Capitolul 14: Pregatiri pentru petrecere

330 25 0
                                    

Abby p.o.v

A trecut o saptamana de cand sunt cu Luke si azi e sambata si tot azi este balul de Hallween. Fetele sunt la mine si cauta prin dulapul meu costumul potrivit.

Cass: 'Ma dau batuta. Hai la mall!'

Em: 'Hai!' Si uite asa plecam noi toate la mall.

Fiecare stia ce vrea sa fie, dar nu aveam cu ce sa ne imbracam. Em vroia sa fiu o tigru, Cass, zana, Jess, vrajitoare, Mike a zis ca va fi un fotbalist, Calum si Ash au zis ca vor merge deghizati unul in celalat, Luke, el a zis ca e surpriza, iar Dylen vampir. Eu in schimb habar nu aveam. Asa ca am mers la mall cu totii, si fetele si baieti, pentru a gasi costume. 

Dupa o ora de cautari, toti si-au gasit numai eu nu. Nu e vina mea ca nu mi-a placut nimic.

Luke: 'Pitic, asta iti place?' Spune aratandu-mi un costum de mata.

Abby: 'Nu!' Spun eu stramband din nas. Asta e  a 7 a oara cand luam mall de la capat. ' se pare ca eu imi voi lua ce gasesc in dulap.' Spun eu suparata.

Luke: 'Nu te supara, o sa gasesti tu ceva dragut si o sa ii bati pe toti la concursul de costume!'

Abby: 'Hai acasa!' Spun eu si plecam in parcare. Ne urcam toti 8 in masian si plecam spre casa.

Luke: 'Ok! La  7 suntem la voi ca sa plecam.' Spune si ma saruta scurt dupa care eu cu fetele mergem in apartamentul meu si baietii in al lui Luke.

Abby: 'Ok! Intrati sa va faceti baie!' Tip eu uitandu-ma prin dulap dupa ceva dragut. Dupa ce a iesit si Abby din baie am tipat ca o apucat. 'Am gasit!' Spun si scot rochiia alba din dulap.

Cass: 'Ce ai gasit?'

Abby: 'Costumul perfec. Voi fi o zeita greceasca!' Spun eu zambind ca o apucata. 

Am intrat in baie si mi-am facut si eu o baie relaxanta. Dupa 15 minute in care m-am rasfatat cu creme, am iesit din baie intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu larg.

Abby: 'Care e prima?'

Cass: 'Eu! Dar de ce?'

Abby: 'Pentru ca trebuie sa va fac unghile si machiajul si parul si dabia dupa sa va imbracati si sa nu uitam de accesori!' Spun eu vesela.

Asa ca ma apuc de treaba. Lui Cass ii dau cu lac pe unghii, dupa care partea din fata o fac cu alb si ii fac cu pensula niste flori superbe pe inelare. Lui Em i le fac negre si presar mult zahar pe deasupra, asta avand un efect de cristal. Si mai ramane Jess. Fiind vrajitoare ii fac si ei unghile albe si le stropesc cu negru, iar degetul mare si inelarul i le fac comlet negre. Mie imi fac unghile albe cu varfurile aurii si inelerele tot aurii. 

Jess: 'Ce misto le-ai facut!'  Spune ea surprinsa ca mi-au iesit atat de bine.

Em: 'Parca am fi fost la salon! Arata genial!'  

Cass: 'Tot tu ne si m-achezi sa stii!' Spun el razand. Si ma apuc din nou de treaba.

Lui Cass ii trag o dunga pe partea de jos a ploapei dupa ce o dau cu un fard alb in partile interioare ale ploapelor si argintiu la extremitati, dupa care ii asez in jurul ochiului pietricele ca si cum ar fi cristale albe. Ii dau cu putin rimel si cu un ruj roz deschis cu sclipic. La Em am de lucrat mai mult de lucru, dar mai intai trebuie sa se imbrace deci pe ea o fac dupa. Lui Jess ii dau cu fard bej cu putin sclipic pe ploape, dupa care i-le dau pe langa cu fard negru. Ii fac niste dungi care ajung pana la par, pe deasupra punanad punctulete. Buzele i le dau mai intai cu un ruj nud dupa conturandule cu creion negru. I-au o pensula si iau dintru-n ruj negru, dandu-i din exterior spre interior, lasand un pic si din rujul nud la vedere. Fiinca Emily ma tot batea la cap sa ii fac si ei ceva m-am gandit ca fata nu va patii nimic daca i le fac de acum, asa ca ma apuc de treaba. Pe ea o fac ca pe Jess, doar ca fara dungile si punctele ce pornesc de la ochii si buzele le dau doar cu ruj nud si le conturez cu creion negru. Dupa incep si dau pe margini cu fard portocaliu. Trag niste dungi negre pe margine si ii fac niste mustati de tigru, si gata. Si mai sunt si eu nu? Mda. Mie mi-am facut o dunga deasupara pleoapei, dupa ce imi dadusem inainte cu un fard auriu foarte sclipicios. M-am dat si cu un luciu de buze rosu. Si gata.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum