Abby p.o.v
Dimineata ma trezesc atat de greu. Se pare ca am uitat sa tragem draperiile, dar azi e prima zi de scoala, deci trebuie sa ne dam jos din pat.
Luke: 'Urasc lunea!' Spune morocanos. M-am dus la baie unde mi-am facut rutina de dimineata si am intrat inapoi in camera.
Mi-am luat din dulap o pereche de skinny jeans si un pulovar larg tricotat in dungi albe, roz deschis si bleomarin. M-am incaltat cu o pereche de tenesi roz si mi-am luat niste cercei cu trandafiri mici roz. M-am dat cu niste parfum si mi-am lasat parul desprins. Am plecat in bucatarie, unde era si Luke si m-am asezat pe un scaun. Luke mi-a pus o farfurie cu ou in fata, pupandu-ma pe obraz.
Luke: 'Mananca! Trebuie sa plecam!'
Abby: 'Nu imi e foame!' Ii spun lasnadu-mi capul pe pieptul lui, pentru ca se asezase pe scaunul de langa mine. Imi frec nasul de umarul lui cu ochii inchisi si vreau sa adorm la loc.
Luke: 'Pui, trebuie sa mergem la scoala, hai!' Spune el cand vede ca mai am un pic si adorm.
Abby: 'Nu vreau la scoala!'Ma miorlai eu.
Luke: 'Cine vrea?!' Spune el amuzat si pana la urma ma chinui sa deschid ochii sa mananc ceva.
Am iesit pe usa si am coborat in parcare. Ne-am urcat in masina si am apasat acceleratia pentru a ajunge. Avand in vederea ca scoala nu e departe am ajuns destul de repede. Ne-am dat jos din masina si ne-am dus spre prima ora.
Abby: 'Pa!' Ii spun eu pupandu-l pe obraz.
Luke: 'Pa!'
Am intrat in clasa si m-am asezat in ultima banca. Rebeca statea paralel cu mine si spre fericirea mea m-a observat. Profa a intrat in clasa si s-a asezat la catedra. Aveam matematica si nu sunt cea mai fericita din clasa. L-a un moment dat o vad pe Rebeca ranjind ceea ce nu e de bine. O vad si pe profa fataindu-se pe scaun, dupa care tipa ca din gura de sarpe.
Profa: 'Aaa! Sarpe!' Tipa ea urcandu-se pe catedra. In clasa intra exact atunci directorul si ridica din sprancene intrebator cand o vede pe pofa pe catedra.
Unul dintre colegi se apropie de catedra si se uita sub ea. 'Doamna, nu e nimic sub catedra!'
Profa se da jos de pe catedra si se uita urat la noi. Dupa care cu nasul pe sus iese din clasa. Se suna de pauza si eu sunt printre ultimi care ies din sala. Ma indrept spre dulap, dar la capatul holului vad ceva ce imi rupe sufletul. Luke saruta o alta fata. Si acea fata are numele de Rebecca. Eram socata si simteam cu mai am putin si incep sa plang in fata tuturor. Cand si-a intors capul mi-am dat seama ce trebuie sa fac. Sa fiu din nou eu, cea cu inima de gheata. Asa ca mi-am ridicat barbia, m-am intors pe calcaie si am iesit din cladire. M-am indreptat spre iesirea din curtea scolii. Pe drum am dat peste Dylen si i-am zis sa imi dea cheile de la masina lui, si spre fericire mea azi venise cu masina, aruncandu-mi cheile.
Percy: 'Hei! Atentie aici! Blondina, are de gand sa bazaie pentru un blond!' Am ranjit, dar cu un ranjet superior si m-am intors pe calcaie si l-am prins de gulerul camasii si l-am impins in dulapuri. Toti se uitau cata forta am defapt.
Abby: 'Stii? M-am saturat de idioti care cred ca pot sa isi bata joc de mine doar pentru ca sunt fata si sunt mai slaba. Si te-as baga in coma, daca nu ti-as cunoaste parinti si nu i-as respecta. Pe amandoi!' Spun mai mult decat nervoasa, dupa care plec spre iesirea liceului. M-am urcat in masina si am apasat acceleratia, lasnd in urma mult praf si un Luke care ma striga. Si am condus prin oras, plangand.
Luke p.o.v
Eram pe holul scolii, cand am fost tras de mana de o fata blonda, care semana destul demult cu Abby si nu mi-a fost greu sa imi dau seama ca e Rebeca. Nu am apucat sa reactionez in niciun fel ca fata a sarit si m-a sarutat. Am impins-o de pe mine si am vazut-o ranjind cand s-a uitat in spate. Ma intorc si eu, dar cand o vad pe Abby acolo cu lacrimi in ochi. Am vrut sa ma duc spre ea, dar am vazut-o luandu-si o postura ce nu trada niciun sentiment. S-a intors pe calcaie si plecand. Pe drum i-a zis lui Dylen pe un ton mai rece ca gheata sa ii dea cheile de la masina. Pe drum Percy ii taie calea si ea il impinge in dulap. Nu stiam ca are atat forta. Am trecut prin multime si m-am indreptat spre iesire pe urmele ei, strigand-o. Sa urcat in masina si a apasat acceleratia. Am vrut sa ma urc in maisna, dar Dylen a venit la mine.
Dylen: 'Ce i-ai facuit?' Maraie la mine.
Luke: 'Nu i-am facut eu nimic. Rebeca a venit la mine si a sarit pe mine.' Ii spun eu nervos.
Dylen: 'Te-a sarutat? Si ea a vazut?'
Luke: 'Da! Jur ca o omor pe Rebeca!' Spun si vreau sa ma duc inapoi pentru a o omora, dar mana lui Dylen se pune in fata mea, nelasndu-ma sa trec.
Dylen: 'Nu pentru ea trebuie sa ne facem noi griji, in schimb pentru noi da!'
Luke: 'De ce pentru noi?'
Dylen: 'Deabia reusisem sa o inmoi pe Abby, dar acum inima de gheata a revenit si noua nu ne va fii bine.' Spune trist uitandu-se inainte.
Luke: 'Ce rau ne poate face Abby, pe bune acum! Din cauza retardatei de Rebecca exista sanse sa o pierd pe Abby!' Tip la el, poate de data asta auzind.
Dylen: 'Habar nu ai ce ai facut!' Imi spune de data asta uitandu-se la mine furios. 'Abby poate sa aiba doua parti. Una buna pe care ai cunoscut-o si una de poate speria pe oricine! Trebuie sa reparam asta cat mai repede!' Spune spre sfarsit cu disperare in glas.
Cass: 'Ce s-a intamplat?'
Profitand de distragerea ce a venit din partea lui Cass si m-am urcat in masina, apasand acceleratia pana la podea. Am ajuns in fata blocului intr-un minut. Am urcat pe scari pana la etajul 8 si am apasat pe clanta, dar era incuiata. Am descuiat si am intrat in apartament. Nu era nimeni aici si nu cred ca a intrat cineva de dimineata. Am coborat inapoi si in fata masini se afla Dylen.
Dylen: 'Nu o sa te las sa ii faci si mai mult rau de cat ai facut deja!' Tipa la mine de data asta.
Luke: 'Dylen!'
Dylen: 'Ce vrei? Este ca si sora mea mai mica si in momentul asta ai facut cea mai mare greseala! Las-o macar doua zile sa se calmeze si sa porneasca calvarul!'
Luke: 'Nu a fost vina mea!' Tip si eu la el.
***
Si asa am tinut-o toata ziua, dar am urcat in apartamentul meu si al lui Abby. Pe la 11 Abby intra in apartament, trantind usa. II arunca cheile lui Dylen si ii spune scurt sa iasa. Acesta incearca sa protesteze, dar Abby ii inchide gura cu o singura privire de gheta. Intra in dormitor si scoate de dedesubt un geamantan in care imi arunca toate haienele.
Luke: 'Abby, te rog ascultama! Nu a fost ceea ce crezi tu!' Dupa ce termina de aruncat cu haiene inchide geamantanul si mi-l pune in brate.
Abby: 'Atat spun! STAI DEPARTE DE MINE!' Spune ea hotarata si cu o privire de gheata. Avea nasul si ochii rosii, dar privirea pe care mi-o arunca este de gheata, parca trimitand sageti. Mi-a pus geamantanul in brate si m-a impins pana la usa. Cand a reusit sa ma dea afara din apartament, mi-a inchis usa in nas. A deschis-o din nou si mi-a aruncat geaca in cap. Am facut un pas in fata si am dat cu capul de usa. Mi-am lasat bagajul jos si am inceput sa ciocan la usa, dar nu mi-a raspuns nimeni. Si am ramas in fata usi, adormind lipit de perete.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...