Luke P.O.V
E a cincea dimineata in care nu dorm si in care m-am despartit de Abby. Fetele mi-au spus ca nici ea nu o duce mai bine de cat mine, si ca nu a prea mai vorbit cu nimeni. Cat despre planul ei mi s-a spus ca ar fi unuldestul de simplu. Nu a vrut nimeni sa imi spun in ce consta acest plan, dar nu pot nici sa intreb prea multe.
In dimineata asta totusi e ceva doferit. Am o senzatie ciudeta, de parca o sa se intample ceva rau. Sper sa fie doar o senzatie, dar ma rog.
Pana la urma ma dau jos din pat si ma duc la baie sa imi fac un dus. Imi fac si tabieturile dimineti, dupa care ma duc la dulap. Imi iau o pereche de pantaloni de trening si ma duc in bucatarie. Spre fericirea mea azi nu am scoala asa ca sunt liber. Imi pun intr-un bol cereale cu lapte si mi le i-au in sufragerie unde ma pun la televizor. Stau acolo pana in jur de 10 cand isi fac aparitia baieti.
Luke: ' Ce vreti?' Spun privind in continuare la ecranul din fata mea. Filmul asta e de rahat. Nu am inteles nimic din el.
Ash: 'Dute sa vorbesti cu ea!'
Cal: 'Poate reusiti aa va impacati.'
Luke: 'Nu cred.'
Mike: 'Baieti, baieti, haideti sa lasam nararai in pace. Daca el vrea sa isi planga de mila atunci asta sa faca.'
Luke: 'Multam, Mike!'
Mike: 'Eu m-am carat de aici.' Dupa plecarea lui am ramas cu ceilalti pe cap.
Abby P.O.V
Am aflat unde e ascunzatoarea lui Stephan. Mi-a luat ceva dar am gasit-o.
De cinci zile m-am despartit de Luke si tot de atata timp m-am departat de ceilalti. Daca nu voi reusi voi reusi sa imi salvez familia si totul sa fie bine. Ma gandesc sa ma mut pentru ultima oara. Inca nu m-am gandit unde, dar voi gasi eu.
E diminieata asa ca imi fac tabieturile dimineti, dupa care imi fac o baie lunga. Dupa 15 minute de rasfat, ies din cad si imi masez corpul cu o crema parfumata de trandafiri, dupa care mi-am sters incet corpul. Mi-am luat un halat pe mine si am intrat in camera.
Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti de trening si un maieu largut. M-am dus in bucatarie si am mancat niste cereale cu lapte, dupa care m-am trantit in sufragerie pe canapea pentru a le astepta pe fete. Nu m-am asezat bine ca toate au dat navala in sufragerie.
Fetele: 'Hei Abby!' Spun fericite la unison. Ma chinui sa schitez un zambet fals dupa care le salut si eu.
Jess: 'Deci ce ai de gand sa faci azi?'
Abby: 'Trebuie sa rezolv niste chesti, deci azi nu cred ca ne vedem.'
Cass: 'Ce poate fi mai important decat noi?'
Abby: 'Viata mea!'
Emily: 'Deci azi chiar nu stai cu noi?'
Jess: 'Bine! Daca nu stai azi, miercurea viitoare iesi cu noi in oras.'
Abby: 'Okey!' Spun zambind fals dupa care pleaca toata lumea.
Imi iau o geanta din dulap si pun acolo toate tipurile de arme. Cutite, lunete, pistoale si multe altele.
Iau niste foi si un stilou si ma asez la masa din bucatarie. Scriu un bilet pentru toata gasca, unul pentru Dylen, unul pentru Mare D si unul pentru Luke. Le asez frumos in plicuri albe si scriu pe fiecare la cine trebuie sa ajunga. Fac putina ordine prin casa, dupa care asez plicurile in cutia cu lucrurile de la parintii mei.
Si asa a trecut ziua de azi. Ma duc in baie si imi fac o baie lunga, cu spuma si lumanari parfumate. Sa ma bucur pentru ultima oara. Cand se raceste apa, ies si eu si imi infasor corpul cu un prosop pufos. Imi usuc parul si il las desprins pe spate si fac niste vraji de protectie, dupa care ma duc la dulap.
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni negrii de piele, care sunt un pic elastici si un maieu un pic mai largut tot negru. Ma machez.
Imi iau un pistol pe care il ascund sub maieu, bratara argintie in forma de sarpe pe care pun o vraja silantisor sub forma de biluta care se deschide. Imi mai dau odata cu un ruj visiniu si putin parfum.
Dupa asta ma incalt, imi iau geaca de piele, geanta si dupa inchid luminile in casa. ies pe usa si cobor fara nici o problema la subsol. M-am urcat in masina si am lasat geanta pe locul din dreapta, dupa care am plecat de acolo.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...