Abby p.o.v
Am coborat toti cu liftul si am convenit sa mergem cu masinile baietilor si Dylen a zis ca vine cu motorul. Asa ca ne-am urcat in masini si am pornit spre petrecere.
Luke: 'Arati minunat!' Mi se adreseaza el mie, eu zambind la spusele lui.
Abby: 'Nici tu nu te lasi mai prejos Zeus!' Ii raspun eu privindu-l.
Am ajuns destul de repete la scoala, unde se si tinea balul de Hallween. Si se pare ca noi suntem ultimi care au ajuns. Am intrat cu Luke si toate capetele s-au intors spre noi.
Abby: 'De ce se uita asa la noi?' II soptesc eu lui Luke un pic speriata, el incepand sa rada.
Luke: 'Ne admira! Suntem cei mai frumosi de aici!' Imi sopteste el amuzat. 'Nu ti s-a mai intamplat?'
Abby: 'De obicei se uita pe furisi si nu toti odata. Asta plus de obicei nu sunt imbracata in... asa ceva.' spun eu revoltata, provocandu-i doar un alt ras sever. 'De ce razi?'
Luke: 'Nu e chiar asa de rau! Arati minunata!'
Abby: 'Nu am mai mers niciodata la un bal, mai ales la scoala. De fapt, daca ma gandesc mai bine nici nu am fost vreodata la scoala. Era prea... periculos cu atati oameni normali in jur.' Ne-am asezat la masa si am inceput sa vorbim despre diferite chesti. La un moment dat Luke s-a ridicat de pe scaun si mi-a intins mana.
Luke: 'Imi accepti invitatia la dans?' Ma intreaba el si eu ii prind mana.
Abby: 'Nu prea stiu sa dansez, dar fie!' Spun eu ridicandu-ma de pe scaun zambind.
Luke: 'Nici eu nu pre stiu, dar te invat eu!' Spune el si exact cand ajungem pe ringul de dans se scimba melodia intr-un lenta. 'Pune mainile dupa gatul meu si lasama sa conduc!' Imi spune el, punandu-si mainile pe talia mea. Am facut ce mi-a cerut si dupa am inceput sa ne balansam. 'Esti superba!' Imi sopteste el.
Abby: 'Multumesc!' Cred ca am rosit pentru ca imi simpteam obraji aprinsi. Ce doamne iartama? Toata lume imi face complimente in fiecare minut din zi si nu am rosit pana acum niciodata.
Luke: 'Esti un pic agitata. Ce se intampa?'
Abby: 'Nu stiu! De cand am intrat in sala de sport parca astept sa se intample ceva rau, dar nu stiu ce!' Spun incruntandu-ma. 'Si faptul ca Rebeca e aici cu Justin si mai e si Max nu ajuta!' Imi vars eu oful. 'Dar e o seara speciala si trebuie sa lasam problemele deoparte, nu?' Ii zambesc eu printului meu. Sau ar trebui sa ii spun Zeusului meu? In fine.
Luke: 'Bine!' Am mai dansat un pic si dupa ne-am asezat din nou la masa.
Abby: 'Unde sunt ceilalti?' Intreb eu cele 4 persoane care ramasesera la masa, adica Em, Calum, Cass si Dylen.
Cass: 'Ceilalti 3 nustau niciodata la petreceri se duc in sala de stinte si joaca carti.' Imi spun Cass suparata ca a fost lasata balta. Vreau sa mai intreb ceva, dar cineva se apropie de masa noastra. Si acel cineva se numeste Justin.
Justin: 'Abby, permitemi sa iti spun ce frumoasa esti in seara aceasata!' Imi spun el zambindu-mi malefic si Luke maraind la el. 'Usurel Blondule ca nu ti-o fur! Am vrut doar sa te intreb ce s-ar intampla daca acum ar veni o furtuna inspaimantatoare?' Spune el zambind in continuare miseleste. Mi-am mijit ochii si am asteptat sa continue.
Abby: 'Ce ati facut?' Intreb eu sugrumandu-i mana lui Luke.
Rebecca: 'De ce am face noi ceva surioara?'
Abby: 'Nu stiu, poate pentru ca sunteti trei printesici ofuscate ca exista persoane mai bune de cat voi si vreti sa va razbunati pe toata lumea? Nu stiu, zic si eu asa!'
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...