Capitolul 12: O dimineata...speciala

384 27 5
                                    

Luke p.o.v

M-am trezit azi la ora 9 din cauza telefonului meu care suna. Raspund fara sa ma uit la apelant si "bine" fac.

Luke: 'Cine esti si ce vrei?'

Mama: 'Neata, baiete! Ce faci?'

Luke: 'Acum m-am trezit mama!'

Mama: 'Luke, am sunat sa te trezesc si sa te trimit dupa Abby!'

Luke: 'Mama!'

Mama: 'Nu accept refuzuri! Pa!' Spune ea inchizandu-mi.

Minunata mama mai am, ce sa zic? Ma duc in baie si imi fac un dusi revigorant si bine inteles tabieturile de dimineata, dupa care ma intorc inapoi in camera. Imi iau din dulap o pereche de blugi negri, un maieu negru simplusi un hanorac negru cu gluga. Mi-am ciufulit parul si mi-am pus gluga pe cap si mi-am ridicat manecile pana la coate. M-am incaltat cu o pereche de tenesi tot negrii si mi-am luat telefonul si cheile de la masina.

M-am dus in bucatarie si mi-am pus un bol cu lapte si cereale. Dupa ce am mancat m-am dat cu niste parfum si am urcat la etajul urmator. Noi nu ne prea incuiem apartamentele. Nu intra nimeni, deci nu am avea de ce.

Am ajuns in fata usi blondinei si am vrut sa intru, dar se pare ca are usa incuiata.

Vrei nu vrei, eu nu o sa plec.

Chiar de-ar fi prin pereti sa trec,

Pe usa voi intra si pe geam voi pleca.

Si ca prin minune usa sa deschis. Ta da!

Era atat de liniste in casa. Daca Abby nu a venit aici? Sau daca i s-a intamplat ceva? Sau ar pute dormi gagauta? Mda! Am intarat incet in camera ei si se pare ca ea chiar dormea. Dupa ce sa intamplat ieri si eu as dormi la fel ca ea. Bine, nu ca un bebelusi, dar sa zicem ca ceva pe aici. Ma apropii incet de patul ei si incep sa o mangai usor pe obraz cu degetul mare. Dupa cinci minute care mie mi s-au parut doua secunde, vad ca incepe sa se agite in somn.

Abby: 'Nu! Nu! Lasa-i in pace! Nu!' Incepe ea sa tipe. Ma asez in pat si o prind in brate.

Luke: 'Abby, Abby trezestete! E doar un cosmar!' Incerc eu, dar nu ajuta cu nimic, ea zbatandu-se in continuare in bratele mele.

Am inceput sa tip acceasi propozitie pana cand ea aproape ca a sarit pe podea respirand sacadat si incepand sa plenga. Am strans-o mai tare in brate si am pupat-o pe frunte.

 Am strans-o mai tare in brate si am pupat-o pe frunte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Luke: 'Shhh! Sunt aici. Nu ai de ce sa te temi! Shh!' Incerc eu sa o linistesc.

Abby: 'Ce cauti aici?' Intreaba ea gemuindu-se la pieptul meu si acum doar suspinanad. E atat de draguta! Ce-mi faci tu mie pitic blond ce esti.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum