi verzi-caprui superbi, imbracata cu o pereche de pantaloni albi si un tricou de aceeasi nonculoare, cu unhile albe, era asezata in fata sa.
Aceasta isi pune mainile pe obraji fetitei si ii sterge lacrimile uscate ce se asternusera pe fata.
???: 'Unde este fetita acea vesela pe care o cunosc eu?' Spune fata misterioasa reusind sa ii atraga atentia lui Abby. Aceasta isi ridica incet capul si se uita in fata socata.
Abby: 'Maya? Ce cauti tu aici?' Uimirea se pote citi foarte usor in vocea si pe fata sa.
Maya: 'Am venit sa vad ce s-a intamplat cu tine. Inca nu e timpul sa vii acolo sus.' Spune aratand spre lumina ce se afla in departare. 'M-ai ai multe de facut pe pamant. Nu lasa un mic lucru sa iti ia fericirea. Tu trebuie sa ii salvezi pe mama, pe tata, pe Toby, pe Rebeca! Ai fost tare pana acum, ce te-a facut sa renunti?'
Abby: 'Mi-e frica!'
Maya: 'Stiu! Dar nu lasa frica sa te doboare! Eu am facut asta si acum regret al naibi de mult.'
Abby: 'Cum adica mama, tata si Toby au nevoie de mine?'
Maya: 'Ei traiesc! Mie mi-a fost fica sa lupt asa ca am pierdut! Tu esti singura lor speranta. Rebeca a fost slaba, dar isi va revenii. Tu ai fost cea care ne-a unit de cand te-ai nascut. Tu esti cea de care au nevoie. Acum iubitul tau are nevoie de tine si toata familia noastra si toata lumea. Du-te!' Spune si Maya dispare, iar Abby se ridica in picioare. Acum ca speranta i-a revenit a ajuns reusete sa isi revina. Incerca sa isi miste corpul, dar nu poate asa ca incearca mai intai cu degetele si reuseste.
Luke P.O.V
Simt cum isi misca degetele sau incerca. Imi ridic imediat capul cu lacrimi in ochi care intre timp ajunsese sprijinit de pat si ma uit la ea. Il strig pe Calum care se afla pe hol si il trimit dupa doctor.
Luke: 'Hai pui! Trebuie sa te trezesti!' Spun eu cu speranta. Isi deschide incet ochii si incearca sa isi dea seama ce se intampla cred. Atunci intra Ben cu doua asistente.
Ben: 'Luke, iesi afara!' Imi ordona el, dar sa fiu al naibi daca o las singura.
Luke: 'Nu!' Spun ferm.
Ben: 'Luke, daca nu iesi o sa fiu nevoit sa te scot afara, asta insemnand sa te adorm si nu o s-o vezi pentru cel putin trei ore. Acum iesi afara!' Cand aud asta ies afara.
Abby P.O.V
Dupa ce il vad iesind ma uit la Ben si incerc sa ma ridic, dar el nu ma lasa.
Abby: 'Nu mi-a fost dor de locul asta sub nici o forma.'
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...