Capitolul 5: O zi minunata

596 36 5
                                    

Abby p.o.v

Dupa ce m-am urcat in masina am apasat acceleratia pana la podea. Am ajuns in mai putin de cinci minute in partea cealalta a Sydneyului, in fata sediului. M-am dat jos repede din masina si am intrat vijelios in sediul FBI-lui.

Abby: 'Ce s-a intamplat?' Spun eu repede tragandu-mi un maieu alb peste cap si dupa dandu-mi-l pe celalat jos.

Barbat: 'Fica mea ce mica a fost rapita. Nu stim de cine sau de ce.' Spune el si am vazut ca mai avea putin si plangea.

Abby: 'Cum te cheama?'

Barbat: 'JJ Peterson! Pe tine cum te cheama?'

Abby: ' Abby! Abby Star!' Am asteptat ca numele meu sa isi faca efectul. 'Ai fost cumva recent amenintat?'

JJ: 'Da am prins saptamana trecuta un saten din cauza luptelor de strada!'

Abby: 'Saten cu ochi negri?'

JJ: 'Da de unde sti?'

Abby: 'Este baiatului capului unui mafiot din Australia!'

JJ: 'Asta inseamna ca putem cauta numele tatalui sau si vom da de ascunzatoarea acestuia si de fata mea! Cum il cheama pe tatal lui?'

Abby: 'Stiu unde il putem gasi si iti voi aduce fata intreaga! Doar spunemi cum o cheama!'

JJ: 'Voi merge si eu cu tine!'

Abby: 'Nu! Voi merge singura!'

JJ: 'E fata mea la mijloc!'

Abby: 'Mi-ai cunoscut parinti si ai vazut cat sunt de incapatanati, crezi ca eu sunt diferita?'

JJ: 'Cum ti-ai dat seama?'

Abby: "Nu esti prima persoana care are o stare de soc cand imi aude numele de familie. Acum te rog sa ma scuzi, dar nu vreau sa se intample ceva cat noi stam la taclare.'

Am iesit ca o furtuna pe usa si m-am urcat in masina, pornind cu viteza.

Am ajuns in fata uneicabanute din mijlocul paduri si am intrat scotandu-mi pistolul de la spate. In cabana asta era o liniste oribila. Am auzit niste plansete si tipete dintr-o camera si am apasat pe clanta. Am intrat si am vazut o fata pe scaun si un barbat langa ea.

Abby: 'Pleaca de langa fata, Milosh!'

Milosh: 'Si daca nu vreau ce imi poateface o fetita! O sa fuga plangand la mamica ca nua primit ce voia?'

Abby: 'Ti-am zis sa te dai cu frumosul!' Spun eu si ii dau un pumn in moaca aia de idiot. A vrut sa imi intoarca pumnul, dar nu a reusit de cat sa capete altul. I-am mai dat un sut si a cazut lat pe jos. M-am dus la scaunul pe care era asezata fata si am dezlegat. 'Eu sunt Abby! Nu trebuie sa iti fie frica de mine. O sa te duc inapoi la familia ta!' Spun eu, vazand ca fata incerca sa se indeparteze de mine. Am intins mana usor spre ea si in doua secunde m-am trezit pe jos cu es plangand mai rau ca un copil mic. Bine, nu cred ca are mai mult de 14 ani, deci teoretic inca e un copil mic, dar sa o lasam asa. 'Shhhh! E totul bine acum, nu trebuie sa iti mai fie frica de ceva!' Ii Soptesc linistitor la ureche.

Fata: 'Multumesc! Eu sunt Shara!'

Abby: 'Pe mine ma cheama Abby. Haide sa te duc acasa! Daca vrei putem trece pe la mine sa iti dau niste haine pentru ca cele de acum...aaa...'

Shara: 'Multumesc!'

Asa am urcat noi doua in masina cu destinatia apartamentul meu. Am ajuns destul de greu avand in vedere ca nu am mers cu prea mare viteza. Nu voiam sa o speri mai mult de cat era. Am ajuns si ea s-a dat jos.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum